Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: funkmaus zei: Ik heb zelf Asperger en bij mij hebben de trips me juist geholpen. Ik heb nog geen LSD geprobeerd maar wil dat wel heel graag, ik kan alleen geen dealer vinden die iets anders als coke en xtc verkoopt hier in groningen. Maar dat is iets heel anders. Ik heb een beetje ervaring met paddo's, vier trips gehad, ik weet dat het een totaal andere drug is maar ik neem aan dat de filosofische werking van paddo's wel in de buurt komt van die van LSD. Tijdens een paddo trip heb ik het gevoel alsof ik twee inzichten in situaties heb, de Autistische ik en de niet autistische ik. Voorbeeld, ik keek tijdens een paddo trip naar een aflevering van That's 70's, en in die aflevering kondigde de zoon ( Eric ) plotseling aan dat hij een jaar naar Afrika wou gaan als leraar. Zijn moeder werd natuurlijk woedend en emotioneel, alleen ik als autist had het opgevat als "Ze is boos op Eric omdat dat hij haar planning over hoop haalt en ze wilt niet dat hij weg gaat." Maar tijdens de trip bedacht ik me in1x "Ze is VERDRIETIG en voelt zich in de steek gelaten door haar zoon" Het lijkt misschien een beetje suf, maar ik had nooit echt de emotie verdriet met die scene in verband gebracht. Maar tijdens een paddo trip zie ik dat dus wel. Paddo's hielpen me iig om bewuster te worden van mijn acties, en het liet me ook duidelijker zien hoe ongelovelijk anders ik wel niet ben vergeleken met een "normaal" persoon. Het heeft met wel een beetje depressief gemaakt voor een dag of twee, maar het is gewoon de waarheid, en ik leer er van Het kan ook zijn dat een andere autist bij zo'n openbaring juist veel zelfvertrouwen krijgt en zich geweldig voelt. Ik voelde me gewoon genaaid, dat ik dat soort overduidelijke dingen niet eerder zag. Dat is het kutte van autisme, je merkt er zelf niks van, ik merk niet van mezelf wat ik fout doe, het enige wat ik echt merk is de hoeveelheid moeite die ik heb met goede sociale contacten op bouwen. Het was iig een Eye Opener voor mij! Ben veel zelf bewuster van mijn autistische gedrag geworden Maar wederom, dat verschilt per persoon. Een hevige autist zou ik niet aan raden om te trippen omdat zij misschien veel meer moeite zullen hebben met hun emoties onder controle te houden. Maar licht autisten zoals ik, waarom niet? Het is geen ziekte, we zijn gewoon anders ingesteld Klik om te vergroten... U heeft zonet mijn Horizon verbreed mijn vriend! Dank u wel"
"Man at work: Land down under"
"Binnenste buiten jonko met 1 gram silver haze+Hash(puur)<---- voor mij een coctailtje dus"
"Nou ik heb in de vakantie dag in dag uit me helemaal suf geblowed, wat nu dus niet meer kan omdat ik weer naar school ga (=beter!) en nou heb ik dus sinds ik meteen abrupt ben gestopt met blowen dat ik zegmaar last heb van het in slaap komen... soms lijkt het wel gewoon alsof ik slaap met me ogen open (soort van sluimerstand!) wanneer ik me dit besef en tijdsbesef weer z'n intreden doet ervaar ik dit echt als kut weetjewel :P en nu doe ik zegmaar gewoon 1 jointje per week (soms 2-3) op alleen vrijdag/zaterdag. dit zorgde dus voor de hierboven beschreven kwaaltjes... maar nu ben ik eergister lekker uitgeweest had wat alcohol op en nog een jointje bij gedaan, en nu kan ik dus echt niet meer slapen!, wat dus betekend met tijdsbesef (ogen dit x gelukkig wel gesloten) in bed liggen, wachten voor de tijd om voorbij te gaan, en dit is wat ik nou noem echt flink klote! dit is dag 2 dat ik dit nu heb en ben nu bezig gewoon te proberen me bioritme weer regelmatig te krijgen om te kijken of dit misschien helpt ! Nouja heeft iemand dit zelfde meegemaakt? of heeft iemand een goede tip! alle hulp is welkom!"
"Haha ok, zal ik doen! word nog moeilijk tijdens vakantie maar inderdaad eventjes doorbijten! ik hou jullie wel op de hoogte van de hopelijke voor uitgangen ! nouja dank je wel voor adviezen hea! Bonjourneé!"
"luister je kan je negatieve bril wel op zetten weetje ,, maar de positieve dingen zijn wel een stuk leuker , tis wel beter dat je er bewust van bent van de negatieve kant,, maar je moet er niet naar gaan leven, dat perkt meteen weer heel veel af als je het gwoon accidenteel doet, geloof mij dan maar dan gelden die hierboven genoemde kwaaltjes niet voor jou dude ,, maar hou altijd mate in dingen, overal waar te<---- voor staat is teveel... en teveel is niet goed :P ,, dus hou mate ik weet je word er altijd al mee dood gegooit met die reclaampjes enso, maar ergens hebben die mensen wel gelijk in bepaalde dingen, ook al zijn ze de brengers van het genot zelf nou ja smokse man See you in the trip"
"Hallo hallo mede drugsgebruikers! Ik ken iemand (een chiller) die geel word na het blowen ikzelf vond het op het eerste gezicht wel grappig, maar na een tijdje begon ik te beseffen dat het waarschijnlijk niet echt gezond kan zijn... ik weet dat wanneer je een slecht lever hebt je ook een geel hoofd kunt krijgen, maar dat dus ook gepaard gaat met een geel gekleurd ook wit (dit heeft hij niet want hij is stoned en heeft dus rode doppen :P ) ook weet ik dat er voor het overgrootste deel aan cannabide receptoren gevestigt is in de lever, wat misschien wel een raar effect kan opleveren in de vorm van een geel gezicht krijgen :P dus mijn vraag aan jullie is: Hoe valt dit te verklaren? en is dit dan wel gezond(misschien moet ik hem wel naar een doctor verwijzen ofso!)? ik vraag dit aan jullie omdat jullie meer van drugs afweten dan de gemmidelde doctor en ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen (+) na wat naslag te hebben gedaan op het drugsforum(op soortgelijk artikel) vond ik dat het te maken heeft met overdosering, terwijl dat bij hem niet het geval is, als hij gewoon 1 jointje heeft gerookt (dus geen overdosering, dus gewoon als hij een beetje tot stoned is) word hij geel (vandaar de alias van hem "Kanarie" :P ) ook is hij niet misselijk op dat moment en voelt zich verder gewoon normaal. een kleine aanvulling maar misschien wel een aanvulling die tot een beter antwoord leidt Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! ik stel het antwoord erg op prijs!. fijne dag nog verder hea !"
"Wietje zei: SittaMan zei: Allereerst al bedankt dat er nog mensen zijn die deftige posten kunnen plaatsen. Ok, ik snap volledig hoe je het bedoelt, en met dat Socrates-ding: bezie het dat ik nu gebruik wat socrates na een tijdje concludeerde. Ik zeg maar wat de wetenschappelijke onderzoeken als resultaat hebben. Bezie de onderzoeken dan met socrates zijn 'strategie'. En, waarom zeg jij dat alles wat bewezen is, niet waar kan zijn? Volgens mij is dat tegen de definitie van "bewijzen", denk je niet? En waarheid heeft maar 1 kant, de juiste Klik om te vergroten... Ik ga me niet herhalen.. 1+1 = 2 maar er is ook een theorie dat 1+1 éénder welk getal kan zijn.. Zelfs de zaken waar we het meest zeker van zijn in ons leven, zijn niet zeker. Bezie het leven als 1 groot paradox.. jouw waarheid zal dezelfde zijn volgens velen maar volgens anderen weer niet.. en je kan nooit 100% zeker zijn van iets.. de natuur is iets complex, zeker de mens. daarom kan 1 waarheid, nooit dezelfde zijn voor 6,4 miljard mensen. (en het down & neerslachtig gevoel, ervaar ik zeker niet als iets positief...) peace Klik om te vergroten... sittaman ik volg je nu al een tijdje en je hebt inderdaad dingen wel op een rijtje :P dat ga ik niet ontkennen, maar ik hoop dat je wel weet dat niet eens zo heel lang gelede mensen ook nog beweerde dat de aarde plat was. alles om je heen is in beweging we zijn allemaal een bron van energie(zowel positief als negatief) wetenschap is een leuke fundering maar beweegt ook, roken was vroeger ook goedgekeurd tot ze daar verder op in gingen en zo zijn er nog veel meer van dit soort verzwegen kwesties maarja je hebt een punt maar er is altijd een komma. mensen maken fouten dat is namelijk menselijk, we leven om te leren. Dankje wel, veel dingen die je hebt gezegt kloppen naar mijn visie wel(hoeft dus niet te kloppen!! ik hoef geen ruzie :P ) maar exceptionel insight heeft in enkele dingen ook wel gelijk. dus als jullie 2 een compromis kunnen sluiten over deze kwestie dan zou dat wel peace zijn nouja leuke discussie!! and have a nice smokey day"
"haal geen voorgedraaide!, draai ze beter zelf. dan kan je in ieder geval zien wat je erin gooit! en voor 5 euro kan je best wel een stevige toeter bouwen hoor(PUUR!). dus een tip voor u: haal geen voorgedraaide, Niet doen hoor!. 4,50 voor een voorgedraaide joint met tabak ervaar ik wel als een vorm van afzetterij :P have a nice smokey day my friend!"
"10g in 6 uur , maar dan wel met 2 andere . maarja het gaat ook wel snel bij een kampvuurtje hea"