Ja, ik blow elke dag. Sinds 2 maanden is dat..
Ik doe dit savonds, als ik mijn dag helemaal afsluit. Dna rook ik, óf in me eentje, óf met een vriend/vriendin een jointje, maar liever doe ik het allemaal in me eentje.
Dan ga ik wandelen, muziek op, nadenken over dingen (poging tot iig
![:wink:]()
)
Ideaal, en ik merk er ook nog steeds niks van..
Twee jaar geleden ben ik écht begonnen met blowen. Ik was iedere dag in de les stoned, werd moe, slap, somber, onverschillig en had geen zin meer om dingen te ondernemen.
Nu doe ik alleen savonds blowen
![:)]()
Mijn dag kan er niet door verziekt worden.. bovendien is het gevoel veel fijner als je álles wat je moet doen achter je rug hebt, en daarna kan genieten van een dikke snaak .
