Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo smoke-plek/ritueel

Favo smoke-plek/ritueel

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij hebben een heerlijk plekje achter een museum in een park, net bij een helling, dus daar lig je heel relaxed, beetje konijntjes en bomen kijken :grin:
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien er hier nog genoeg minderjarigen zullen zijn (waarvan ik een trotse participant ben :grin: ) die niet binnen mogen smoken of waarvan de ouders het niet weten. :stoned:

Wat is jullie favoriete smoke-plek, dus jullie eigen verhaal waar jullie het liefst een pit opsteken. :wave:

Ikzelf vind het savonds als het donker is het allerchillst. Als k dan na het uitgaan of rond 12 uur gewoon nog ff met paar goeie vrienden chill spacen we em nog even lekker achterin onze wijk. Er is daar een watertje met daarachter velden tot aan het strand waar je alle tijd van de wereld hebt :hearteyes:

Tell your story :stoned:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
In een hofje in de buurt van m'n school. Parkjes doen het ook goed. Maar de beste plaats blijft voor mij het strand, of in de duinen.

Er is hier ook een soort duin met een heele lange trap. Als je die op gaat kom je door een tunneltje, gevolgt door een grasveld, in de vorm van een kom. Als je hier dan in de middag lig, lekker zonnetje erop, heerlijk! Moet wel zeggen dat als je dan weer weg gaat je die trap nog af moet (joh), kijk je naar beneden, grote stijle trap waarbij de ene tree hoger is dan de andere. als je stoned bent is dit vooral in het begin niet echt prettig. Maar zeker de moeite waard!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
bij m'n neef lekker chill in zijn apartementje , met zijn vrienden , mijn vriendin een waterpijp / bong and al the stuff needed
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook chille altijd in het park een jointje. Nooit echt last van iets of iemand, je ziet wel eens mensen langs komen met de hond en die zie je dan raar kijken wat je in je hand :tongueout:. En als ik alleen thuis ben dan rook ik gewoon binnen :stoned: .
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
in de duinen is het leukst
zeker met mooi weer, zonsondergang :sunglasses:
woon thuis op een boerderij en gewoon wat in de velden wandelen is ook altijd chill
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
vroeger hing ik overal waar maar bankjes waren. maar meestal in parkjes.
rasechte hangjongeren hehe
en vroeger blowde ik ook vaak gewoon in huis, me pa vond het geen probleem, die haalde zelfs af en toe een zakje voor me :smoke:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon in de tuin :)
Waarom zou blowen niet toegestaan zijn terwijl ik wel elk weekend uitga en alcohol gebruik? Gaat natuurlijk nergens over, gek dat dat in de meeste gezinnen wel het geval is.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
baaight zei:
Waarom zou blowen niet toegestaan zijn terwijl ik wel elk weekend uitga en alcohol gebruik? Gaat natuurlijk nergens over, gek dat dat in de meeste gezinnen wel het geval is.
Klik om te vergroten...

ja mijn ouders hebben liever dat ik dronken thuiskom dan dat ik een trekje van een joint neem.. :confused: :rolleyes: omdat alcohol legaal is waarschijnlijk.

ot: IK mag graag in het park zitten, en als ik thuis een joint wil roken ga ik aan het water zitten in de achtertuin.
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wij smoren soms waterpijp of een jointje op de voor mij mooiste plek dat ik heb gezien,
eerst gaan we naar een industrie park dat een beetje hoger ligt en daar wandelen we door tot ergens vanachteren.
Daar zeg je je neer met je rug tegen het gebouw en zit je juist voor een zeer grote daling. Je kijkt uit op vele velden en ziet enkele huizen staan en als het dan nog wat warm is en de zon gaat onder dan is het puur genieten^^
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal 's avonds in het park , of in de pauzes in het steegje langs onze gymzaal.

Ze hebben de hoop dat ik niet meer blow opgegeven, wel zeggen ze iedere keer dat ik het niet moet doen, dom van me is, maar er toch verzichtig mee doen. Ben blij dat ze dit zeggen i.p.v. dat ze me niet meer weg laten gaan.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zwoele avond, niets moeten doen, stadspark, voetbal, dikke snaak. :rock: :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb laatst een prachtige visplek gevonden, helemaal afgelegen en aan de rand van een stuk braak liggend land waar vroeger het postkantoor stond, niemand ziet je...

ik zal eens fotos maken van de zonsondergang daar, prachtig
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aan het ijsselmeer met een zonsondergang :stoned:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Orgineel was mijn smoke plek bij mijn broer of bij mijn maat die raar genoeg mocht paffen van zijn ma (heeft leuke ma, weet veel over planten en al die zooi, rookt heel soms eens met ons mee alhoewel ze anders nooit rookt)
En als het buiten mooi weer was dan gingen we naar de local hide-out, sommige mensen hangen daar rond 24/7 en worden dan gestekt door de flikken.
Ik ben nog nooit gestekt, alhoewel de flikken al meerdere keren mijn weed in hun handen hebben gehad.
De politie hier is makkelijk invloedbaar als je ergens goed overweg kan met woorden, je mag gewoon nooit teveel of te weinig zeggen en altijd leugens vertellen die jezelf geloofd. (maar dat is een ander verhaal)

Woon nu al jaartje alleen dus rook ik waar ik wil.
Jamaican shower is de bomb als je goed wil stoned zijn en je bent met paar vrienden maar hebt maar 1 enkele joint.
We indianen dan de bob onder de jamaicaanse douche :stoned:

Enkele 'rare' plaatsen waar ik al gerookt heb:

Op de veerboot naar vlissingen (ja soms kan ik nu echt niet wachten) maar ik deel mijn joint wel altijd met de wind...

Mijn kamer waarvan het raam dichtegelijmd is... wel dan maar even onder de schoorsteen kap hangen :tongueout: (maar 1x gedaan, veel te tricky)

Tijdens een voetbal wedstrijd in de tribune, voetbal intresseerd me niet echt maar me maat had 2 gratis ticketten, en waar ik ga gaat mijn ganja ook...
Heel veel opmerkingen gekregen

In de klas het lukte met sommige leraren want ze wisten dat iedereen pafte, maar als ze binnenkwamen en het rook naar weed wisten ze nooit wie er op dat moment had gerookt, iedereen zijn oogjes waren wel al rood van in de middagpauze te roken of in de 'speeltijd' pauze achter de toiletten.

Naast een flik die duidelijk iets aan zijn reukorganen had (ie was al tikje ouder) .
Was minderjarig, stond ergens dom te doen en te paffen, ineens staat er ne flik voor me en pakt de joint af, ik zeg direkt het is tabak ruik maar, ie rook eraan gaf het terug en ging weg zonder iets te zeggen.
Ik rook zelf geen tabak :kots:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Svstoned zei:
Naast een flik die duidelijk iets aan zijn reukorganen had (ie was al tikje ouder) .
Was minderjarig, stond ergens dom te doen en te paffen, ineens staat er ne flik voor me en pakt de joint af, ik zeg direkt het is tabak ruik maar, ie rook eraan gaf het terug en ging weg zonder iets te zeggen.
Ik rook zelf geen tabak :kots:
Klik om te vergroten...

hahaha lachen :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
baaight zei:
Svstoned zei:
Naast een flik die duidelijk iets aan zijn reukorganen had (ie was al tikje ouder) .
Was minderjarig, stond ergens dom te doen en te paffen, ineens staat er ne flik voor me en pakt de joint af, ik zeg direkt het is tabak ruik maar, ie rook eraan gaf het terug en ging weg zonder iets te zeggen.
Ik rook zelf geen tabak :kots:
Klik om te vergroten...

hahaha lachen :grin:
Klik om te vergroten...

toen ik 17 was zagen we 4 motoragenten die een scootertje achtervolgden, even later zagen we die jongens van dat scootertje wegrennen, toen we die woonwijk uitliepen zagen we dat scootertje liggen, met een stuk of 6 agenten er om heen, iedereen werdt panisch, want we moesten er langs en we hadden net een dure blunt opgestoken, ik zei geef maar. toen ben ik met die joint in mijn mond langs die agenten gaan staan, en een van die agenten zei''volgens mij is het een runner``, ik zei``het is in ieder geval een runner!``. zegt ie`` jongeman zou je alstjeblieft even door willen lopen met die drugssigaret!!~`` :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Park,
of aan het water, heerlijkkk. :smoke:
Vooral met dit weer
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
^whehe drugssigaret :P
Heb 1 keer met me pa geblowd na flink wat liters bier, me pa telkens: mwoah mwoah is wel lekker sigaretje :P

Ik hou ervan om een dikke joint te draaien en die dan in een uurtje of 1,5 lekker rustig op te roken terwijl ik aant computeren ben of film kijk ofzo :)
Blowen in eigen huis is geniaal, helaas enkel van toepassing als mn ouders op vakantie zijn.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
^mijn pa heeft jarenlang gerookt, en zo veel dat ie eigenlijk helemaal niets kon ruiken, dus ik blowde gewoon op mijn kamer, want hij rook het verschil blijkbaar toch niet, maar nou is ie gestopt met roken en nou ruikt ie het wel :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."