#1
ben nu net weer gestopt na een paar weken elke dag blowen, vind het verschrikkelijk, de nadelen stapelen zich veel te snel op. nu voel ik mij wel goed maar mis ik weer bepaalde diepgang en motivatie... zucht
heb op ja gestemd
heb op ja gestemd
