Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben eens een keer in slaap gevallen tijdens X. Ik had rond 12 uur 2 dubbelgedrukte pythons gedropt en wachte langzaam tot ze opkwamen. Rond 1 uur voel ik nog niks.. Ik drop me een 3de.. Ik had totaal niks gegeten (relatief weinig) desondanks voelde ik om 2 uur nog steeds niks. Ik was totaal niet opgewekt, ik was gewoon moe. Ik ben maar naar bed gegaan om te slapen. Rond 4 uur werd ik wakker met de heerlijke rush van xtc. Alles was aan het draaien, me ogen konden niet stil blijven staan en me kaken waren ook tekeer aan het gaan. Dit was best een rare ervaring."
"ExceptionalInsight zei: Naar de supermarkt gaan, of andere plekken waar mensen zijn, zeker mensen die tegen me gaan praten ofzo vind ik echt niet relaxt. Zorg dat je alles in huis hebt, telefoon uit, deur op slot, zorg dat je zo weinig mogelijk hoeft te doen terwijl je tript. Klik om te vergroten... Zie je het goed dan aan je als je onder invloed van LSD bent?? Ik neem aan dat je grote pupillen hebt maar valt het goed te zien?"
"Hallo, ik heb een vraagje, ik ga binnenkort trippen bij mij thuis en ik heb hier ergens in een tripreportje gelezen dat sommige tripmiddelen kan worden overgedragen aan bijv een hond als je hem aanraakt. Nou is mijn vraag dus is het mogelijk dat als ik ga trippen op lsd (gewoon een blotter, dus geen liquid) dat als ik mijn hond aanraak/aai dat ik lsd aan hem overdraag?? En ik wil graag weten is het fijn om met een dier te trippen?? Kan het problemen oorzaken of is het juist aangegenaam?? AD"
"Ok bedankt voor jullie reacties. En ik denk dat ik voor een sterkere trip ga rond de 125-150 ug. Ik probeer gewoon de eerste uren me hond te vermijden en daarna zal ik me wel vermaken."
"Ik rook chille altijd in het park een jointje. Nooit echt last van iets of iemand, je ziet wel eens mensen langs komen met de hond en die zie je dan raar kijken wat je in je hand . En als ik alleen thuis ben dan rook ik gewoon binnen ."
"Hallo mede dfers, gisteren had ik een operatie aan mijn amandelen. Ze zijn volledig verwijderd. Ik heb geen medicaties opgekregen (ipv paracetamol). Nu is mijn vraag hoelang ik moet wachten totdat ik weer kan blowen. Het is niet zo dat ik het persé meteen wil doen want ik wil et graag geheel laten herstellen maar ik wil het gewoon vragen n zeker weten. Ik hoop dat iemand me kan helpen."
"Haha ja ik moet nou veel ijs eten. Ik heb het de dokter nog eens nagevraagd met gewone sigaretten en hij zei dat het na anderhalve- 2 weken dat het toch al goed hersteld moes zijn dus dan probeer ik dan eens voorzichtig."
"TrippyShit zei: Niet eens. Mijn beste keren waren niet de 1e keer. Verder leuk reportje. Prachtig spulletje blijft het. Dat spacen met je ogen op een kiertje en over zijn behalve op de juiste plek is ook wel herkenbaar Klik om te vergroten... Mee eens mijn 1ste keer was geweldig maar niet de beste.."
"www.pillreports.com kan je ook nog chekken. Het kan misschien zo zijn dat er toch nog iets anders in je pil zit maar nu kan je misshcien alvast oordelen."
"Marla Singer zei: Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor, maar voor iemand die als kind scheel is geweest (lui oog), kunnen drugs er soms voor zorgen dat dit weer terugkomt. Klik om te vergroten... Daar heb je groot gelijk in want ik ben zo iemand die vroeger een lui oog had, en als ik nu een Jointje rook en ik lig gewoon relaxed op de bank dan gaan me ogen vanzelf al scheel staan. Met xtc heb ik dat nog niet zo gemerkt."