#1
Niet stiekem wat sadistische karakter eigenschappen?
Ik ken nog wel wat blowende moeders om je op af te reageren
:P
Ik ken nog wel wat blowende moeders om je op af te reageren
:P
:PGelukkig maarKoxBox zei:Dat ophangen was bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben een vredelievend mens!![]()
Maar dat wist je toch stiekem wel al.Arizona zei:Gelukkig maarKoxBox zei:Dat ophangen was bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben een vredelievend mens!![]()
![]()
Als ik kanker heb, ga ik mensen zoals jij met mij mee de graf innemen. Mijn moeder dacht net zo, en haar zoon is niet goed wijs.bouri zei:hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt
wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is
dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik

Lavalamp zei:Wonder boven wonder hebben de dokter relatief hoge concentraties THC in het bloed van de baby gevonden...![]()
bouri zei:hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt
wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is
dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
bouri zei:hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt
wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is
dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Precies, dat was dus ook mijn zorg. Heel veel mensen hebben iets van 'baby came out just right', maar mentale problemen pik je soms pas na 10 jaar op. Als je kind opeens schizofreen is kan je nog zeggen dat hij dr goed uit is gekomen, maar dan heb je m toch wel goed verneukt...Lood zei:misschien is het IQ van het kind wel met 10 omlaag gegaan,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."