Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yamama Amsterdam"
"Ik gebruik zo'n 2,5 gr per dag. Heb last van mijn geheugen en ben flink depressief. (Heeft nog meer redenen maar word wel in stand gehouden door het blowen..) Volgens mij fuckt het behoorlijk met je hersenen al schijnt veel daarvan zichzelf te herstellen als je stopt."
"2,5 gr per dag... *schaam*"
"lekkerste: Smirnoff Ice vieste: kruidenbitter"
"Helemaal geweldig!! Dankjewel!!!"
"White widow of bubblegum en als het feest is haze."
"Dat is waarom ik het zo zeg. Ik heb namelijk hele zware psychische problemen."
"Wauw.. ik hoop dat ik ooit in staat zal zijn zo'n ceremonie te ondergaan. Ik ben bang dat als ik dat in mijn huidige staat zou doen dat nadat ik mijn maag inhoud kwijt ben mijn ingewanden ook omhoog komen en niet alleen mn maag maar ik in zijn geheel binnenste buiten word gekeerd. Letterlijk."
"Nooit dergelijke impulsen gehad, zit wel hard te lachen hiero.. gekke mensen"