#1
een blowtje is prima voor me, maar teveel dan ga ik teveel nadenken en das niet goed (ben nl liever iemand die het gevoel volgt)
tripkikker zei:wtf gozer denk is na a.u.b. ik wil hier gewoon geen worden aan vuil maken.... je bent echt fucking dom dude. blijf vooral lekker door blowen dan merk je het vanzelf ja tog.
Neem dan maar eens een kijkje in het coffeeshop subforum, dan trek je deze mening gelijk in. Stoners zijn wat dat betreft de domste drugs gebruikers. Maar dan ook echt oer stom. No offence!sjondebeuker zei:Het valt me op dat het niveau waarop er op dit forum wordt gecommuniceert redelijk hoog ligt. Een heleboel 'normale' mensen praten grotendeels poep en zeggen dingen die nergens op slaan terwijl op dit forum. (voor normale mensen gezien) zelfs een drugsforumbijna iedereen op hoog niveau met elkaar discuseert. Iedereen heeft ook veel kennis van algemene zaken! terwijl de gemiddelde mens hier vanuit mijn kijk toch echt onder ligt.
Dit vind ik wel een teken dat je niet zozeer dom wordt van drugs.
SittaMan zei:"The scientists found that THC, the component that produces marijuana’s “high,” inhibits the growth of lung-cancer cells..."
http://www.projo.com/opinion/contributors/content/CT_mirken7_06-07-08_KJA8I1C_v8.39c99f6.html
SittaMan zei:http://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/070417193338.htm (hier staat idd 'researchers injected standard doses of THC into mice' hiet is idd een test op muizen, maar "...that had been implanted with human lung cancer cells")
.. few studies have shown that THC might have anti-tumor activity, Preet says.
Preet says much work is needed to clarify the pathway by which THC functions, and cautions that some animal studies have shown that THC can stimulate some cancers. "THC offers some promise, but we have a long way to go before we know what its potential is," she said.
ilyas zei:Hoeveel minuten van jullie leven hebben jullie nu eigenlijk al verspild aan dit topic. Laat de TS toch gewoon, hij geeft het toch niet op. Wij weten beter, hij niet. Hij merkt het wel zelf als hij elke dag begint te blowen.
DrippTone zei:ilyas zei:Hoeveel minuten van jullie leven hebben jullie nu eigenlijk al verspild aan dit topic. Laat de TS toch gewoon, hij geeft het toch niet op. Wij weten beter, hij niet. Hij merkt het wel zelf als hij elke dag begint te blowen.
Maar dan is de hele essentie van het forum verdwenen. Ik vind dit topic juist van onschatbare waarde met een hoog entertainment gehalte.
Dus het is goedkoop en duur tegelijk?nicolai zei:- Geld. "wiet is de goedkoopste drug". True. Maar als je elke dag een tientje gaat halen wordt het toch best duur.
Was ik maar nooit gestopt met blowen, nu blijf ik voor altijd een jongetje.nicolai zei:Dat is OOK wat wiet doet. Het maakt je een "man". En je krijgt schijt, want je bent toch een "man".
nicolai zei:- Mensen zullen anders naar je gaan kijken en jij gaat anders naar mensen en naar de wereld kijken. Ja, mij boeit het niet. Trok me sowieso al weinig aan van mensen die niet mij zijn. Maar sommige mensen boeit het wel.
En dat verklaard dan dus ook meteen het antisociale gedrag, paranoia en de pleinvrees. You don`t care about those people, they`re all a bunch of fuckers. You care about the bleedin` crowd and not for the people who are near you.
Omdat het kwart voor 7 was, ik eigenlijk moest gaan slapen en niks bijdehands meer over hadWacky zei:En als je dan toch bezig bent om 2 van zijn 3 punten te bekritiseren, waarom deze dan niet.
Exceptional Insight zei:Dus het is goedkoop en duur tegelijk?nicolai zei:- Geld. "wiet is de goedkoopste drug". True. Maar als je elke dag een tientje gaat halen wordt het toch best duur.
,,
,, maar hou altijd mate in dingen,
maxpayne zei:Een mooie documentaire over de antidrugs propaganda en de vele onwaarheden over wiet is "the union: business behind getting high". Een overtuigende documentaire alleen heb ik soms ook wel het idee dat die documentaire de negatieve dingen niet wil laten zien dus geheel objectief is die dus niet. Wel komen ze met overtuigende argumenten waarom wiet wel "mee valt".
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."