Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: cropp zei: ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien... Klik om te vergroten... Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn Klik om te vergroten... nog beter als het viagra is"
"Re: Hulp gevraagd: Salviahttp://www.drugsforum.nl/posting.ph Aalpoepert zei: Ik poep palingen. Ot: Je kan het het beste roken, maar er zit een gebruiksaanwijzing aan. Je moet de rook zoveel mogelijk en zo lang mogelijk inhouden. De een is gevoeliger voor salvia dan de ander en bij salvia geldt een omgekeerde tolerantie, wat wil zeggen hoe meer je rookt hoe gevoeliger je voor het effect wordt. Klik om te vergroten... Ik hield het ong een minuut in ofzo."
"dus volgende keer gewoon .1 nemen en dan de volgende dag er met .3 tegenaan?"
"Drientje zei: Paling zei: Beste junkies, Klik om te vergroten... Goh, dat scheelt weer een hoop antwoorden van mijn kant. Ik voel me niet aangesproken. En jongetjes zoals jij die niet weten hoe de zoekfunctie werkt zouden niet met hun tengels aan drugs als Salvia moeten zitten. Wordt eerst maar eens volwassen. Klik om te vergroten... Ach, iedereen ziet dat dat spottend bedoeld is. Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn."
"Hoi, Ik wil een keertje met een paar vrienden Salvia proberen. Ik ben 15 jaar (ik weet het een minderjarige snotneus) en bepaald niet groot (1.70). Een vriend voor mij die het al vaker gedaan heeft gaat het halen voor me. Mijn vragen: Hoeveel de eerste keer? Hoe voorkom ik een badtrip? Wat voor type Salvia (weet er weinig van, iets met 5x en 10x ofzoiets) Echt geen langer termein effecten? Hoe in te nemen (heb wel een bong)? Wat te doen bij badtrip? Is het bos een goede plek (snachts)? Zie je aan je dat je een soort van salvia stoned bent? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten Paling"
"Heel erg bedankt heeft me erg geholpen. Verder nog tips of dergelijke?"
"Ik hield de rook 30 seconden in en gebruikte bong. Ik had 15x en ongeveer 0,3/0,4 gram gerookt. Ik voelde nauwelijks wat? Wat deed ik verkeerd?"
"J, Pit, Jonko, Joint"
"Was in de stad teveel bier op ging ergens tegen een lantaarnpaal pissen terwijl ik bier dronk. Iemand op de straat toeterde, blijkt het mn duits docent te zijn -.-."
"Vigilante zei: Lees alles over elke soort drugs. Tegen de tijd dat je dat hebt gedaan ben je wel 18 en kun je op basis van de opgedane kennis zélf de beste keus maken. Ik vind 13 veel te jong voor dope maar ken mensen die al vanaf hun 13e regelmatig blowen. Klik om te vergroten... Ik zeg doen . Begin met de Mexicaanse, en neem er 5 want anders voel je het niet in het begin."