Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smokin046 zei: Mij is altijd verteld, dat de takjes van de wiet, voor hoofdpijn kunnen zorgen. Of dit waar is weet ik niet. maar misschien daar eens op letten? Klik om te vergroten... Dit kan wel kloppen, in de takken zitten nog de meeste (chemische)groei-stoffen die de kweker aan zn plantjes geeft ;p"
"PepTalk zei: SittaMan zei: Smokin046 zei: Mij is altijd verteld, dat de takjes van de wiet, voor hoofdpijn kunnen zorgen. Of dit waar is weet ik niet. maar misschien daar eens op letten? Klik om te vergroten... Dit kan wel kloppen, in de takken zitten nog de meeste (chemische)groei-stoffen die de kweker aan zn plantjes geeft ;p Klik om te vergroten... Nee, in de takjes en blaadjes zit een andere verhouding in werkzame stoffen. Welke stof er meer in zit dan in de wiet zelf weet ik niet, ik gok op CBD.. Klik om te vergroten... & ook de groeistoffen worden in de takjes opgeslagen. Van zo'n stoffen dan te roken kan je wel hoofdpijn krijgen ja..."
"Op de rest weet ik geen (volledig correct) antwoord, maar Is er meer wiet nodig om hetzelfde effect te bereiken als bij een joint? Klik om te vergroten... Nicotine werkt THC (de werkende stof in cannabis) eigenlijk tegen, en je krijgt een meer 'down' gevoel. Ik raad je gewoon aan een puurpijpje tekopen, kost helemaal niet veel, kun je makkelijk mee doseren (want je hebt het zoals je zegt nog nooit gedaan) en krijg je een zeer fijn effect!"
"Dat word toch wel redelijk 'gekoeld' hoor, ik vind het meer dan koel genoeg om direct te inhaleren... :P"
"PepTalk zei: SittaMan zei: Dat word toch wel redelijk 'gekoeld' hoor, ik vind het meer dan koel genoeg om direct te inhaleren... :P Klik om te vergroten... In zo'n klein puurpijpje? Die rook is echt heet hoor, hoe kan die rook over 2cm afkoelen i.t.t in een dikke waterpijp waar de rook 50cm aflegt en door water gekoeld word. Ik zelf zou het eerste keer blowen door waterpijp afraden. Wil je het toch doen dan zou ik gewoon eerst tabak proberen, zodat je weet hoe hard je moet hijsen wil je een lekkere hijs binnen krijgen. Daarna kun je dan wat wiet gaan gebruiken, maar hasj werkt in de waterpijp een stuk beter hoor. De wiet/hasj kun je idd op de door jou beschreven manier indoen. Klik om te vergroten... Mmh, ik ben geen andere rook gewoon, vandaar dat het miss alleen zo leek ;p En het is toch zeker zo'n 7 cm hoor ;p"
"PepTalk zei: kaateekaa zei: Waterpijp roken heb ik al wel eerder gedaan, maar ik denk dat ik een kleine bong koop dan komt het zeker goed Klik om te vergroten... @ Sittaman: Dan heb je een grotere dan de standaard die 5cm ofzo zijn? Heb de 2cm ook iets overdreven hoor. Heb je nog nooit door een flinke bong of shisha gerookt? Dat zal dan toch echt een verlichting worden voor je luchtwegen. Ook kun je met een bong lekkere 'shotjes' nemen. Klik om te vergroten... Jaweel hoor, en ook al gewoon sigaretten, maar, laten we zeggen dat ik die rook niet meer gewoon ben ;p kan me dus ook niet meer herinneren hoe warm of gekoeld die rook toen was ;p"
"Bwa, als je een goede dealer hebt, dan valt de wiet in belgië nog goed mee hoor! Mijn komt trouwens ook van iemand uit Nederland ;p"
"Er zijn toch nog zoveel andere mensen die je wat wiet kunnen verkopen? Ken je geen andere blowers waaraan je eens kan vragen waar zij hun wiet halen? Wel goed van hem dat hij toch je gsm heeft teruggegeve hij kom hem evengoed zelf bijhouden"
"Als je hoest gaat er meer bloed naar je hersenen, misschien dat het daarmee iets te maken heeft? OT: zelf doe ik dat niet (veel), maar het is altijd wel grappig om iemand daarna zijn longen er zien uit te hoesten als je al goed stoned bent!"
"Concentreer je er niet teveel op, dan wordt het alleen maar erger ;p Probeer je af te leiden door iets anders (leuks) te doen. Dat gaat waarschijnlijk al wel een beetje helpen."