Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij dagelijks?

Blow jij dagelijks?

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
N.a.v. enkele andere topics waarin beweerd werd dat 'de meesten hier dagelijks blowen' besloot ik deze poll te openen.

Stem ook op ik blow dagelijks als je het 'bijna' dagelijks doet.

Ik ben benieuwd naar de resultaten.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nope... wel jaren gedaan.
maar op een gegeven moment werd ik er zo ziekelijk lethargisch van. kan er op lange termijn gewoon niet fatsoenlijk door functioneren.
kudos voor de mensen die dit wel kunnen hoor
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blow elke dag.
Als ik een week niet zou blowen zou ik waarschijnlijk heel erg gek in me hoofd worden dan :openmouth: want ik heb heel af en toe een dagje dat ik dan niks heb geblowd dan kan ik dus echt niet slapen :openmouth:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amaranth zei:
LSDmathXtc zei:
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

we hebben het hier over wiet niet over coke of pillen
maargoed dat je aan je toekomst denkt
Klik om te vergroten...
Ik zou het een hele prestatie vinden als jij door stoned in de klas te zitten ook maar iets leert. Als ik nooit een diploma krijg raak ik wel werkloos hoor, want van wat er over blijft zonder diploma vind ik toch niets leuk.
Klik om te vergroten...

Ik heb al vaak genoeg stoned in de klas gezeten en heb er ook iets van geleerd, ook doe ik meestal stoned huiswerk maken en leren.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zet deze poll even in de coffeeshop...
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bijna elke dag,maar pas in de avond (doordeweeks).Voor het slapen gaan is het het lekkerst.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
JunkXL zei:
I smoke two joints in the morning
I smoke two joints at night,
I smoke two joints in the afternoon
and it makes me feel alright
smoke two joints in time of peace
into the time of war
smoke two joints before i smoke two joints
and then i smoke some more
Klik om te vergroten...

Niemand gemerkt dat dit een bump is van bijna een jaar? :rolleyes:

Wel interessant om over het blowgedrag van veel vaste posters te lezen, en hoe dit veranderd is afgelopen jaar.

Ikzelf rook sinds anderhalf jaar ongeveer ook ( bijna) dagelijks en voel me daar goed bij.
Ben de laatste tijd het echte stoned zijn wel sneller beu en wil gewoon meer wat chillen.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dagelijks ja, heel af en toe een dagje niet maar daar word ik dan niet echt vrolijk van :rolleyes:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet dagelijks, wel vaak
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee alleen af en toe
L
Lucky_StrikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
2,5 gr per dag... *schaam*
K
KarstenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik blow elke dag, wel zonde van je geld maarja :grin:
z
zelfbloeier007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
1 gram per dag gemiddeld. maar als ik niet blow dan rook ik en drink ik alcohol wat me uiteindelijk meer kost en me slechter van voel..

A joint a day keeps my doctor away! :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, maar niet zo veel per dag, meestal zo'n 0.5 gram per dag ongeveer, en vaak iets minder omdat die 0.5 gram haast nooit volledig in mijn eentje is.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik probeer, en dat lukt aardig, maar als ik zonder zit, en nergens kan kopen is het wel klote :)
^^ kvin der nix mis me elke dag te smoren, hangt echt van persoon tot persoon af.
en het is ook absoluut niet aan iemand anders om te oordelen hoe/wat/waar/wanneer/hoeveel ik smoor.
en natuurlijk moet je grenzen hebben. daar niet van.
(Ja dit geld niet voor iedereen, er zijn mensen die hun grenzen niet kennen. maar uiteindelijk, wie wel)
X
XjuniorLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb 4 maanden lang, gemiddeld 8-9 gram per week doorheen gerookt, maar kwam er achter dat k er zo ongelofelijk A-productief van werd dat k niet meer alleen blow, alleen maar met vrienden :smoke:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ben 24 uur perdag stoned sta er mee op en ga ermee slapen
als ik snachts waker word rook ik er nog een
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ik blow elke dag. Sinds 2 maanden is dat..
Ik doe dit savonds, als ik mijn dag helemaal afsluit. Dna rook ik, óf in me eentje, óf met een vriend/vriendin een jointje, maar liever doe ik het allemaal in me eentje.
Dan ga ik wandelen, muziek op, nadenken over dingen (poging tot iig :wink:)
Ideaal, en ik merk er ook nog steeds niks van..
Twee jaar geleden ben ik écht begonnen met blowen. Ik was iedere dag in de les stoned, werd moe, slap, somber, onverschillig en had geen zin meer om dingen te ondernemen.
Nu doe ik alleen savonds blowen :) Mijn dag kan er niet door verziekt worden.. bovendien is het gevoel veel fijner als je álles wat je moet doen achter je rug hebt, en daarna kan genieten van een dikke snaak . :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."