Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwanger en wiet

Zwanger en wiet

109 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet stiekem wat sadistische karakter eigenschappen?

Ik ken nog wel wat blowende moeders om je op af te reageren :rolleyes: :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat ophangen was bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben een vredelievend mens! :grin:
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Dat ophangen was bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben een vredelievend mens! :grin:
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arizona zei:
KoxBox zei:
Dat ophangen was bij wijze van spreken natuurlijk. Ik ben een vredelievend mens! :grin:
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar :)
Klik om te vergroten...
Maar dat wist je toch stiekem wel al.
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...
Als ik kanker heb, ga ik mensen zoals jij met mij mee de graf innemen. Mijn moeder dacht net zo, en haar zoon is niet goed wijs.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in het ziekenhuis (Belgie) lag een vrouw die elke middag eventjes naar buiten ging en high als een kite terug binnenkwam...

Later bleek dat ze zwanger was...

Wonder boven wonder hebben de dokter relatief hoge concentraties THC in het bloed van de baby gevonden... :rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Wonder boven wonder hebben de dokter relatief hoge concentraties THC in het bloed van de baby gevonden... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bedoelt zeker relatief lage concentraties ?
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom denk je dat veel vrouwens stoppen met roken als ze zwanger zijn :openmouth: en wat er op je pakje sigaretten staat .. god .. hoe slecht denk je dat wiet wel niet is .. srry maar wees blij dat je zwanger bent en laat zoiets kuts als wiet lkkr rechts liggen of links van mij part .. echt zonde van je kind dan
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zwanger en wiet.... liever niet.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...




>opzich schadelijk maar als je zin hebt heb je zin
> enige nadeel concentratie moeilijkheden en zwakke longen


Jij onderontwikkeld, egoïstisch, achterlijk, laagbegaafd, onverantwoord, egotrippend, opgeblazen kutmoeder. Weet jij wel wat concentratiestoornissen zijn? Dat is niet zomaar iets hoor, bij sommigen gaat dit SERIEUS parten spelen. Zwakke longen moeten ook niet onderdoen. Jij maakt me echt pisnijdig. De evolutie zit duidelijk nog niet op zijn hoogtepunt. Wat een slechte moeder ben jij
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#11
bouri zei:
hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt

wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is

dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Klik om te vergroten...

what the hell ?! .. maar voor de rest is hij kern gezond .. hahaha srry hoor maar kheb medelijden met je :openmouth: blowen tijdens zwangerschap moet je gewoon niet doen ..
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoop dat bouri's bericht wat sarcasme bevat om topic starter een en ander duidelijk te maken :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ken genoeg mama's die aan de blow zitten en die hun kindje tijdelijk moeten afstaan als het is geboren.
G
GraigVainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er een paar weken geleden achtergekomen dat ik zwanger ben, 11 weken zo ondertussen, en ben toen meteen gestopt met blowen... Maar nu hoor ik van heel veel mensen, ook van mensen die zelf blowen en kinderen hebben, dat wiet helemaal geen effect heeft op de baby en helemaal niet slecht is en kan zijn tijdens de zwangerschap..
Mijn vraag, is dat waar? Bij twijfeling neem ik het risico niet, mijn kind is natuurlijk eerste prioriteit, maar ik heb best wel trek in een jointje..
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
lekker doen, kan geen kwaad.....NOT
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan inderdaad geen kwaad
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat de mensen die dat aan jou vertellen te veel wiet roken! hoe kunnen zij nou zeggen of er wel of geen effect is geweest? misschien is het IQ van het kind wel met 10 omlaag gegaan, lijkt me erg sterk maar daar kunnen zij niets over zeggen!
verder is van gewoon roken aangetoond dat het wel schadelijk is dus ik zou zeggen better safe than sorry !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet doen als je zwanger bent !!!!!!
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
iedereen oordeelt wel conservatief over dit onderwerp :/
G
GraigVainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lood zei:
misschien is het IQ van het kind wel met 10 omlaag gegaan,
Klik om te vergroten...
Precies, dat was dus ook mijn zorg. Heel veel mensen hebben iets van 'baby came out just right', maar mentale problemen pik je soms pas na 10 jaar op. Als je kind opeens schizofreen is kan je nog zeggen dat hij dr goed uit is gekomen, maar dan heb je m toch wel goed verneukt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."