Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwanger en wiet

Zwanger en wiet

109 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lavalamp zei:
Wonder boven wonder hebben de dokter relatief hoge concentraties THC in het bloed van de baby gevonden... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bedoelt zeker relatief lage concentraties ?
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom denk je dat veel vrouwens stoppen met roken als ze zwanger zijn :openmouth: en wat er op je pakje sigaretten staat .. god .. hoe slecht denk je dat wiet wel niet is .. srry maar wees blij dat je zwanger bent en laat zoiets kuts als wiet lkkr rechts liggen of links van mij part .. echt zonde van je kind dan
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zwanger en wiet.... liever niet.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...




>opzich schadelijk maar als je zin hebt heb je zin
> enige nadeel concentratie moeilijkheden en zwakke longen


Jij onderontwikkeld, egoïstisch, achterlijk, laagbegaafd, onverantwoord, egotrippend, opgeblazen kutmoeder. Weet jij wel wat concentratiestoornissen zijn? Dat is niet zomaar iets hoor, bij sommigen gaat dit SERIEUS parten spelen. Zwakke longen moeten ook niet onderdoen. Jij maakt me echt pisnijdig. De evolutie zit duidelijk nog niet op zijn hoogtepunt. Wat een slechte moeder ben jij
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#5
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...

what the hell ?! .. maar voor de rest is hij kern gezond .. hahaha srry hoor maar kheb medelijden met je :openmouth: blowen tijdens zwangerschap moet je gewoon niet doen ..
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop dat bouri's bericht wat sarcasme bevat om topic starter een en ander duidelijk te maken :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ken genoeg mama's die aan de blow zitten en die hun kindje tijdelijk moeten afstaan als het is geboren.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, jammer dat je het ze niet kunt afpakken voordat het geboren is.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...
Egotripper.

Is jou n ook stuk?
Klik om te vergroten...
Ik wilde er net wat van zeggen, hoe wil jij je zoon ooit helpen met zijn huiswerk?

Een kind van 5 jaar met zwakke longen en een concentratieprobleem is geen kerngezond manneke...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze vroeg het maar weetje, maakt dit haar een slechte moeder? Mijn mam is met NIETS gestopt toen ik baby was. Niet met roken, niet met drinken, niet met blowen, en ik ben heus niet abnormaal (op een onaanvaardbare manier ;p)
Je moet er gewoon geluk in hebben, als je blijft doordoen, dat er niets met je kind zal foutgaan. Oké, ik was geboren met pieplongen, ik heb naar het schijnt ASS, ik ben homo, ik doe drugs en ik heb erg extreme meningen, maar ik betwijfel of dit anders zou geweest zijn moest m'n moeder gestopt zijn acctually.
Ik denk persoonlijk niet dat blowen tijdens een zwangerschap veel schade zal aanrichten. Maar dat is ook maar een gedachte. Wetenschappelijk bewijs might prove me wrong!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Irezz zei:
Ik denk persoonlijk niet dat blowen tijdens een zwangerschap veel schade zal aanrichten. Maar dat is ook maar een gedachte. Wetenschappelijk bewijs might prove me wrong!
Klik om te vergroten...
Gast... Daar heb je toch geen wetenschappelijk bewijs voor nodig om te weten dat het gewoon verkeerd is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Irezz zei:
Ik denk persoonlijk niet dat blowen tijdens een zwangerschap veel schade zal aanrichten. Maar dat is ook maar een gedachte. Wetenschappelijk bewijs might prove me wrong!
Klik om te vergroten...
Gast... Daar heb je toch geen wetenschappelijk bewijs voor nodig om te weten dat het gewoon verkeerd is.
Klik om te vergroten...

Dat ook, plus wetenschappelijk bewijs prooved him wrong!
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#13
juuleke zei:
Dit moet je NOOIT riskeren,

Stel nu dat het wel schadelijk zou zijn, zou je het er voor over hebben?

Ik zou gewoon negen maandjes wachten tot ie is "uitgepoept", kan je daarna lekker SAFE blowen:wink:
Klik om te vergroten...

UITGEPOEPT?!?! :openmouth:
G
GoofyPontierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uit onderzoek is gebleken dat de stof THC niet schadelijk is voor het nageslacht. Blowen (dus het roken van THC) is echter niet gezond en kan inderdaad invloed hebben op de zwangerschap. Gebruik je THC door het te eten of te drinken dan heeft dat verder geen invloed op de baby.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
GoofyPontier zei:
Uit onderzoek is gebleken dat de stof THC niet schadelijk is voor het nageslacht. Blowen (dus het roken van THC) is echter niet gezond en kan inderdaad invloed hebben op de zwangerschap. Gebruik je THC door het te eten of te drinken dan heeft dat verder geen invloed op de baby.
Klik om te vergroten...

THC is net zo schadelijk voor het nageslacht als het voor de moeder is.
Behalve het feit dat de moeder ( wanneer ze blowt tijdens de zwangerschap dan weer niet) volledig ontwikkelde hersenen hebben, en foetussen niet.

Natuurlijk is het bij orale opname iets minder schadelijk, aangezien de nicotine, teer en koolstofmonoxide buiten blijven. Echter is er nog wel sprake van zware psychologische schade.

Maar ik zou graag die onderzoeken van je willen lezen:)
Ben er echter heilig van overtuigd dat het bullshit is.
o
oeoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn infantiele moeder heeft sigaretten lopen roken tijdens de zwangerschap van mij. Vier sigaretten per dag waren toegestaan volgens de dokter vertelde ze mij. Die stomme hoer. Dankzij haar voel ik me een terminator die hier op aarde is opgestaan om zijn beide ouders levend te begraven. Als straks alles om mij heen weg valt, en meneer heeft niks meer te verliezen, ben ik de eerste die naar ze toe stapt met een schop in zijn handen.

Conclusie: eet, drink, sport, en leef zeer gezond met zo min mogelijk stress. Iets wat je overigens niet alleen in die 9 maanden moet doen, maar tot aan het einde.

Ik heb psychische stoornissen, en het feit dat mijn moeder rookte toen ze mij droog, kan één van de mogelijke oorzaken zijn. In mijn ogen is het immoreel ongezond te leven als je hier anderen bij benadeeld. Zeker wanneer we praten over een nieuw leven.






jij bent zo niet goed in je hoofd
ik ben 19 jaar en me moeder en vader vertelde mij dat ( HOE ERG HET OOK KLINKT ) toen zij zwanger was zij volop blowde nog meer dan de gemiddelde blower
en ik zal je zegge er is HELEMAAL NIKS met mij aan de hand
tis lkkr makkelijk dat te zeggge natuuurlijk maar ik geloof er geen 1ne reet van want ik ben dood gelukkig heb HVO gedaan heb nooit ergens last van gehad
en daar wil ik niet mee zegge dat iedereen maar kan blowen ik raad iedereen gwn echt aan het niet te doen maardit moes ik ff kwijt gwn niet blowen is er niks aan de hand
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het ook ongelooflijk kortzichtig, die reacties à la ''pak haar kind af!'' en ''barslechte moeder!''

Ik ken perfécte ouders die blowen. Ook tijdens de zwangerschap. Laat haar 's doen, 't is jullie kind niet en je zal 'm prolly nooit kennen. En alsie problemen krijgt: Dan weet ze het nu zeker, niet blowen tijdens de zwangerschap, en draagt ze de gevolgen. Maar aub. slechte (50 keer uitvergroot) moeder roepen, of ''pak d'r kind af!'' is gewoon kut.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ongelooflijk dit.
De mensen die voorstander zijn van roken, blowen, medicijngebruik, ongezond eten, tijdens een zwangerschap, moeten in een kelder gestopt worden en doodgehongerd worden.
Imo moet je al ruim voordat je zwanger bent beginnen met gezond te leven. Als je dat niet doet, loop je meer risico het kind te benadelen zodra het op de wereld is. De tyfus heee....
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wackie zei:
Ik hoop dat bouri's bericht wat sarcasme bevat om topic starter een en ander duidelijk te maken :)
Klik om te vergroten...
ik hoop het ook, anders val ik als spuit 11 nu alsnog van mijn stoel....


En alsie problemen krijgt: Dan weet ze het nu zeker, niet blowen tijdens de zwangerschap, en draagt ze de gevolgen.
Klik om te vergroten...
herstel; dan draagt het kínd de gevolgen. leuk spelletje: beetje experimenteren in de zwangerschap met wat wel schadelijk is en wat niet voor je ongeboren kind....zo kom je die 9 mnd iig een beetje gezellig door.... :rolleyes:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier in het ziekenhuis (Belgie) lag een vrouw die elke middag eventjes naar buiten ging en high als een kite terug binnenkwam...

Later bleek dat ze zwanger was...

Wonder boven wonder hebben de dokter relatief hoge concentraties THC in het bloed van de baby gevonden... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."