Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij dagelijks?

Blow jij dagelijks?

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, maar niet zo veel per dag, meestal zo'n 0.5 gram per dag ongeveer, en vaak iets minder omdat die 0.5 gram haast nooit volledig in mijn eentje is.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer, en dat lukt aardig, maar als ik zonder zit, en nergens kan kopen is het wel klote :)
^^ kvin der nix mis me elke dag te smoren, hangt echt van persoon tot persoon af.
en het is ook absoluut niet aan iemand anders om te oordelen hoe/wat/waar/wanneer/hoeveel ik smoor.
en natuurlijk moet je grenzen hebben. daar niet van.
(Ja dit geld niet voor iedereen, er zijn mensen die hun grenzen niet kennen. maar uiteindelijk, wie wel)
X
XjuniorLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb 4 maanden lang, gemiddeld 8-9 gram per week doorheen gerookt, maar kwam er achter dat k er zo ongelofelijk A-productief van werd dat k niet meer alleen blow, alleen maar met vrienden :smoke:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ben 24 uur perdag stoned sta er mee op en ga ermee slapen
als ik snachts waker word rook ik er nog een
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, ik blow elke dag. Sinds 2 maanden is dat..
Ik doe dit savonds, als ik mijn dag helemaal afsluit. Dna rook ik, óf in me eentje, óf met een vriend/vriendin een jointje, maar liever doe ik het allemaal in me eentje.
Dan ga ik wandelen, muziek op, nadenken over dingen (poging tot iig :wink:)
Ideaal, en ik merk er ook nog steeds niks van..
Twee jaar geleden ben ik écht begonnen met blowen. Ik was iedere dag in de les stoned, werd moe, slap, somber, onverschillig en had geen zin meer om dingen te ondernemen.
Nu doe ik alleen savonds blowen :) Mijn dag kan er niet door verziekt worden.. bovendien is het gevoel veel fijner als je álles wat je moet doen achter je rug hebt, en daarna kan genieten van een dikke snaak . :stoned:
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja dagelijks blowen kan je best laten ... ik heb enkele jaren iedere dag 1-2gr gerookt , en je mag er zeker van zijn dat de nadelen opstapelen...

mentaal, fysiek , GELD .. 15.000 euro weg

en dan te denke dat wiet nog een goedkope drug is :P ... altans dat dacht ik in het begin
eens je verslaafd bent is ie niet meer goedkoop haha :grin:
S
SpaceCaseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerder elke dag. Nu niet of nauwelijks.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb de laatste maanden weken gehad dat ik elke dag blowde en weken dat ik niet blowde. Dit ook omdat ik 17 ben en zelf de shop niet in kom.
Maar sinds ik truffels en mdma heb geprobeerd heb ik veel minder behoefte vaak te blowen. Ik blow de laatste tijd alleen en het weekend en ik ben er wel scherper door zoals het nu is.
Ik geniet er nu extra goed van in het weekend :stoned:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blow niet meer dagelijks, wel 4-5x dagen per week.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
N.a.v. enkele andere topics waarin beweerd werd dat 'de meesten hier dagelijks blowen' besloot ik deze poll te openen.

Stem ook op ik blow dagelijks als je het 'bijna' dagelijks doet.

Ik ben benieuwd naar de resultaten.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#12
nope... wel jaren gedaan.
maar op een gegeven moment werd ik er zo ziekelijk lethargisch van. kan er op lange termijn gewoon niet fatsoenlijk door functioneren.
kudos voor de mensen die dit wel kunnen hoor
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vroeger echt veel te veel. Ik stond op met wiet en ik ging slapen met wiet. Nu is dit veel minder sinds ik verderstudeer. Het is zo geen gewoonte meer.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik nu niet naar de unief ging dat ik nog altijd veel zou blowen. Die drang naar een joint is er echter nog altijd.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben net sinds einde kerstvakantie gestopt met elke dag blowen, ik probeer het nu te beperken tot 4 dagen in de week niet, en ZOWIEZO niet overdag meer.

lukt wel aardig, ben na de vakantie, dus begin van deze week begonnen en heb 2 dagen helemaal niet geblowed en één keertje alleen savonds 1 joint.

voelt wel goed dat nuchter zijn :grin:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ongeveer 10 jaar iedere dag geblowt en ben er onlangs mee gestopt.
Nee dus.
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben weer begonnen.... :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

Amaranth, **** ben jij dit, ik herken jou echt vet in deze post xD. Echt waar, sorry als ik je anders met iemand verwar of zoiets dergelijks XD.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha jup :') Beetje mijn naam lopen roepen hier jij. Zal m'n mond wel houden over de jouwe xD
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik geen vakantie heb, alleen in het weekend. :stoned:
Mijn ouders zijn ervan op de hoogte en maken er ook geen probleem van als ik eens een avondje doordeweeks een paar jointjes rook, maar dit gebeurd nietmeer zovaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."