Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jokkelshizzle zei: en dit koop je gewoon in de smartshop minimum leeftijd is 12 ofzo Klik om te vergroten... Nooiit geweten"
"Hee. Het lijkt me wel leuk om binnenkort met een vriend wat salvia te gaan proberen in zijn waterpijp Alleerst ben k officieel natuurlyk minderjarig (16) en heb nog geen ervaring met tripmiddelen en harddrugs (dit laatste ben k owk niet van plan ). Heb verder een tijdje erg veel over salvia gelezen. Alleen mijn vraag is nu, hoe kom ik eraan? Is het gewoon bij de smartshop tekoop? en zit er een minimale leeftijd aan? Of kan je het alleen via internet bestelle (wat niet werkt omdat ik nog thuiswoon)."
"Ik zou als ik jou was gewoon even rustig aan doen inderdaad, gewoon blijven smoken maar proberen het met mate te doen en ervan te genieten I bet you do tja, als je ooit nog een keer een test moet doen gewoon paar liters water per dag naar binnen werken en rond het middag uur gaan sporten"
"Beetje irritand zonder leestekens enso ik loopte.. het helpte Tja, alcohol is gewn een kutdrugg"
"Ik denk tog wel de zelfkweek Bubblegum uit Den Helder"
"wil je in je O'tje genome worde ofso dt je poppers neemt"
"Aangezien er hier nog genoeg minderjarigen zullen zijn (waarvan ik een trotse participant ben ) die niet binnen mogen smoken of waarvan de ouders het niet weten. Wat is jullie favoriete smoke-plek, dus jullie eigen verhaal waar jullie het liefst een pit opsteken. Ikzelf vind het savonds als het donker is het allerchillst. Als k dan na het uitgaan of rond 12 uur gewoon nog ff met paar goeie vrienden chill spacen we em nog even lekker achterin onze wijk. Er is daar een watertje met daarachter velden tot aan het strand waar je alle tijd van de wereld hebt Tell your story"
"K las net een topic (8 pagina's trug) iets voor nokkie gaan van een jonko Zelf heb k al heel wat ervaring met wiet, dus voor mij is dit niet egt een probleem, maar omdat k vanavond ga smoken met wat beginners leek het me toch wel interresant Ik las in dat topic, en iemand zei dat ie te snel wilde heisen waardoor die met de rook teveel zuurstof binnekreeg en daardoor nokkie ging Maar volgens mij ga je juist nokkie als je te weinig zuurstof hebt Weet iemand het antwoord en wat info"
"Eerst lekker pitje smoken, dan naar de supermarkt die tot 9 uur savonds open is dan nog een pitje en rond half 11 naar de snackbar vaste prik"
"Toen we een keer met wat gozers savonds laat op een schooldak gingen smoken en dan stoned daar chille op ligstoelen en naar de sterren kijke Of wat owk geweldig was, we waren knetterstoned en gingen eten halen bij de supermarkt, op het moment dat ik aan de beurt was aan de kassa kreeg ik een 5 min lange lachkick terwijl ik moest betale ik kon niet stoppe"