Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"shotjes: JELLO x rum x gelatine! en ik hou ook wel van ouzo, flesje bier en een glasje rosé"
"Aalpoepert zei: Mean zei: Had vanochtend gebeld maar ze gingen pas 12 uur open ofzoiets dus ik zou later terugbellen. Dat moet ik zometeen maar even doen ;p Klik om te vergroten... Een dealer met openingstijden? Klik om te vergroten... haha ja ik weet niet vond het ook een beetje apart Maar het is uiteindelijk goed gegaan, vanavond gebeld en heb gekocht"
"Ik maak hier maar eem mijn algemene vraag topic van. Was echt fuckin gaar vandaag, ik en een vriendin hadden gister dus gekocht van die dealer. Nou was ik met mijn stomme kop vergeten om tip te vragen. Dus hadden we een vercrakte joint gerold in de pauze { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Helaas was de pak kans veel te groot dus wouden we na school doen maar toen viel dat ding dus half uit elkaar en was ik mijn aansteker kwijt, dus gingen we helemaal in de stad naar iemand toe en gingen we een aansteker fixen. 10 minuten later zagen we ergens een jongen blowen en we gingen vragen of die ons kon helpen ( echt heel vaag )? Toen heeft hij een nieuwe voor ons gedraaid die echt heel mooi was geworden haha Nu heb ik even een stom vraagje ik kan 10 pakjes vloei kopen voor 90 cent per stuk incl. verzendkosten. Een aanrader of niet? ik zet net te kijken wat ik allemaal heb getypt en het bovenste stuk slaat helemaal nergens op"
"SchilDpadDo zei: Die vloei kan je ook bij een tankstation/tabakswinkel halen. die paar cent meer of minder maken toch niets. En tipjes maak ik meestal van de binnenflapjes van mijn sigarettenpakje. gaat uitstekend! Veel oefenen en je krijgt vanzelf een prima joint! Mooi dat je er al een leuke ervaring aan hebt ! Klik om te vergroten... lange vloei is het mooist vind ik, maar die kan je dus ook gewoon bij een tankstation halen ( paper blunts )? Ik zit net op de site te kijken en ze hebben allemaal verschillende soorten paper blunts weet niet welke ik dan moet nemen?"
"SchilDpadDo zei: jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier. Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel . Klik om te vergroten... Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?"
"SchilDpadDo zei: Mean zei: SchilDpadDo zei: jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier. Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel . Klik om te vergroten... Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk? Klik om te vergroten... Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei. Klik om te vergroten... 1.30 is niet duur nee zeker niet voor een gierige nederlander :P"
"is dit niks? 15 blunts voor een tientje? * wordt verlekkerd door alle koopjes* http://cgi.ebay.nl/15x-Royal-Blunts-10- ... 41492d2b33"
"Cuppie zei: Woon je niet in NL ofzo? Anders haal je die troep toch gewoon in de Shop? Klik om te vergroten... Tuurlijk woon in NL. maar ben minderjarig"
"Puur is lekker. Ik hou eerlijk gezegd totaal niet van shag, in een woord bah!"
"Fantan zei: Als je zeker wilt zijn van je wietje zou ik proberen om naar een coffeeshop te gaan. En als je met een dealer afspreekt, doe dat dan op een centraal punt. Vlakbij een station, bij een winkelcentrum in de buurt. maar ja ik zou gewoon naar een coffeeshop gaan, of iemand laten gaan als je nog geen 18 ben. Dan heb je de beste wiet en heb je geen gedoe met dealers. Klik om te vergroten... Ik ken geen mensen die ik naar shop zou kunnen sturen deze vond ik trouwens wel goed En k.evin stiekem moest ik wel lachen om je 'noodafrikaan' edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?"