#1
Same here :P nahjah tenminste me ouders roken nog wel maar zijn begonnen buiten te roken vanwege ons geklaag aantal jaren terug. Nu rook ik zelf en heb toch spijt van dat ik zow'n zeikerd was als ik in de regen in het schuurtje sta te paffe:P
( aangezien m'n ouders standaart altijd sigaretje gaan doen voor ze gaan slapen, en daardoor stuk minder stank ruiken kan ik wel altijd gewoon op m'n kamer (puur!)smoken.. Dit ruik je niet zo heel goed en is met klein beetje deo al te maskeren, na een half uur ist helemaal weg, zonder te ventileren.)
( aangezien m'n ouders standaart altijd sigaretje gaan doen voor ze gaan slapen, en daardoor stuk minder stank ruiken kan ik wel altijd gewoon op m'n kamer (puur!)smoken.. Dit ruik je niet zo heel goed en is met klein beetje deo al te maskeren, na een half uur ist helemaal weg, zonder te ventileren.)
echt geniaal! onze chillkamer op wielen
