#1
luister je kan je negatieve bril wel op zetten weetje
,,
maar de positieve dingen zijn wel een stuk leuker
,
tis wel beter dat je er bewust van bent van de negatieve kant,,
maar je moet er niet naar gaan leven, dat perkt meteen weer heel veel af
als je het gwoon accidenteel doet, geloof mij dan maar dan gelden die hierboven
genoemde kwaaltjes niet voor jou dude
,, maar hou altijd mate in dingen,
overal waar te<---- voor staat is teveel... en teveel is niet goed :P ,, dus hou mate
ik weet je word er altijd al mee dood gegooit met die reclaampjes enso, maar ergens hebben
die mensen wel gelijk in bepaalde dingen, ook al zijn ze de brengers van het genot zelf
nou ja smokse man
See you in the trip
,,maar de positieve dingen zijn wel een stuk leuker
tis wel beter dat je er bewust van bent van de negatieve kant,,
maar je moet er niet naar gaan leven, dat perkt meteen weer heel veel af
als je het gwoon accidenteel doet, geloof mij dan maar dan gelden die hierboven
genoemde kwaaltjes niet voor jou dude
,, maar hou altijd mate in dingen,overal waar te<---- voor staat is teveel... en teveel is niet goed :P ,, dus hou mate
ik weet je word er altijd al mee dood gegooit met die reclaampjes enso, maar ergens hebben
die mensen wel gelijk in bepaalde dingen, ook al zijn ze de brengers van het genot zelf
nou ja smokse man
See you in the trip