Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeef me nadelen van Cannabis?

Geef me nadelen van Cannabis?

211 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#1
pawelonius zei:
Oh, over het niet legaliseren kan ik wel wat antwoorden geven:
De meeste drugs zijn minder schadelijk dan alcohol.

Redenen dat het niet gelegaliseerd wordt kan komen doordat grote bedrijven toch invloed hebben op de politiek. of dat echt zo is weet ik niet, maar bepaalde bier fabrikanten zijn natuurlijk wel erg rijk. Deze hebben er geen baat bij als alcohol niet meer de enige party drug is.
De georganiseerde misdaad is héél erg blij met de illegale status van zo veel drugs. Die zijn natuurlijk groot voorstander van het verbod.

In principe is het niet legaliseren vooral business. Iedereen weet dat de criminaliteit rond de drugssmokkel, die het hardnekkigst is, op te lossen is door legalisatie. Criminelen kiezen niet voor niets voor die handel: het is zó makkelijk vergeleken met andere vormen van illegaal geld verdienen.
Er zijn meer dan genoeg onderzoeken (ja, wetenschappelijk) die hebben aangetoond dat schadelijkheid van de meeste drugs onder die van alcohol liggen. Ook is bekend dat het aantal gebruikers niet erg wordt beinvloed door verbod.
Ergens heeft iemand er heel veel baat bij dat het illegaal is :)
Klik om te vergroten...

De Pharma industrie, weed is een goed geneesmiddel tegen vanalles, bv migraine en dementie, zelfs kwaadaardige vormen van kanker kunnen in het beste geval helemaal verholpen worden door weed, Maar weed is een relatief goedkoop geneesmiddel en de pharma is natuurlijk big bussines..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sitaman, je blowt nog niet zo lang he ? In de eerste jaren dat ik blowde dacht ik ook dat het onschuldig en niet verslavend is. Na 15 jaar weet ik beter.

En je bent nog niet zo oud he ? Je gelooft nog in wetenschappelijke FEITEN met hoofdletters wanneer het betekenisloze onderzoekjes betreft. Ook daarin geloofde ik toen ik jong was, man wat was ik een naieve mongool, iedereen probeerde ik te overtuigen met allerlei onderzoekjes die ik in kranten las als ze maar mijn mening bevestigden. Opvallend genoeg zijn dat vaak onderzoekjes over dingen die je zelf doet, denkt of zegt waarmee anderen het niet eens zijn.

Sja, juist omdat ik toen zelf zo was erger ik me er nu juist aan om dat terug te zien denk ik.
Wat je op school bij natuurkunde leert, dat mag je redelijkerwijs als feiten betitelen, maar dit soort shit echt niet, dat geloof je nu nog niet, maar, gegeven dat je een redelijke intelligentie bezit zul je er met de jaren nog wel achter komen dat alles zo duidelijk en zwart wit niet is in de wereld en dat feiten schaars zijn.

En als je zo wijs denkt te zijn dat je je eigen mening opzij schuift voor "wetenschappelijke bewijzen", word dan eens zo wijs om je eigen motieven te leren kennen die bepalen wat jij voor waar aanneemt en wat niet. (en om te zeggen wat je zegt, te denken wat je denkt en te doen wat je doet)
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Sitaman, je blowt nog niet zo lang he ? In de eerste jaren dat ik blowde dacht ik ook dat het onschuldig en niet verslavend is. Na 15 jaar weet ik beter.

En je bent nog niet zo oud he ? Je gelooft nog in wetenschappelijke FEITEN met hoofdletters wanneer het betekenisloze onderzoekjes betreft. Ook daarin geloofde ik toen ik jong was, man wat was ik een naieve mongool, iedereen probeerde ik te overtuigen met allerlei onderzoekjes die ik in kranten las als ze maar mijn mening bevestigden. Sja, juist omdat ik toen zelf zo was erger ik me er nu juist aan om dat terug te zien denk ik.
Wat je op school bij natuurkunde leert, dat mag je redelijkerwijs als feiten betitelen, maar dit soort shit echt niet, dat geloof je nu nog niet, maar, gegeven dat je een redelijke intelligentie bezit zul je er met de jaren nog wel achter komen dat alles zo duidelijk en zwart wit niet is in de wereld en dat feiten schaars zijn.

En als je zo wijs denkt te zijn dat je je eigen mening opzij schuift voor "wetenschappelijke bewijzen", word dan eens zo wijs om je eigen motieven te leren kennen die bepalen wat jij voor waar aanneemt en wat niet. (en om te zeggen wat je zegt, te denken wat je denkt en te doen wat je doet)
Klik om te vergroten...


een leuke onderbouwde post wacky, waarvoor dank.

Over de verslaving van weed hebben we niets gezegd he, of het verslavend is hangt meer van persoon tot persoon af. Wat je in de kranten leest kan je bijna zowiezo als BS afstempelen, ik las gisteren nog in de metro dat bier drinken gezond is.

Mag ik enkele vraagjes stellen aan jou wacky?

Ben je nu clean ?

Zoja, ondervind je nog last van je vroeger gebruik?

Zoneen, waarom doe je het nog als je het precies toch niet zo leuk vind?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
internet is echt niet beter dan kranten, maar in de tijd dat ik nog "een jongen van de wetenschap" was zoals jullie jezelf zien, was internet nog een babytje dat niet voor mij beschikbaar was.

Die verslaving ligt echt niet zozeer aan de persoon hoor. Net zoals je verdomd weinig mensen zal vinden die al 10 jaar roken zonder verslaafd te zijn, of 10 jaar minimaal wekelijks speed gebruiken zonder verslaafd te zijn zul je ook verdomd weinig mensen vinden die 10 jaar op regelmatige basis blowen zonder verslaafd te zijn. De manier om niet verslaafd te worden op lange termijn is serieus respect te hebben voor het verslavingsrisico en daarom strenge regels te stellen voor jezelf aan de mate van gebruik, motivatie voor gebruik en situatie waarin je gebruikt.

Clean ?
-nee, ik gebruik zowel soft als harddrugs. Harddrugs ben ik niet aan verslaafd, hash wel.

Ondervind ik last van mijn gebruik ?
-De negatieve gevolgen aan mijn longen zijn zeer duidelijk merkbaar. Ik ben nu aangewezen op hash omdat ik wiet al niet meer kan binnenhouden.
-Als ik teveel blow word ik para enzo, geloof me, dat ligt niet alleen aan mij en EI, dit hoor ik van erg veel langdurige blowers. Nadat ik een keer 3 maanden gestopt ben geweest gaat het wel veel beter, heb er weer veel minder last van.
-Ik vind het vervelend om niet mezelf onder contole te hebben. verslaving is een zwakte, ik wil niet verslaafd zijn, ik ben het wel, en dat vind ik kut.

Waarom ik het doe ?
-Je bent zeker nog nergens aan verslaafd (geweest) ? Toen ik kind was rookte mijn moeder, ze wilde altijd stoppen, deed vele pogingen zonder enig succes. Ik snapte daar niets van, "als je niet wil roken doe je het toch gewoon niet" zei ik altijd. Nu snap ik het wel, nu snap ik wat een verslaving is. En dat is dan ook gelijk het beste wat wiet voor me gedaan heeft. Vroeger had ik de illusie dat ik sterker was dan anderen, dat ik niet verslaafd zou worden (zoals ongeveer iedere puber) door de THC verslaving weet ik dat ook ik op moet letten en ben ik heel voorzichtig met harddrugs zodat ik niet daaraan verslaafd zal worden.
Stoppen met blowen is overigens niet het moeilijkste waar een mens in zijn leven voor komt te staan, dat moet ik direct toegeven. Maar het is het onschuldige imago van wiet dat het toch veel moeilijker maakt, het is toch maar blowen, het verneukt nog niet mijn social life, ik functioneer nog in de maatschappij, dus er is niet genoeg druk om succesvol en permanent te stoppen.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#5
zou je het misschien niet kunnen overwegen om te gaan vaporizen? De schade daar is toch wel beduidend minder, of zie ik dit verkeerd?

Ik moet idd toegeven dat ik nog nooit verslaafd ben geweest aan iets, Ben ook niet van plan dit te gaan worden. Je zegt dat je niet genoeg druk hebt om te stoppen, zijn longklachten en para zijn dan niet genoeg ? Mrja, ik neem aan dat het zeker niet gemakkelijk zal zijn en verslaving zie ik ook zeker weten als een nadeel van weed.

Neen internet is zeker niet beter dan kranten, overlaatst las ik een verhaal over een heroineverslaafde en die stak zijn verslaving op de jointjes waar ie mee begonnen is.....
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
mja, het zijn subtiele longklachten, en subtiele para :wink:
O
OmnipresentLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
Deranged zei:
Het kon ook weer echt alleen een Belg zijn.
Klik om te vergroten...
niet alle belgen zijn zo. geloof me
Klik om te vergroten...
+1 Veralgemenen en uitspraken doen over groepen van mensen waar je zelf niet toebehoort is de basis van racisme, antisemitisme, sexisme, oorlog en (last but not least) eindeloze hersenloze discussies tussen belgen en nederlanders, engelsen en ieren,...
Het zit in ons bloed, ik erger me ook aan bepaalde groepen mensen... evolutionisten, religieuze mensen, racisten, ... Maar uit mijn laatste psilocybine trip leerde ik dat het geen zin heeft ter oordelen over bepaalde groepen mensen, ieder zijn persoonlijkheid,ideeën,karakter is slechts gevormd ten gevolge van de gebeurtenissen in zijn leven(en natuurlijk een deeltje aangeboren, DNA...). Probeer niet te oordelen over anderen. Oordeel over jezelf en probeer je eigen fouten te fixen. Geloof me, iedereen heeft genoeg negatieve karaktertrekken en ideeën om een levenlang aan jezelf te sleutelen.
(it's/ having/in) some kind of psychedelic experience

our body is light, we are immortal
our body is love, we are eternal
eternal.....

omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgement

Merkaba - Tool
Klik om te vergroten...
:rock:

Nu terug on-topic: eerst en vooral wil ik even zeggen dat ik volledig VOOR het legaliseren van cannabis en andere geestveruimende mindelen ben. Toch kies ik de kant van ExceptionalInsight in deze discussie die leek de kinderachtige kant op te gaan op het einde van pagina 2 van dit draadje. Dit geeft niks te maken met het feit dat hij de geniale bob dylan als avatar heeft of het feit dat hij moderator is op dit forum waar ik nu nog newbie ben en een goeie eerste indruk wil maken.
Cannabis kan een nieuwe wereld voor je openen en je kijk op de wereld drastisch veranderen in goede zin. OOk wanneer je na die eerste keer frequenter gaat gebruiken kan je er blijven plezier, inspiratie, ontspanning en verlichting uithalen. Vele mensen worden verliefd op het goedje, en ik begrijp goed dat ze het goddelijk beschouwen, vooral in het begin. Het is dan ook verstaanbaar dat mensen zoals Chemical & Sittaman hier willen komen propaganderen in naam van het kruid :tongueout:.
Dit doen ze welliswaar aan de hand van zwak onderbouwde zogezegde wetenschappelijke feiten (geef ons cijfers, links naar verslagen van studies als je het woord wetenschap écht wil gebruiken). Wetenschappers die cannabis-gebruik onderzoeken interviewen geen ervaringsdeskundigen (BLOWERS, zoals we dat zeggen :tongueout:) maar steken zelf een jointje op om 's avonds naar vrouw en kinderen thuis te gaan en te zeggen "vandaag mochten legaal zo high als een vlieger worden op het werk".
En als die wetenschappers dan toch ervaringsdeskundigen (zoals ik en jij) zouden interviewen, dan blazen we toch natuurlijk liever de voordelen wat op en houden de nadelen achterwege?

Volgens mij speelt vooral de frequentie van het gebruik een grote rol...net zoals bij zo veel andere dingen.
Te frequent caffeïne gebruik kan gevolgen hebben voor je slaap, geheugen enzv...
Te frequent chocoladepudding eten kan gevolgen hebben voor je gewicht, je spijsvertering enzv...
Te frequent telivisie kijken kan enorme gevolgen hebben voor je zelfbeeld, je fantasie, je karakter en vooral je intelligentie
... En ook te frequent blowen heeft enkele nadelen (zie de nadelen waar ExceptionalInsight over spreekt)

Als we dan toch wetenschappelijk uit de hoek willen komen verwijs ik graag naar Terence Mckenna: (geen letterlijke citatie): "De menselijke hersenen zijn enorm gevoelig voor herhaling, patronen, gewoonten en uiteindelijk ook verslavingen." (dit heeft wellicht ook een enorme rol gespeelt in de evolutie van onze hersenen, en het feit dat we dingen bijleren zoals taal,...)
Verstandig cannabisgebruik met mate, en in goede omstandigheden zal een minimum van nadelen opleveren.
Zelf gebruik ik cannabis ongv 1x per week of per twee weken ((ik probeer er geen patroon in te steken zoals elke vrijdag of zatedag, om zo herhaling en verslaving te voorkomen)), alleen of met vrienden die ik min of meer vertrouw, in het dichtstbijzijnde bos of natuur.
In verband met trippen (LSD, DMT, psilocybine, salvia,...) hoor je maar al te vaak hoe belangrijk set en setting is, volgens mij is dit ook voor een deel van belang bij cannabisgebruik.

Besluit van mijn hele bericht:
-Oordeel niet over mensen buiten jezelf
-Cannabis heeft zeker en vast nadelen, maar het blijft een betere drug dan de legale drugs alcohol en nicotine. (hier kunnen we gerust over verder discusseren, maar ik denk dat ik hier 100% gelijk in heb)
-Gebruik met mate en gebruik verstandig om eventuele nadelen toch te beperken.
-Rook die kruiden met goede vrienden, en in een goeie omgeving (natuur!)
-Gebruik de woorden "uit onderzoek is gebleken" en "wetenschappelijk bewezen" zo weinig mogelijk.
-De woorden "mijn mening", "ik vermoed" en "volgens mij" zijn je vriendjes in een goede discussie :tongueout:
-Trek alles wat ik zeg zoveel je wilt in twijfel, ik wil niemand overtuigen van mijn waarheid en ben mogelijk compleet verkeerd.
-"Think for yourself, question authority" - Timothy Leary

P.S.: Sittaman, Chemical, jullie bedoelen het goed en er is niets vekeerd met het willen verdedigen van dit godenkruid. Maar zeggen dat er geen nadelen aan verbonden zijn is een piepklein beetje naïef, hopelijk willen jullie dat toegeven.

(((+ eet eens een truffel of een stoeltje om dat betweterige karaktertrekje in jezelf te vermoorden, niet dat ik nu psilocybine wil gaan promoten :tongueout: )))

"The only person responsible for your actions is YOU" - Charles Manson
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is enigszins verslavend, het is erg makkelijk om langdurig problemen weg te blowen
En ik wordt er zelf toch altijd wat minder gemotiveerd van om dingen te doen enzo, vind mezelf een wat minder prettig mens als ik dagelijks blow.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuke post, waarvoor dank :).

Tuurlijk zijn aan weed nadelen verbonden, dat weten ik en sittaman ook. Maar die nadelen hoeven niet eens zo talrijk te zijn zolang je er niet verslaafd aan geraakt. Je hebt pleinvrees, het moe zijn achteraf, de teer die je longen toch wel een beetje kapot maken. Maar de positieve werkingen krijgen bij mij toch wel de bovenhand op die nadelige,Het effect zelfs niet meegerekend. de teer kan je bv al verhelpen door een vaporizer te gebruiken.

Ben ook wel blij dat je de vergelijking maakt met de legale drugs. Wat een rotzooi is dat toch wel eigenlijk. De verkeerde drugs zijn legaal en over veel mindere drugs doen ze moeilijk...
O
OmnipresentLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chemical zei:
Ben ook wel blij dat je de vergelijking maakt met de legale drugs. Wat een rotzooi is dat toch wel eigenlijk. De verkeerde drugs zijn legaal en over veel mindere drugs doen ze moeilijk...
Klik om te vergroten...

Helemaal mee akkoord...met overmatig weed-gebruik zijn er vooral nadelen voor jezelf.
Bij overmatig alcohol gebruik zijn er nadelen voor jezelf EN je medemens... Vrouwen & kinderen die geslaan worden door de dronken huisvader die thuiskomt, dronken achter het stuur jezelf en anderen de dood in rijden, aggresief gedrag in het algemeen...

Maar ook de nadelen voor jezelf zijn niet te onderschatten:
Met overmatig alcohol gebruik maak je veel sneller je organen kapot dan je longen met overmatig wietgebruik. (denk ik toch)
Alcohol verslaving is in mijn ogen een veel hardnekkigere verslaving dan een wietverslaving maar dit is subjectief, heb geen van beiden zelf ooit ervaren.
Overdoseren met alcohol gaat veel sneller dan met wiet. Met een wiet "overdosering" hoef je zelfs niet per se in het ziekenhuis belanden.
Je verliest véél hersencellen en houdt lichte hersenschade over iedere keer je dronken bent. (hoe het zit met wiet weet ik niet, dat rijmt. :tearsofjoy: )

Ook hier telt de regel uit mijn vorige post: Het kan verstandig en met mate gebruikt worden, een glaasje wijn, bier of jack daniels kan voor ontspanning zorgen, vele stijve harken worden er ook wat losser door, en de meeste mensen kunnen genieten van de smaak.
Maar in mijn ogen blijft alcohol vooral handig om hygienisch te werk te gaan bij het kweken van paddenstoeltjes. Of bij de synthese van DMT :tongueout: :tongueout: :tongueout:

Over tabak moet je tegen mij zelfs niet beginnen... Het is een drug met minimaal effect en maximale schade (dit is misschien wel een beetje overdreven als je gaat vergelijken met heroïne, crack, cocaïne enzv) maar toch...
Naast de schadelijkheid en minimale effect is het dan ook nog eens ENORM verslavend. Deze drug mogen ze van mij gerust verbannen.

Ik geloof niet in al die conspieracy theorieën maar toch kun je niet naast het feit kijken dat
de enorm verslavende stoffen alcohol en tabak NIET verboden zijn. (Er is een enorme vraag naar en ze zijn beiden niet makkelijk door de amateur zelf te maken)
en de minder en niet verslavende stoffen die makkelijk zelf te kweken zoals wiet en paddestoelen WEL verboden zijn.

Conclusie: Cannabis is een betere drug dan alcohol of tabak. FEIT!

“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”

“Here is my final point. About drugs, about alcohol, about pornography and smoking and everything else. What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet?”

“I have never seen two people on pot get in a fight because it is fucking IMPOSSIBLE. "Hey, buddy!" "Hey, what?" "Ummmmmmm...." End of argument.”

3 uitspraken van Bill Hicks (1961-1994), bekijk en beluister zijn shows, of sterf!
Klik om te vergroten...
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#11
hislordship zei:
@Flip trip.

Bedankt voor de tips en info, daar kan ik wel wat mee.
Tevens wist ik niet dat ik het niet als aandoening moet zien maar ik snap je punt ermee 100%.
Pilletjes ga ik niet slikken dat puur omdat ik die niet vertrouw.
Klik om te vergroten...

Your welcome, is trouwens mijn mening dat je zo een dingen niet als aandoening moet zien, maar als je me punt snapt zal dat wel duidelijk zijn.

Veel succes.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm ik blow nu zo'n jaartje of 8, wel minder dan vroeger dat wel (toch zeker 4-5 jaar dagelijks). Ik merk wel dat mijn geheugen soms wat minder is, vooral op korte termijn. Voor de rest heb ik een ijzeren geheugen, ik gebruik nooit een agenda en belangrijke dingen vergeet ik simpelweg niet. Dus voor mijn gevoel merk ik het zeker soms met mn korte termijn geheugen (vaak kleine dingen) maar niet met mijn lange termijn geheugen.

Luiheid, die merk ik wel ik vakantie periodes, maar toen het schooljaar weer was begonnen merkte ik dat deze weer helemaal weg was. Voor mijn gevoel is het als je niets de doen hebt dat je ook niets gaat doen.

Pleinvrees of andere angsten heb ik nooit echt last van gehad.

Tenslotte: Ik merkte wel toen ik weer ging minderen wegens mijn studie dat ik kort wat minder goed in slaap kon komen. Ik houd nou gewoon van een jointje voor het slapen gaan, maar daar had ik maar zeer kort last van en ik kan al weer prima slapen als ik niet heb geblowd
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ghb lijkt me goedkoper dan wiet, speed lijkt me goedkoper dan wiet, als je geluk heb xtc ook.
Lsd is ook goedkoper...

Wiet is duur gek.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiet is inderdaad veels te duur, maarja meeste mensen die veel blowen die hebben paar plantjes, en dan valt het wel mee, en nog gezonder ook. beter als de opgefokte troep wat 9van de 10 shops hebben.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#15
luister je kan je negatieve bril wel op zetten weetje :smoke: ,,
maar de positieve dingen zijn wel een stuk leuker :) ,
tis wel beter dat je er bewust van bent van de negatieve kant,,
maar je moet er niet naar gaan leven, dat perkt meteen weer heel veel af :mrgreen:
als je het gwoon accidenteel doet, geloof mij dan maar dan gelden die hierboven
genoemde kwaaltjes niet voor jou dude :stoned: ,, maar hou altijd mate in dingen,
overal waar te<---- voor staat is teveel... en teveel is niet goed :P ,, dus hou mate :stoned:
ik weet je word er altijd al mee dood gegooit met die reclaampjes enso, maar ergens hebben
die mensen wel gelijk in bepaalde dingen, ook al zijn ze de brengers van het genot zelf :wink:
nou ja smokse man :stoned:

See you in the trip
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
maxpayne zei:
Een mooie documentaire over de antidrugs propaganda en de vele onwaarheden over wiet is "the union: business behind getting high". Een overtuigende documentaire alleen heb ik soms ook wel het idee dat die documentaire de negatieve dingen niet wil laten zien dus geheel objectief is die dus niet. Wel komen ze met overtuigende argumenten waarom wiet wel "mee valt".
Klik om te vergroten...

Ik heb hem gezien, een fantastische documentaire, inderdaad weinig over de nadelen, maar meer dan genoeg voordelen. Bedankt!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste tijd als ik echt heel erg stoned ben ervaar ik lichte schokken door m'n hoofd.
Het gebeurd niet vaak en houd meestal een paar seconde aan. Het voelt alsof je er een lichte stroom schok door je hoofd gaat en is ook eigelijk niet onprettig kwa gevoel.

Nu gebeurd dit alleen als ik echt heel erg stoned ben en anders nooit dus kan dit met blowen te maken hebben? Zoja wat is het? :confused:
Een soortgelijk gevoel ervaarde ik vroeger altijd met pep maar dat was meestal veel heviger en ging door heel m'n lichaam dit is enkel en alleen in m'n hoofd.

Ik weet niet of dit iets is wat door blowen komt maar het lijkt er wel door te komen.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ Zazuu: Een lange documentaire maar zeker de moeite waard om helemaal af te kijken

@ Hislordship: Probeer eens een gloeilamp in je hand te houden als je zeer stoned bent kijk of je dan het licht ziet :P
Ook nu ff serieus, hoor dit voor het eerst, zelf ook nog nooit ervaren. Misschien andere gebruikers die dit kennen?? ben wel benieuwd.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
sjaak herremans zei:
@ Zazuu: Een lange documentaire maar zeker de moeite waard om helemaal af te kijken

@ Hislordship: Probeer eens een gloeilamp in je hand te houden als je zeer stoned bent kijk of je dan het licht ziet :P
Ook nu ff serieus, hoor dit voor het eerst, zelf ook nog nooit ervaren. Misschien andere gebruikers die dit kennen?? ben wel benieuwd.
Klik om te vergroten...

Ik rook niet veel joints meer , maar als ik het nog eens doe dan heb ik wel iets gelijksaardig.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#20
hislordship zei:
De laatste tijd als ik echt heel erg stoned ben ervaar ik lichte schokken door m'n hoofd.
Het gebeurd niet vaak en houd meestal een paar seconde aan. Het voelt alsof je er een lichte stroom schok door je hoofd gaat en is ook eigelijk niet onprettig kwa gevoel.

Nu gebeurd dit alleen als ik echt heel erg stoned ben en anders nooit dus kan dit met blowen te maken hebben? Zoja wat is het? :confused:
Een soortgelijk gevoel ervaarde ik vroeger altijd met pep maar dat was meestal veel heviger en ging door heel m'n lichaam dit is enkel en alleen in m'n hoofd.

Ik weet niet of dit iets is wat door blowen komt maar het lijkt er wel door te komen.
Klik om te vergroten...

Heb je toevallig overmatig XTC gebruikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."