Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heterosexueel, voor 100% het vrouwlijke geslacht"
"Melchior zei: Het is echt al jaren geleden dat ik wiet heb gekweekt maar ik meen dat dit betekend teveel voedingsstoffen in verhouding met het water of dat ie te weinig water heeft. Durf er niet me hand in het vuur voor te steken. Klik om te vergroten... Ik heb geen voedingsstoffen gebruikt en ik geef m'n plantje volgens mij niet teveel of te weinig water. Denk dus dat het daar niet aan ligt"
"JackHerrer zei: Wat zijn het toch mooie plantjes Helaas zelf nog nooit gekweekt. Ik kan je hierbij niet helpen. In ieder geval succes ermee! Klik om te vergroten... Dankjewel. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ik hoop op meer reactiessss"
"Re: Dreamcatcher zei: en dan hep je nog dat 'fabeltje' dat je er gaten in je longen van krijgt... Heeft wel een apart lekker smaakje vind ik, maar t effect is veel minder Klik om te vergroten... Haha ja, net zoals dat fabeltje dat er gaten in je longen komen als je rookt/blowt en kauwgom eet tegelijk"
"(Ik ben DrugsDealertje) Bedankt voor je reactie beeb! Dat waardeer ik. Alleen van die testcentra's is er geen 1 echt in de buurt, ergens in zeeland moet het zijn, liefst dicht bij goes. Grtz"
"Ga coke snuiven!"
"DrippTone zei: ExceptionalInsight zei: That is one mangy looking spliff yo! DrippTone zei: Wij zijn almachtig, oranje is hier de kleur van dictatorschap, kniel voor je meester. Klik om te vergroten... Wow, als jullie al almachtig zijn, dan ben ik God. Is dat even een dikke egoboost Klik om te vergroten... Nee hee, je snapt het niet. Kijk, hij denkt dat wij beter zijn omdat wij een ander kleurtje hebben. Maar eigenlijk zijn wij zo dom geweest geld aan een drugsforum te geven en dat we daarom die oranje kleur hebben. Het is dus meer die punthoed waar op staat stupid ipv een coole oranje kleur. Maargoed om dat dus te verbergen doe wij alsof we de baas zijn hier, dan lijkt het in eerste instantie niet meteen zo dat we eigenlijk gewoon compleet achterlijk zijn. En jij hebt gewoon een groen kleurtje omdat je de stront achter onze voeten mag opruimen, ik dacht dat ze daar ook een woord voor hadden. Conciërge? :P Klik om te vergroten... Hmm, ik dacht niet dat jullie beter waren ofzo, want eigenlijk vind ik jullie ook wel dom :P Maar ik wil niet onaardig doen tegen iemand die ik geeneens ken, dus verwoord ik het anders :P Sorry"
"cropp zei: DailySmoker zei: cropp zei: en je verdeelt je shag ook wel lomp moet ik zeggen... Klik om te vergroten... Ik vind het niet erg om kritiek te krijgen, maar dit slaat alles. Ben je zo arrogant omdat je naam een ander kleurtje heeft dan de rest ofzoiets? De shag is wel degelijk goed verdeeld, alleen moet je eerst rollen voordat je een mooi verdeeld hoopje wil krijgen? En zoals je ziet is dat op de foto nog niet gebeurt. Klik om te vergroten... shit, ik probeer je gewoon feedback te geven, doe dan normaal terug, sukkeltje... dit heeft niks met mijn''kleurtje te maken, maar met jou communicatievaardigheden Klik om te vergroten... Met mijn communicatievaardigheden is niets mis, jij moet gewoon zorgvuldiger je zinnen typen zodat het niet negatief lijkt. Want op de manier hoe je het zegt komt dat negatief over. Maar een misverstand kan wel eens gebeuren toch, sorry."
"Ik zou zoals eerder gezegd een tas met je wiet erin boven in de bagagerekken leggen. Als ze dan toch de bus controleren, weten ze niet dat het van jou is. (Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat mede passagiers niet weten dat die tas van jou is)"
"Bron: Wiet.nl Pasjessysteem coffeeshops creëert overlast BREDA – GroenLinks ziet geen heil in de komst van een pasjessysteem voor coffeeshop klanten. Volgens fractievoorzitter Selcuk Akinci is burgemeester Van der Velden wel positief over de invoering van zo’n systeem. Dat stelt de partij in brief aan het college. Coffeeshopbezoekers kunnen alleen softdrugs kopen als zij in het bezit zijn van een pasje. Het aanvragen van een pas zou enkele dagen in beslag nemen, zodat mensen van buiten Breda ontmoedigt worden. Akinci is van mening dat een pasjessysteem alleen maar leidt tot meer overlast. Voor zowel de Bredase bevolking als de gemeente. Volgens de Bredase politicus neemt de straathandel toe en vreest een ‘rompslomp’ voor de lokale overheid. Als het aan fractievoorzitter Andre Lips van het CDA ligt zijn morgen nog alle coffeeshops weg. “Wanneer zo’n pasjessysteem het drugsgebruik tegengaat ben ik een voorstander, maar we moeten het eerst bespreken in de fractie. Ik weet dat niet iedereen binnen onze partij mijn mening deelt.” De woordvoerder van de vereniging van Actieve Bredase Coffeeshops riekt het naar discriminatie. “Ik vraag me af of het juridisch haalbaar is. Daarnaast is de kans groot dat de straathandel voor drugstoeristen groeit. Laat België en Frankrijk hun eigen probleem oplossen, lijkt me”, aldus Margriet van der Wal."