Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het moment heb ik een halve groene swirl geplugd, niet getest helaas want ik heb ze net gekocht. Drie kwartier geleden, beetje misselijk maar wel degelijk mdma aanwezig!! Edit: Net nog een halve bij gedaan, onbedwingbare grijns op m'n gezicht en een enorm gelukkig en chill gevoel. Muziek is prachtig... http://www.youtube.com/watch?v=D7fv5dlozk8&hl=nl"
"Oom Klaas zei: 't Gaat toch sowieso langs je lever of ben ik nu even in de war? Klik om te vergroten... ja maar met pluggen pas later, als je het oraal neemt komt het eerst langs je lever voordat het je hoofd bereikt, terwijl met pluggen het in beide teglijk komt waardoor je lever niet eerst 70 % van de werkzame stof eruit filter, wat dus met oraal gebruik gebeurt. Mijn actie van vandaag was stom, ondoordacht en ik heb m'n lesje wel geleerd http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=17542"
"Misschien komt het omdat jij het onderste gedeelte uit de pan had en zij het bovenste. Als je dan niet goed gekookt hebt en de hasj is niet goed opgelost, kan het best zijn dat zei maar heel weinig hasj heeft gedronken. Ik weet niet precies hoe iedereen het hier maakt, maar ik verkruimel meestal men hasj, in de melk met een klontje boter, en dan laat ik de melk een aantal keer goed koken en opkomen (dan zie je de hasj helemaal oplossen en naar boven komen) + roeren met spatel. en dan eventueel choco erbij en kaneel en suiker maakt het extra lekker....."
"Heb nu vier keer pillen gedaan deze zomervakantie ( 2 keer goede, 2 keer slechte) en merk wel dat het nu tijd is om te kappen voor een lange tijd, en later weer opnieuw, want de eerste keer bleef het leukst (met beste pillen ook). Wiet blijf ik moeilijk vinden. Een dag zonder smoken voelt vaak als een saaie dag, totdat ik s'avonds in bed lig en toch wel een beetje trots ben dat ik het niet gedaan heb. Maar als ik wel gesmoked heb voel ik me vaak nutteloos, moe en alleen maar dom dat ik weer gesmoked heb. Ben er nu dus ook mee gestopt, want het ging nergens meer over. Het leuke is vind ik, juist het terugkomen, want dan weet je weer waarom je er ooit mee begonnen was Verslaving vind ik maar vaag. Want als ik op vakantie ben heb ik totaal geen behoefte aan wiet, ook totaal niet mee bezig. Denk er wel eens aan, maar meer de herinneringen. Terwijl als ik thuis ben en het is te krijgen, vind ik het zo verdomd moeilijk het niet te kopen."
"http://www.youtube.com/watch?v=ZMwI1DlZpyY"
"Terwijl je douched vraag je je steeds af hoe laat het is en wil je het checken op je pc. 10 minuten douchen met deze vraag in je hooofd, uiteindelijk bij je pc aankomen en spontaan vergeten naar de tijd te kijken :P"
"Vind dit meestal ook wel moeilijk. Met harddrugs zoals pillen en dergelijke lukt het me makkelijk om daar m'n geld niet aan uit te geven omdat ik weet wat het met je doet als je het te vaak gebruikt, maar deels ook omdat ik er gewoon niet makkelijk aan kan komen. Met Wiet is het een ander verhaal, daar vind ik het ook wel moeilijk, vooral tegen het einde van de middag/avond, als ik klaar ben met al m'n dingen heb ik vaak de neiging naar de shop te gaan en wat lekkers te kopen ( en dan vooral dure shit, goedkoop wordt je niet stoned ( genoeg) van). Tegenwoordig lukt het me wel aardig omdat ik of al m'n geld al uitgeven heb, of het op m'n spaarrekening heb staan, en dat kan je niet zo makkelijk opnemen.... Dit werkt bij mij nu wel maar het blijft moeilijk, alhoewel ik meestal wel zorg dat ik alles gedaan heb en klaar ben voor ik hieraan begin. maar ik geef toe, moeilijk is het wel en ik denk dat ik niet de enige ben... ( weet het wel zeker, het is altijd gezellig in de shop :P)"
"Kijk erg uit naar m'n eerste keer LSD, Zoals Lysergine25 als zei, LSD komt naar je toe, want het is nergens te vinden"
"Shady zei: Yoo, im back Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is Shemano, Greets Shady Klik om te vergroten... Misschien moet je eens in gedachten nemen dat de bijna alle huisvrouwen en werkende vaders in Nederland ( en andersom :P) helemaal niets gebruiken. Vaak niet eens weten wat een joint nou precies is, waar dat uit bestaat en hoe het gemaakt wordt. Behalve dan natuurlijk dat het iets met wiet en drugs te maken heeft. Deze mensen drinken misschien wat alcohol, maar verder dan dat zal het nooit gaan. Bij jou valt het dus allemaal wel helemaal niet mee..... Persoonlijk zou ik zeggen stop voorlopig eens met harddrugs, want je zegt dat pillen je nu trekken, daar wordt je gemoedstoestand al helemaal niet beter van, als je na 3 keer al je serotine verbruikt hebt en daar gaat je hoofd zeker weten stuk van. Blowen is prima, maar achter het stuur vind ik inderdaad belachelijk. Het gaat me zoals iedereen hier niet om jou ( eigen keuze), maar om de personen die jij ongelukkig kan maken door je daden en wat niet hun eigen keuze was. Daarbij komt dat je het jezelf nooit zult vergeven, vraag me toch af hoe para je dan wordt"
"een lekker mix jointje ( sneeuwwitje + snowwhite)"