Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gister ff snel 1.5 gram G13 meteen in 1 joint gegooid en een 6 tipper gedraait...knetterend"
"ik ken veel meisjes/jonge vrouwen die wel meeroken(positief). maar die meiden die zelf jointjes draaien zijn meestal wel Crackass, met een hoofdletter C(minder positief)."
"ik weet niet waar je woont maar in bimss kom je om de 10 minuten een dealer tegen. zoiezo geef niet de voorkeur aan straatwiet is meestal van slechte kwaliteit en je wordt vaak Geript(afgezet). daarom Shop of een dealer die kent en waarvan je weet dat zen spul goed is."
"allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet. de rook verlamt je trilharen maar zolang de rook niet radioactief is(ja tabaksrook is radioactief) kan et geen kanker veroorzaken. en ja je hebt meer kans op psychoses en andere mentale aandoeningen, hoewel ik op 14 ben begonnen en niets heb ondervonden."
"hmmzzz... ik kwam toevallig op deze topic en ik dacht ik kom ook even aansluiten. je wilt een nadeel horen: bij overmatig roken van wiet verlamt het je trilharen. maar als de rook die je inademt niet radioactief is(en ja tabaksrook is radioactief) kan je geen kanker ervan krijgen. het gebruik van een vaporizer doet dit nadeel uiteraard te niet. de nadelen van cannabis wegen overigens niet op tegen de voordelen. het werkt preventief tegen alzheimer. persoonlijk zijn mijn favoriete voordelen: Afrodisiaca(versterkt orgasmes) en het zet het brein aan om dingen anders te benaderen dan normaal. En natuurlijk alle medische gebruiken:MS, gilles de la tourette, bij kanker en aids als pijnstiller, slaapproblemen, migraine, depressie en zo kan ik nog uren door gaan. ik ga nu wel heel erg off-topic maar ik zal jullie zeggen waarom cannabis illegaal over de hele wereld, het is de grootste concurrent voor vele industrieën van de farmaceutische- tot de papier industrie dit in combinatie met een periode die wordt gekenmerkt als de reefer madness zorgde voor het verbod op cannabis is vanaf Amerika over de hele wereld overgewaait. ik heb 1 conclusie kunnen trekken, er zijn sporen van mensen die 5000 jaar voor christus aan het blowen waren, als cannabis zo slecht was denk je niet dat met circa 7000 jaar ervaring er inmiddels al ernstige voorvallen zouden voordoen? Ik laat jullie nog 1 tip achter: voor meer antwoorden op jullie vragen wil ik jullie verwijzen naar de documentaire The Union. er zijn vele waarheden over wiet die eigenlijk worden verzwegen en het brengt alle feiten goed in kaart. zoeken et, check et en holla daarna pas terug at me"
"me oudss vonden et niet ok, ook veel druk van buiten. schat de situatie in denk je in hoe je et brengt en aller belangrijkst je moet weten dat tegenwoordig veel mensen nog steeds met het beeld rondlopen dat elke blower een junkie ect...ect. als je vaker high thuis komt en je merkt dat je ouds er lucht van krijgen is het af en toe beter om te bekenen."
"bij sporadisch gebruik blijft THC maar 2 tot 3 dagen in het bloed zitten. bij regulier gebruik blijft het tot een week in het bloed. hoewel wiet illegaal is in zowel België als nederland word het volgende gedoogd: België:3 Gram en 1 plantje voor eigen gebruik Nederland: 5 Gram op zak en 5 plantjes er zit echter een gat in het gedoogbeleid(in NL) je mag in principe zoveel wiet in je huis opslaan als je wilt, je mag kilo's opslaan en je hoeft er niet voor vervolgd te worden. het vervolgen voor bezit en inbeslagname heeft te maken of je de agent in kwestie een enorme lul is(ze mogen namelijk zelf kiezen of ze wel of niet iets doen)."
"ADHD en blowen kunnen goed samen gaan, ik heb gehoort dat het veel positieve effecten heeft. het gaat pas mis als je ADHD, cannabis en andere medicatie gaat combineren bijv. ADHD+Jointje+ritaline is een kanker knetterende space. zoiezo is ritaline en wiet een knetterende combinatie(spreek uit ervaring). en de behoefte naar wiet is persoons/karakter gebonden sommige mensen kunnen 10 jaar blowen en geen verslaving of ontwenningsverschijnselen hebben, terwijl sommige mensen na een paar maanden al de behoefte hebben."