Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij dagelijks?

Blow jij dagelijks?

58 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben nu net weer gestopt na een paar weken elke dag blowen, vind het verschrikkelijk, de nadelen stapelen zich veel te snel op. nu voel ik mij wel goed maar mis ik weer bepaalde diepgang en motivatie... zucht
heb op ja gestemd
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blowde dagelijks,,maar ben sinds een paar maand gestopt :)
ik werd er nogal lui en laks van..en aangezien ik ook met mn werk zit, leek het me wel verstandig om een pauze te houden.
heb wel trek :angry: :wink:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet er niet aan denken om dagelijks te blowen :stoned:
Een jointje op zijn tijd is niks mis mee
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal ongeveer 2x per maand. Soms wel meerdere keren per week, maar dit is echt te verwaarlozen.

Elke dag blowen lijkt me niet, ik zou dan echt een stuk minder levenslustig zijn.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook elke avond een jointje als ik ga slapen, echt super fijn slaapmiddeltje. Overdag moet ik er niet aan denken, dan heb ik genoeg te doen.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
HOU HET VEILIG !!!

GEBRUIK EEN VAPORIZER :wink:
:wave:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je dagelijks blowt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ruim zeven jaar bijna dagelijks geblowd en ben daar uiteindelijk vanzelf mee gestopt. Ik werd er steeds meer paranoia van en dat vond ik geen fijn gevoel, dus stoppen ging eigenlijk vrij vanzelf. Tegenwoordig blow ik heel af en toe, maar alleen in mijn eigen veilige huis , met de juiste mensen waar ik me goed bij voel. Dan kan ik namelijk wel nog steeds erg genieten van een jointje! :stoned:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik blowde toch wel dagelijks.
ben zins oud en nieuw geminder maar heb toch nog steeds wel dagelijks zin in een joint, maar dat zal vanzelf wel goed komen :)
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook haast dagelijks voor het slapen gaan een klein jointje. Maar altijd pas als de dag ten einde is. Het is een lekker slaapmutsje. Hoe zachter en relaxter de wiet, hoe lekkerder ik het vind. Ik heb maar heel weinig nodig en met zo'n 3 gram doe ik 6-8 weken :grin:

Soms ben ik het ineens zat en dan doe ik het maanden of zelfs jaren niet. Als ik dan weer begin zit ik altijd meteen weer op mijn één-klein-jointje-per-dag ritme. Overdag blow ik nooit.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSDmathXtc zei:
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
Klik om te vergroten...
Ik zou het een hele prestatie vinden als jij door stoned in de klas te zitten ook maar iets leert. Als ik nooit een diploma krijg raak ik wel werkloos hoor, want van wat er over blijft zonder diploma vind ik toch niets leuk.
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik blow elke dag.
Als ik een week niet zou blowen zou ik waarschijnlijk heel erg gek in me hoofd worden dan :openmouth: want ik heb heel af en toe een dagje dat ik dan niks heb geblowd dan kan ik dus echt niet slapen :openmouth:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#14
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amaranth zei:
LSDmathXtc zei:
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
Klik om te vergroten...
Ik zou het een hele prestatie vinden als jij door stoned in de klas te zitten ook maar iets leert. Als ik nooit een diploma krijg raak ik wel werkloos hoor, want van wat er over blijft zonder diploma vind ik toch niets leuk.
Klik om te vergroten...

Ik heb al vaak genoeg stoned in de klas gezeten en heb er ook iets van geleerd, ook doe ik meestal stoned huiswerk maken en leren.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zet deze poll even in de coffeeshop...
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bijna elke dag,maar pas in de avond (doordeweeks).Voor het slapen gaan is het het lekkerst.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
JunkXL zei:
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more
Klik om te vergroten...

Niemand gemerkt dat dit een bump is van bijna een jaar? :rolleyes:

Wel interessant om over het blowgedrag van veel vaste posters te lezen, en hoe dit veranderd is afgelopen jaar.

Ikzelf rook sinds anderhalf jaar ongeveer ook ( bijna) dagelijks en voel me daar goed bij.
Ben de laatste tijd het echte stoned zijn wel sneller beu en wil gewoon meer wat chillen.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dagelijks ja, heel af en toe een dagje niet maar daar word ik dan niet echt vrolijk van :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."