#1
ExceptionalInsight zei:Er valt met deze vent gewoon niet te discussiëren, zodra je een argument hebt dat sterker is dan die van hem dan komt hij met; "Oh, dan ben je vast gewoon ziek." of "Het is wetenschappelijk bewezen, dus is het waar." maar komt vervolgens niet met overtuigende bronnen.
Of "Je eet niet genoeg suiker." en als ik dat dan wel zeg te doen, kom jij met: "Oh, dan eet je vast te veel." Ja, godverdomme, zo blijven we bezig. Als je mijn posts een beetje doorleest zul je zien dat ik discussies niet uit de weg ga, maar jij bent zo vol van jezelf, hier is geen beginnen aan. Ik hoor je wel weer als je zelf de nadelen gaat ondervinden.
duh, van te weinig suiker ben je moe en van teveel suiker ben je moe, als er 1 ding algemeen geweten is, is het dit wel.
, muggen houden nog net zo veel van me als vroeger. 