Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn laatste was gistermiddag, 1tje gevuld met afghaanse hasj"
"ja da kan zeker, misschien ben je ergens onbewust van geschrokken :P Heb wel is gehad dat ik super stoned was, en dat 1 of andere mongool mij telkens zat op te bellen en ruzie te zoeken, nou dan schijt ik um 7 kleuren stront als ik stoned ben xD en dan ga ik 10 minuten ofso ook trillen"
"Ik heb hier 10 mg Oxynorm en 10 mg Oxazepam liggen, kan ik die snuiven? Ik heb ook nog Nexium 20 liggen, kan je dat snuiven? kan namelijk niets vinden op google"
"Heb zelf ook wel eens wiet in combinatie met poppers gebruikt, niet gevaarlijk ofso. En neej ik ben geen homo had toevallig zo'n potje gekregen van een vriend die ze ergens kon bestellen"
"Arbo half zwaar is ook hele relaxte shag om te draaien, maar vind zelf Drum Original ook wel lekker"
"ik blow regelmatig met verschillende soorten medicatie, nooit ergens last van"
"Wile-E-Peyote zei: -Als er een rook-ruimte is -Sfeer verlichting (geen tl bakken) -inrichting met hout ofzo, zoals een bruin café (niet zo'n tent die helemaal betegeld is, waar je alleen kan afhalen, en waar ze al moeilijk doen, als je nog snel ff belt binnen) -Lekkere sapjes te koop -Meer dan drie smaakjes thee -Gezellige kerel of vrouw achter de bali, die niet ongeintereseerd met 1 iemand blijft praten. en af en toe eens om kijkt. -Photo play -Bankjes -Portier, die ook echt let op leeftijd. -Vriendelijke service, je bent er voor relaxment, niet om te junken Klik om te vergroten... Jij hebt echt helemaal gelijk :P"
"Ik blow elke dag, wel zonde van je geld maarja"
"Ik neem mee, -Fles Sinas/Cola -Wiet -Tip -Vloei -Shag/Sigaretten -Vrienden -Telefoon -Muziek Dat was het wel zo'n beetje :P"
"Ben ooit opgepakt in België (Turnhout) en toen had ik ook wiet bij, 1 gr... die hadden ze gevonden en waren ze niet zo blij mee dus ik moest mee naar het bureau maar uiteindelijk wel vrij gelaten. Oftewel, niet doen het is illegaal"