Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chris Pontius zei: Het is zo fake als het maar zijn kan. Klik om te vergroten... Is het daardoor per sé minder leuk/mooi?"
"Allereerst zou ik een een pilletje reserveren om te laten testen bij een testcentrum. Want alhoewel pillreport een handige site is, is het toch het meest veilig om zelf een officieel testresultaat te hebben. Toch ga ik er even van uit dat de 129 mg die op pillreport staat correct is, als dat zo is kan ik je feliciteren met een goede aankoop Voor een eerste keer gebruik lijkt 129 mg mij genoeg voor een intense ervaring. Iets minder zou ook leuk zijn voor een eerste keer, helemaal voor je vriendin omdat die lichter is en de pil dan waarschijnlijk harder aankomt. Maar wanneer je een halfje neemt lijkt het effect mij toch wat te licht. Ik zou adviseren beide een hele nemen of voor je vriendin 3/4 pil. En dan sluit ik af met nog een belangrijke tip. Sta er voor open, laat je helemaal opgaan in de ervaring en bereid het goed voor. Geniet er van"
"DeepPurple zei: Ik denk dat een halfje meer dan genoeg is voor 'eerste-keer-gebruikers'. Natuurlijk, zelfs een hele zal uiteindelijk geen kwaad kunnen maar voor mensen die voor het eerst gebruiken, is het misschien fijner om niet in één keer in die ultieme space geslingerd te worden. Aan de hand van kwartjes/halfjes kunnen ze zichzelf meer richting die space sturen; lijkt me toch fijn om enig gevoel van controle te hebben tijdens je eerste keer. Klik om te vergroten... Misschien dat een halfje genoeg is voor de eerste keer, maar dat één pil een geweldige eerste ervaring oplevert. Een halfje betekent 65 mg, voor zover ik weet (niet uit eigen ervaring) begint de actieve dosis hier ongeveer. Al verschilt dit natuurlijk per persoon. Mijn eerste keer was 107 mg en mijn tweede keer 150 mg. De tweede keer was een veel mooiere ervaring, maar de eerste was met wat meer subtiliteit ook prachtig. Voor een eerste keer was 107 mg voor mij persoonlijk een goede dosering. Rond de 100 mg lijkt me de perfecte dosering voor een eerste keer, wat ruwweg uitkomt op 3/4 pil in dit geval. Nogmaals, al verschilt dit per persoon. Misschien is het handig eerst een halve te nemen en beide twee kwartjes als reserve te hebben. Denk je echt dat je van een kwartje al wat voelt? 30 a 35 mg lijkt me wel heel erg subtiel. En je eerste MDMA-ervaring zou een hele mooie moeten zijn, juist omdat de eerste keer speciaal is. Nou zeg ik niet dat je dan meteen een hoge dosis moet nemen, maar te weinig lijkt me ook niet fijn. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar veel bijnemen maakt het ingewikkelder."
"klinker zei: Weet totaal niet wat ik kan en moet verwachten, maar als ik de verhalen die ik gehoord heb moet geloven is het HELEMAAL GEWELDIG !!! Klik om te vergroten... Dat is het ook hoogstwaarschijnlijk Om nog terug te komen op je vraag naar blowen tijdens de 'trip': Ik heb ervaren dat blowen het effect van MDMA meer trippy maakt, indrukken worden nog heviger. Ik heb alleen wiet gehad tijdens MDMA gebruik, hierbij merkte ik dat het me wel wat rustiger maakte, wat niet per sé verkeerd is. Maar als je puur voor het love-gevoel gaat wat het mooiste is naar mijn mening zou ik niet blowen. Gelukkig duurt het effect van MDMA wel even en kan wat afwisseling ook welkom zijn."
"langeman zei: duimpje zei: Mijn eerste keer was 107 mg en mijn tweede keer 150 mg. Klik om te vergroten... Heel leuk, maar het zegt toch niets als je niet aangeeft hoeveel je zelf weegt. en was het ineens of over de hele avond? Klik om te vergroten... Ik weeg 63 kilo, de eerste keer was het in een keer. Bij de 150 mg waren het twee lichte pillen en nam ik de tweede pil 1 1/2 uur later maar sloegen ze vreemd genoeg tegelijk in, de eerste twee uur heb ik niks gevoeld."
"Op de plaats van watwashetookalweer hoort dan nog een cijfer te komen, dat was het idee althans."
"Je op het idee komt dat je best een heel lelijk meisje kan zoenen om haar zelfbeeld wat op te krikken en denkt hiermee een goede daad te doen"
"Greenlabs zei: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Wij vullen de ballonnetjes met een slagroomspuit, dat gaat het makkelijkst! Bij mij is het al wel een jaar of 3 geleden. Leuk om een keertje gedaan te hebben met wat vrienden, maar daar stopt het dan ook imo... Klik om te vergroten... Hoe gaat dit dan in zijn werk, moet je het lachgas eerst die spuit inkrijgen via patronen? En wat is het verschil tussen patronen en capsules?"
"De kamer van mijn moeder binnen lopen tijdens een truffeltrip omdat zij me de juiste gesprekspartner leek voor een diepzinnig gesprek. Na een paar seconden leek dit me toch niet al te handig en kwam ik niet uit mijn woorden. Toen heb ik maar opgebiecht dat ik aan het trippen was. Chaotische avond was en werd dat nog."
"Ik heb met mezelf afgesproken voordat ik de eerste keer ging gebruiken dat ik het niet vaker dan in keer in de 3 maanden zou doen. Bijna anderhalf jaar later is dit telkens gelukt Ik zou het stiekem wel willen versoepelen naar eens in de 2 maanden, maar dan ga ik het vaker versoepelen denk ik en zo voelt het wel goed."