#1
Neem dan maar eens een kijkje in het coffeeshop subforum, dan trek je deze mening gelijk in. Stoners zijn wat dat betreft de domste drugs gebruikers. Maar dan ook echt oer stom. No offence!sjondebeuker zei:Het valt me op dat het niveau waarop er op dit forum wordt gecommuniceert redelijk hoog ligt. Een heleboel 'normale' mensen praten grotendeels poep en zeggen dingen die nergens op slaan terwijl op dit forum. (voor normale mensen gezien) zelfs een drugsforumbijna iedereen op hoog niveau met elkaar discuseert. Iedereen heeft ook veel kennis van algemene zaken! terwijl de gemiddelde mens hier vanuit mijn kijk toch echt onder ligt.
Dit vind ik wel een teken dat je niet zozeer dom wordt van drugs.
SittaMan zei:"The scientists found that THC, the component that produces marijuana’s “high,” inhibits the growth of lung-cancer cells..."
http://www.projo.com/opinion/contributors/content/CT_mirken7_06-07-08_KJA8I1C_v8.39c99f6.html
Heb je het artikel zelf wel gelezen of alleen dat ene stukje gecopy pasted?
Minder blowen jongen en niet zo maar klakkeloos alles wat de media zegt rond bazuinen.
Het artikel is uit 2008, en de bron voor het artikel zijn onderzoeks resultaten uit 2000. Ze hebben het over THC en andere cannabinoide. Waar ik dus uit opmaak dat ze in 2000 geen weet hadden van welke cannabinoide er exact in de hars van de hennep zit. En dus ook maar THC als een grote verzamel naam hebben gebruikt voor alle werkzame stofjes.
Wat er ook in staat is dat al die onderzoeken niet op mensen zijn gedaan. Slechts 1 wetenschappelijk onderzoek waar ze het artikel op baseren is gedaan op mensen, en daar is niks concreets uit gekomen.
Met andere woorden, je komt bronnen aan zetten sittaman die helemaal niks zeggen. Hou toch op met deze nonsens en ga terug naar school.