Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed ubergeilheid lang neuken klaar.. 5 min weer zin en opnieuw had lieve vriendin :P maar Ghb is tog nog wel beter enjah Speed + G's is"
"ojaa ik nog wel eens af en toe maar dan pas na en liter of 2 bier dan kan ik het wel waarderen... super vaag eik ? miss nog professors die het weten"
"Emm jah allen 4 flesje Alfa :P IK typ em wel es over morgen ofzow als jullie het niet begrijpen want moet nu gaan .. groeten"
"Eeej mensen Miss dom vraagje.. Ik heb stuk of 5 keer gestript In het begin van het trippen ben ik altijd SChjt zenuwachtig geweest Heb ook wel 1 keer flinke bad trip gehad maar ik heb de mevrouw van de smartshop toen opgevolgd het gewoon over je heen laten komen ''Go with the Flow'' En dit Hielp Super maar nu heb ik beetje Psychische problemen gehad denk ik Nuchter : angstig en raar zijn (angstig gevoel leek op het inslaan van Paddo's ook een beetje als xtc inslaat heel raar dit weekje lang alles opgebiegt thuis e.d) (kan ook zijn omdat ik toen gestopt ben met speed ?? )maarjah nu tot mijn echte vraag: zou ik wat alcohol kunnen drinken want dan zijn mijn zenuwen namelijk weg :P en dan paddo's eten want dan is het voor mij een stuk Aangenamer.. ? Het boetit me niet wat er in de trip gebeurt maar het gevoel vantevoren vind ik zeer kut .. raar maar jah hoop dat jullie het beetje begrijpen Groetennn en srry voor het verwarrend typen kan het niet goed verwoorden :P"
"oke oke maar ik meen mijn vehaal echt het is geen geouwhoer ik hoop dat ik nie tstop met zuurstof wat heb jij tege me kerel"
"Holy Shit NU gaat het volgende keer goed lukken Dank U Wel En bedank voor reacties zal ff kijken wat ik doe groeten"
"Thx daar heb ik wat aan"
"Als jullie in de herfst buiten trippen vinden jullie dit dan fijn ? Het lijkt me er dan alleen maar verotter uitzien of vergis ik me ik heb het alle 5 mijn keren in de lente of zomer gedaan dus ik weet het niet. Grtzz"
"Relax een nominatie"
"Wat een mattie Boy"