#1
Wij hebben een heerlijk plekje achter een museum in een park, net bij een helling, dus daar lig je heel relaxed, beetje konijntjes en bomen kijken ![:grin:]()
echt geniaal! onze chillkamer op wielen duimpje zei:Uit mijn dakraampje op zolder, heerlijk naar de auto's op een druk kruispunt staren terwijl ik zelf heerlijk rustig ben. Dan is het nog wel altijd hopen dat de rook niet naar binnen waait. Want dan weet mams het wel.
Damien0124 zei:Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde![]()
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.
Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.

duimpje zei:Damien0124 zei:Oh mijn god, ik doe precies hetzelfde![]()
Echt een fijne plek, want de wind waait meestal van het huis af en ik kan zien wanneer mijn ouders thuiskomen.
Anders loop ik gewoon een rondje ofzo of fiets ik naar een rustig plekje met een bankje waar ik rustig mijn jointje oprook.
Ik heb vaak een buisje bij de hand en/of een geïmproviseerde asbak met deksel. Als ik mijn moeder dan naar boven hoor gaan is het joint uitmaken door de zuurstof weg te halen en snel opbergen, raam dicht en klaar is Kees
Ik vind de stress van het altijd moeten opletten wel lichtelijk vervelend.
Laatst had ik een grappig moment. Ik blowde uit mijn raam, stond de buurvrouw van 3 huizen verder, een goede vriendin van mijn moeder, in de achtertuin te roken. Zij zag mij dus, maar legde geruststellend een vinger op de mond![]()

.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."