Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bijna elke dag,maar pas in de avond (doordeweeks).Voor het slapen gaan is het het lekkerst."
"Bij mij gaat het zo. Als ik wiet wil en niet in de buurt van een coffeeshop ben.Pak ik me telefoon bel ik een kleine dealer op en zeg ik kan je naar ... komen meestal parkeerplaats en die wiet dealers die in grametjes handelen moet je een uur wachten zijn namelijk geen goeie dealers (bij mij dan ik woon in holland in een dorp)Al wil ik cocaine bel ik een (Ik wil niet discrimineeren) ""noordafrikaan" op en zeg ik kom naar ... hij zegt ok en 10 min later is hij er. Ik schrijf een beetje veel en achterlijk ik sta nu strak.lees verder bij verslaving."
"Ik heb dat ook weleens gehad.Echt erg ik weet niet hoe dat komt"
"Diep triest"
"400 kg Denk mafia mensen"
"iraqio zei: wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen? Klik om te vergroten... Niet lekker!!!!!!!!!!Bier moet je leren drinken en dan vind je het lekkerder als frisdrank ."
"succses"
"Mijn verhaal gaat als volgt.. Over me verslaving Verslaafd aan,ritalin (methylfenidaat),cocaine,alcohol,wiet. Tijd van me verslaving,circa 1 jaar verslaafd. Hoe het begon allemaal Ik was 16 jaar toen het allemaal begon. Ik heb ADHD/ODD ODD is een gedrag stoornis.Ik zal hier een link geven van wat ODD inhoud. Niet te erg denken dat ik gek ben het lijkt allemaal veel erger dan dat het werkelijk is. http://www.balansdigitaal.nl/sitemanager.asp?pid=232 Door me ADHD/ODD ben ik gevoeliger voor verslaafdheid.Maar ik kan niet de schuld geven aan me stoornissen.Dat heb ik allemaal zelf in de hand! Maargoed ik was kortom een probleemkind 5x van school gegooid jeugdzorg hele vervelende thuissituatie.Maar goed ik wil niet dat mensen achterlijke dingen gaan schrijven pleas. Want ik kan zowiezo. Heel moeilijk over me probleemen vertellen. En het zit me dwars ik ben NIET een zielige jongen die hier ligt te huilen.Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden ik schiet er Heel Veel mee op! Ik begon met blowen om niet te stressen werkt goed dacht ik. Ik werd het toen zat om alleen een saai blowtje te roken en begon me eerste lijntjes sos te nemen. En toen raakte me geld op en had geen sos maar en toen dacht ik (had dat ergens gezien) ritalin snuiven of veel meer in te nemen dan voorgeschreven en toen kwam ik erachter dit werkt ook goed Maar achteraf gezien en ik merkte toen nog niet de nare dingen van drugs en alchol.kwam pas naar 4Maanden.En die tijd kon je me 1000xDe nare dingen slechte dingen,maar als iemand 1x iets goeds zij over alchol of drugs luisterde ik alleen maar naar het goede.hier is me verslaving gestart. maar ik nam elk 3 kwartier elke dag minstens 4/5 ritalin pillen maar die tijd dat ik er zo achterlijk veel nam At ik niks en aangezien ik toen nog een vors buikje had en die rare gedachten.Oke dacht ik toen lekker afvallen geef die ritalin maar tot ik opeens een hele week ZONDER te overdrijven maar 1 avondetentje en ontbijtje (verdeeld over de hele week) toen kwam het weekend eraan met me ''vriendjes'' alchol veel cocaine ect. Maar toen wist ik wel dat ik slecht bezig was maar dacht jammer dan ik heb een sterk lichaam ik nam een hand ritalin pilletjes fles sterkedrank tegen me lippen lijntje erbij en de rest weet ik niet meer ik werd wakker in me schuur me "vriend" had me sleutel uit me zak gehaald maar ik hoorde dat ik nokie was gegaan en dat ze me in me schuur neer hadden gelegd toen dit gebeurt was die dagen ernaa diaree braken miselijkheid noem het maar op en ik was een beetje bijgekomen en voelde me niet goed ik dacht nu geen drugs maar er lagen ritalin pilletjes voor me neus en dacht oke maar niet teveel ik nam ze in voelde me perfect maar een klein halfuur me lichaam was er gewend aan. En toen kwam ik erachter ik ben verslaafd een tijdje elke dag alles doen wat verboden is bijvoorbeeld op de begrafenis van je oma ff snuiven op de wc zo erg was het. altijd diaree slaapeloze nachten geen contacten meer alles was over elke dag ziek zijn voor mij is dit het ergste wat je kan gebeuren ik zit nu in tehuizen dan weer vast me ouders nooit meer zien ect. ik schaam me hiervoor ben er kapot van mischien een les voor mensen met thuis problemen adhd ect"
"Speed is niet zo duur zo een 5/7 euro voor 1 gram.Cocaine daarin tegen minstens 35 euro voor 1 gram. En ik zat ook eraan te denken iets goedkoops/bio speed/cocaine maar heb niks gevonden.Stoppen zou het beste zijn ."
"Dankjewel is er ook prijsverschil? Alleen mij probleem is angstgevoelens (met speed cocaine en die harde middelen) heel erg ik word van alles bang en met me speed kater ik heb me niet goed aan de regels gehouden die bij het speed sticky staan en met die speed kater kreeg ik zelfmoord neigingen en al lees ik dit is het niks voor mij want ik ben gevoelig voor de bijwerkingen maar heel erg BEDANKT Ik ben nu ook heel vrolijk (ik ben verslaafd) en sta nu strak van de ritalin 6x 10 mg daarom schrijf ik zoveel en ik heb ook al in een ander opic vermeld over me verslaving dus kunnen jullie me geen junk noemen ook al ben ik het wel nogmaals ik sta nu strak en heb overal zin in ik hou van jullie en ga ff doneeren thnx voor dit forum"