#1
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)
gewoon jonko
gewoon jonko


Kigh zei:johnny (uitgesproken: sjonnie) <- gebruik ik 't meest
Janine (uitgesproken: sjanien) <- alleen bij feestgelegenheden
Jonko (uitgesproken: dsjonko) <-af en toe
Joint (uitgesproken: sjoint) <- bijna nooit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."