Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo smoke-plek/ritueel

Favo smoke-plek/ritueel

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij hebben een heerlijk plekje achter een museum in een park, net bij een helling, dus daar lig je heel relaxed, beetje konijntjes en bomen kijken :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Same here :P nahjah tenminste me ouders roken nog wel maar zijn begonnen buiten te roken vanwege ons geklaag aantal jaren terug. Nu rook ik zelf en heb toch spijt van dat ik zow'n zeikerd was als ik in de regen in het schuurtje sta te paffe:P

( aangezien m'n ouders standaart altijd sigaretje gaan doen voor ze gaan slapen, en daardoor stuk minder stank ruiken kan ik wel altijd gewoon op m'n kamer (puur!)smoken.. Dit ruik je niet zo heel goed en is met klein beetje deo al te maskeren, na een half uur ist helemaal weg, zonder te ventileren.)
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal elke keer als ik van holland kwam en het regende schuilde ik altijd onder grote paddestoelen, is nu afgezet :(


Raar, ik dacht dat ik er nog een foto over had

Aha, toch nog 1 (ja ik weet het, je moet het niet zeggen tenzij je ff denkt Kapitein Der Duidelijk te zijn)

s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
In deze wintertijden is het blazen in de auto :stoned: echt geniaal! onze chillkamer op wielen :grin:

gr
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is jou favoriete smoke plek, als het regent onder zown paddestoel? :P Wel lekker knus trouwens:P

Is die linkse kerel toevallig een hollander?
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel. Het waren mooie tijden dat ze het nog opvallend muf vond ruiken op mijn kamer :P
Na het uitgaan zoek ik met wat vrienden vaak een rustig plekje aan de gracht uit of junkiestyle in een afgelegen portiek :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
duimpje zei:
Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel.
Klik om te vergroten...

Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde :mrgreen:
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.

Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damien0124 zei:
Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde :mrgreen:
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.

Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.
Klik om te vergroten...

Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees :grin:
Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend.

Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
het beste blowen is eigenlijk met een graadje of 17 buiten in een lekker vest op de fiets, nergens naar toe, gewoon een kwartiertje zitten op je omafietsje met een blikje energy drink in je handen, en een koptelefoon
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds een jaar of 2 kan ik in mn eigen cribbie smoken (en dus blow ik sinds 2 jaar bijna dagelijks :/ ) daarvoor was het een van de vele bankjes in het Amsterdamse Bos of een van de parken in A'veen.

Het beste blowen vind ik toch als er een handdoek onder je kont ligt en onder je handdoek het strand :) Zonnetje erbij, beetje overpasen, duikje nemen en weer opwarmen in de zon :stoned:
Of een grasveld. Zolang er maar in korte broek en t-shirt gechilled kan worden!

Ik vind met elke drug het zo overweldigend fijn om warmte te voelen, echt onbeschrijvelijk! Met paddo's in de zon liggen heeft mij net zulke sterke en exacte dezelfde happy-vibes gegeven als een 125mg M capsule dat doet :)

Kan niet wachten tot de zonnebril weer op kan :smoke:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker in de zon in het park, muziekje erbij en een biertje.
En politie die niet zoveel zeurt, hopelijk deze zomer.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
duimpje zei:
Damien0124 zei:
Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde :mrgreen:
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.

Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.
Klik om te vergroten...

Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees :grin:
Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend.

Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond :)
Klik om te vergroten...

Buisjes zijn altijd handig.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Op een festival natuurlijk :grin:
o
o0oMPo0oLid
01-01-2024, 00:00
#14
's avonds op 't dak :grin: (halfschuine dak, dus kan er nog wel op zitten)
helaas kan de deur van m'n kamer niet op slot,
dus moet de hele tijd erop letten of niemand naar me kamer komt..
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aangezien er hier nog genoeg minderjarigen zullen zijn (waarvan ik een trotse participant ben :grin: ) die niet binnen mogen smoken of waarvan de ouders het niet weten. :stoned:

Wat is jullie favoriete smoke-plek, dus jullie eigen verhaal waar jullie het liefst een pit opsteken. :wave:

Ikzelf vind het savonds als het donker is het allerchillst. Als k dan na het uitgaan of rond 12 uur gewoon nog ff met paar goeie vrienden chill spacen we em nog even lekker achterin onze wijk. Er is daar een watertje met daarachter velden tot aan het strand waar je alle tijd van de wereld hebt :hearteyes:

Tell your story :stoned:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
In een hofje in de buurt van m'n school. Parkjes doen het ook goed. Maar de beste plaats blijft voor mij het strand, of in de duinen.

Er is hier ook een soort duin met een heele lange trap. Als je die op gaat kom je door een tunneltje, gevolgt door een grasveld, in de vorm van een kom. Als je hier dan in de middag lig, lekker zonnetje erop, heerlijk! Moet wel zeggen dat als je dan weer weg gaat je die trap nog af moet (joh), kijk je naar beneden, grote stijle trap waarbij de ene tree hoger is dan de andere. als je stoned bent is dit vooral in het begin niet echt prettig. Maar zeker de moeite waard!
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij m'n neef lekker chill in zijn apartementje , met zijn vrienden , mijn vriendin een waterpijp / bong and al the stuff needed
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook chille altijd in het park een jointje. Nooit echt last van iets of iemand, je ziet wel eens mensen langs komen met de hond en die zie je dan raar kijken wat je in je hand :tongueout:. En als ik alleen thuis ben dan rook ik gewoon binnen :stoned: .
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
in de duinen is het leukst
zeker met mooi weer, zonsondergang :sunglasses:
woon thuis op een boerderij en gewoon wat in de velden wandelen is ook altijd chill
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
vroeger hing ik overal waar maar bankjes waren. maar meestal in parkjes.
rasechte hangjongeren hehe
en vroeger blowde ik ook vaak gewoon in huis, me pa vond het geen probleem, die haalde zelfs af en toe een zakje voor me :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."