Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeef me nadelen van Cannabis?

Geef me nadelen van Cannabis?

211 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Flip trip.

Bedankt voor de tips en info, daar kan ik wel wat mee.
Tevens wist ik niet dat ik het niet als aandoening moet zien maar ik snap je punt ermee 100%.
Pilletjes ga ik niet slikken dat puur omdat ik die niet vertrouw.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kon ook weer echt alleen een Belg zijn.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chemical zei:
Deranged zei:
Chemical zei:
Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Klik om te vergroten...
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.
Klik om te vergroten...

een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.
Klik om te vergroten...
discussie?
het is hier meer kibbelen van dit dat, dan wat anders.
maar swat
dat 'down' gevoel gaat niet over de suikerspiegel, want dat is er ook
maar dat gaat over de gemoeds-toestand, hoe je, je voelt, emotioneel.
dat down gevoel waar Chemical het over heeft is het lichamelijke 'down' gevoel, net na het blowen

Jullie zijn naast elkaar aan het praten omdat chemical het niet snapt.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Het kon ook weer echt alleen een Belg zijn.
Klik om te vergroten...

zo kom jij dus aan je 11.000 postjes
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ojee, je hebt me door.

Wel slim trouwens.

Voor een Belg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
De inhoud van de links is al eerder ontkracht en zoals ik al zei, wetenschappelijk onderzoek kan zeggen wat het wil, maar als jouw persoonlijke ervaring anders is, dan geloof je die toch? Oh nee, jullie niet, jullie kunnen niet meer voor jezelf denken, want ik quote:
Predikanten? Chemical en ik zijn gewoon mensen die geloven in de wetenschap, wij hebben de waarheid al aanvaard en onze eigen gedachten aan de kant gezet.
Klik om te vergroten...

Dan houd het toch op? Het feit dat je nu alles dikgedrukt moet maken is ook wel heel erg typerend moet ik zeggen.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
discussie?
het is hier meer kibbelen van dit dat, dan wat anders.
maar swat
dat 'down' gevoel gaat niet over de suikerspiegel, want dat is er ook
maar dat gaat over de gemoeds-toestand, hoe je, je voelt, emotioneel.
dat down gevoel waar Chemical het over heeft is het lichamelijke 'down' gevoel, net na het blowen

Jullie zijn naast elkaar aan het praten omdat chemical het niet snapt.
Klik om te vergroten...

Breek aub het enige waar we het over eens zij niet af :grin: .
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Het kon ook weer echt alleen een Belg zijn.
Klik om te vergroten...
niet alle belgen zijn zo. geloof me
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, het kan nog erger inderdaad.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy:

Entertainment eerste klas, ik ga me er ook niet mee bemoeien ook. Sit back and enjoy the show. :grin:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
De inhoud van de links is al eerder ontkracht en zoals ik al zei, wetenschappelijk onderzoek kan zeggen wat het wil, maar als jouw persoonlijke ervaring anders is, dan geloof je die toch? Oh nee, jullie niet, jullie kunnen niet meer voor jezelf denken, want ik quote:
Predikanten? Chemical en ik zijn gewoon mensen die geloven in de wetenschap, wij hebben de waarheid al aanvaard en onze eigen gedachten aan de kant gezet.
Klik om te vergroten...

Dan houd het toch op? Het feit dat je nu alles dikgedrukt moet maken is ook wel heel erg typerend moet ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Met eigen gedachten aan de kant zetten bedoelde sittaman eig. iets helemaal anders dan waar jij het nu over hebt.

Om een voorbeeld te geven, heel je leven wordt alcohol door de maatschappij niet als een drug beschouwt, 3 kwart van de mensen weet niet eens dat het een drug is, laat staan een harddrug, heel je leven word er gedaan alsof het niet kwaad kan. Ik ben leergierig en ben 'ns wat informatie beginnen opzoeken over van alle soorten drugs, toen kwam daar ook alcohol bij, van de bbc werd alcohol zelfs gequoteerd als 5de in de ' most harmful drugs' lijst. Ik zette aan de kant wat ik gehoord had dat het eigenlijk helemaal niet veel kwaad kon etc etc etc. En ben er dan maar gelijk mee gestopt. Dat is eigen gedachten aan de kant zetten.

En jou eigen ervaringen komen vaak voort uit foute links die je legt, als je verkouden bent en je hebt net geblowd ga je dat linken, terwijl dat , waarschijnlijk , niet eens iets met elkaar te maken hoeft te hebben.


Dat dikgedrukte was gewoon om duidelijk welke teksten nu van welke persoon waren. Dat je daar al dingen achter gaat zoeken.....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chemical zei:
Met eigen gedachten aan de kant zetten bedoelde sittaman eig. iets helemaal anders dan waar jij het nu over hebt. ... [voorbeeld]...
Klik om te vergroten...
Ik neem sowieso dingen die me verteld worden niet gelijk voor waarheid aan, dus is het logisch dat ik niet daar aan dacht.

Chemical zei:
En jou eigen ervaringen komen vaak voort uit foute links die je legt, als je verkouden bent en je hebt net geblowd ga je dat linken, terwijl dat , waarschijnlijk , niet eens iets met elkaar te maken hoeft te hebben.
Klik om te vergroten...
Nee, want bijna alles dat ik daar noemde is niet onbekend als gevolg van blowen. En het feit dat ik nu al dik een jaar niet meer blow en al die dingen niet meer heb zegt voor mij ook genoeg.

Chemical zei:
Dat dikgedrukte was gewoon om duidelijk welke teksten nu van welke persoon waren. Dat je daar al dingen achter gaat zoeken.....
Klik om te vergroten...
Ik hoef dat ook niet te doen en alsnog is het duidelijk wie wat zei, maar dat zal wel aan mn postcount liggen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
:tearsofjoy:

Entertainment eerste klas, ik ga me er ook niet mee bemoeien ook. Sit back and enjoy the show. :grin:
Klik om te vergroten...
Het is ook te kansloos voor woorden, maar dáár houd ik van :grin:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik trek me terug, je bent er niet klaar voor.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
:tearsofjoy:

Entertainment eerste klas, ik ga me er ook niet mee bemoeien ook. Sit back and enjoy the show. :grin:
Klik om te vergroten...
Het is ook te kansloos voor woorden, maar dáár houd ik van :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb er het geduld (nog) niet voor. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chemical zei:
ik trek me terug, je bent er niet klaar voor.
Klik om te vergroten...
Haha, waar ben ik dan precies niet klaar voor?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.
Klopt dit? zoja zou iemand me er meer over kunnen vertellen?
Ik heb hier zelf namelijk altijd last van vaak ook als ik nuchter ben.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#18
hislordship zei:
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.
Klopt dit? zoja zou iemand me er meer over kunnen vertellen?
Ik heb hier zelf namelijk altijd last van vaak ook als ik nuchter ben.
Klik om te vergroten...

Bekijk dit eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
SittaMan zei:
hislordship zei:
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.
Klopt dit? zoja zou iemand me er meer over kunnen vertellen?
Ik heb hier zelf namelijk altijd last van vaak ook als ik nuchter ben.
Klik om te vergroten...

Bekijk dit eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie
Klik om te vergroten...


OMG ik denk deze aandoening egt te hebben... :cry:
Kan ik me hierop laten testen? BTW heel erg bedankt voor de link het heeft me enorm geholpen.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#20
hislordship zei:
SittaMan zei:
hislordship zei:
Ik heb het woord pleinvrees? hier nu veel gezien en haal eruit dat het angst is voor menigte.
Klopt dit? zoja zou iemand me er meer over kunnen vertellen?
Ik heb hier zelf namelijk altijd last van vaak ook als ik nuchter ben.
Klik om te vergroten...

Bekijk dit eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie
Klik om te vergroten...


OMG ik denk deze aandoening egt te hebben... :cry:
Kan ik me hierop laten testen? BTW heel erg bedankt voor de link het heeft me enorm geholpen.
Klik om te vergroten...
Je kan natuurlijk ook altijd eens even bij de huisdokter gaan informeren. Die zal dan waarschijnlijk daar een test van afnemen en je eventueel verder helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."