Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je weet dat je te veel blowt als: je wiet op is, en je daarom 452 berichten in 16 pagina's van dit topic door gaat lezen om mischien nog een klein gevoel van een lachkick te krijgen.. als je tijdens het draaien van je joint in de zon, je zonnebril Op je hoofd zet, en vervolgens de hele dag afvraagt waar je zonnebril is gebleven.. je als je met 4 vriende bij elkaar zit, die allemaal geen wiet hebben, jullie er ongeveer pas na 3 uur achter komen dat je in plaats van de hele tijd bedenken hoe je het makkelijkst aan wiet komt en zo snel mogelijk, je al 4 x in de trein had kunnen stappen om naar je favoriete shop te gaan."
"ilyas zei: Hangt ervan af waar je zoekt, hier in belgië betaal ik 5-6 euro per gram (hangt van dealer zijn humeur af) voor wiet (qua qualiteit, weet de soort niet) waar je in de shop makkelijk 8-9 euro betaalt. In spanje is het ook goedkoop als je de juiste man tegen het lijf loopt, maar dan moet je hasj pakken. De wiet daar trekt op niet veel. En voor de rest weet ik het niet. Klik om te vergroten... spanje kan hash heel goedkoop zijn, maar dat is niet te vergelijken met de hash die je in de shop in NL kan kopen. en had laatst nog een verhaal gehoord over een groep van 10 man die elkaar in het ziekenhuis tegen kwamen, allemaal door een Lood vergiftiging, kwamen ze erachter dat ze allemaal bij de zelfde man hash hadde gehaald in spanje, en dat die vent loodpoeder er bij in stopte om het zwaarder te maken... daar word je ook niet vrolijk van :P voor de rest de meeste wiet in GB is wiet wat in nederland is gemaakt, en behandeld met heel veel suikerwater enzo zodat het zwaarder word enzo, dus ik denk dat de gemiddelde brit niet weet wat em overkomt als die een goeie joint draait in een goeie shop in NL"
"J ( zeggend Jay) piepe Rag piepe( indien het een J is waarna je het eerste half uur er zeker niet nog een nodig bent..) jonko. dikke snaak. en in openbare gelegenheden is het gewoon, ben ff eentje doen...."