Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat de tatouëur(als je het zo schrijft) hier niets aan kon doen. Ik denk dat ze dit wel degenlijk wou, want als je voelt dat hij er meerdere zet(hij heeft aan haar kin beziggezeten en ze wou er aan haar oog 3 hebben, dan lijkt het mij onmogenlijk dat ze dit niet door had. En dan kon ze nog altijd hem van haar afslaan of gewoon opstaan. Ik snap dit echt niet, maar dit is volgens mij gewoon door de reacktie van haar vader. Heb momenteel wel medeleiden met de persoon die de tatoe's heeft neergezet en hoop dat hij hiervoor niet vervolgd word. Al lijkt me de kans zeer klein dat dit ook zo zal zijn."
"je mag zeggen wat je wilt, maar ik persoonlijk denk soms ook erover na om in het leger te gaan, je kunt daar enorme levenservaringen opdoen doordat je moet leren overleven zonder enige comfort iets wat de dag van vandaag door niemand meer gedaan word. En dan maak je er nog natuurlijk ook dingen mee. Dus vind het wel balen voor je. Als je volgend jaar weer gaat soliciteren wens ik je veel geluk, maar vergeet niet, het leger geeft zowizo niet echt veel toekomst dus probeer anders iets anders te vinden"
"kinderliefde is vaak voor de 1ne partij "liefde" en de andere partij misbruik, denken julie niet? wil eens horen wat julie van deze domme stelling vinden^^"
"ikzelf ben verslaaft geweest aan tribalwars, online spelletje stond 2de van de wereld(er zijn verschillende werelden) dus was wel best goed in het spel maar stopte er ook veel te veel tijd in en paste me leven aan, aan het spel. Wat dus wel goed fout was. Heb uiteindenlijk kunnen stoppen maar overtlaatst vroegen ze me om weer te spelen omdat ze in de problemen zaten, heb dit dan ook gedaan en speel nu weer veelste veel maar ben van plan erweer mee te stoppen. Snap ergens ook niet dat zo'n spel zoiets lastig mee kan brengen maar momenteel ben ik niet echt verslaafd maar spendeer ik er wel te veel tijd aan"
"Wij smoren soms waterpijp of een jointje op de voor mij mooiste plek dat ik heb gezien, eerst gaan we naar een industrie park dat een beetje hoger ligt en daar wandelen we door tot ergens vanachteren. Daar zeg je je neer met je rug tegen het gebouw en zit je juist voor een zeer grote daling. Je kijkt uit op vele velden en ziet enkele huizen staan en als het dan nog wat warm is en de zon gaat onder dan is het puur genieten^^"
"bij mijn eerste joint had ik men lichaam ook niet volledig onder controle en heb wel wat genant meegemaakt toen veel plezier vanavond met je joint"
"waarom honden gebruikt worden om drugs op te sporen of om andere dingen te zoeken is omdat echte speurhonden een zeer scherpe neus hebben, ze kunnen in 7lagen ruiken waardoor ze veel beter dan de mens kunnen ruiken"
"denk dat het bij mij slechts weed is en alcohol"
"het was precies een zeer riskante uitspraak van me. maar ik geloof dat velen niet naar het leger gaan om zomaar mensen dood te schieten. Maar omdat je daar zoals al vermeld werd zeer hard getraint word en dat er een zeer strenge hyargië leeft. Ik denk dat dit de dingen zijn die me eerder aantrekken om naar het leger te gaan en zeker niet om mensen dood te schieten(dat is mischien iets wat een kind van 7 wilt doen wanneer deze nog niet goed kan beseffen wat hij doet). @ExceptionalInsight: wanneer je echt ruw de natuur intrekt zal dit denk ik nog 1000x beter zijn dan in het leger gaan, maar waar vind je zo een stukje natuur in de buurt van belgië, niet direckt, dus dan zou je al een langere reis moetten aangaan en daar al wat langer blijven. Het is ook moeilijk om in mijn vreindenkring mensen te vinden die ook in zijn om zo'n dingen te doen. Dit jaar ga ik momenteel 2 weken naar frankrijk om daar eens te kamperen met een vriend. Maar hij is wel de enige dat ik ken die dit wou doen. En ik had nog niet gedacht dat als je in het leger gaat dat je ook effecktief mensen moet doodschieten wanneer de tijd er komt. Maar wat zou er gebeurd zijn als hitler ook niet was gestopt geweest? ik denk dat er dan wel nog wat meer doden zouden geweest zijn . @Flaffie: denk niet dat je zoveel levenservaring opdoet door je kapot te snuiven onder een brug. En ik denk ook dat voor sommige mensen het leger een makenlijkere oplossing is om legaal aan je geld te komen en een deftig bestaan kunnen leiden. In plaats van winkels te overvallen. trouwens een discussie kan soms hard zijn maar zo leer je er wel meer over vind ik:$"
"je hebt wel gelijk op alles wat je zei ongeveer hame: xD maar ik heb er gewoon nog nooit op die manier over nagedacht dat als je in het leger gaat je ook effecktief dood, als ik aan het leger denk denk ik meestal gewoon aan de training enzo, dit is zeker naiëf maar ben dit normaal niet had er gewoon nog niet zo over gedacht en alleen op "vakantie" gaan dat is iets dat niet voor mij mogenlijk is, ik moet gezelschap hebben, ik word al zot als ik een ganse dag tegen niemand een woord kan zeggen. Maar zo'n mensen zoeken is niet altijd makenenlijk omdat je ze ook moet vertrouwen en je zou niet de eerste zijn die zo in het zak gezet word of doordat hij niet zo goed kan opschieten met hem dat hij een ****vakantie heeft"