#1
Ik hoop dat bouri's bericht wat sarcasme bevat om topic starter een en ander duidelijk te maken ![:)]()
Ik wilde er net wat van zeggen, hoe wil jij je zoon ooit helpen met zijn huiswerk?Drientje zei:Egotripper.bouri zei:hey hey mijn zoon is nu bijna 5 jaar en heb gedurende heel de zwangerschap geblowt
wat op zich wel schadelijk is voor de baby maar als je zin hebt heb je zin
enige nadeel wat ik heb ondervonden aan mijn zoon is dat hij concentratie moeilijkheden heeft en dat hij zwakke longen had bij de geboorte voor de rest was hij een kern gezond manneke dat vanaf de 1ste maand lekker doorsliep snacht goed eet en heel actief is
dus ik denk als je niet overdrijft dan zal het wel lukke denk ik
Is jou n ook stuk?
Gast... Daar heb je toch geen wetenschappelijk bewijs voor nodig om te weten dat het gewoon verkeerd is.Irezz zei:Ik denk persoonlijk niet dat blowen tijdens een zwangerschap veel schade zal aanrichten. Maar dat is ook maar een gedachte. Wetenschappelijk bewijs might prove me wrong!
KoxBox zei:Gast... Daar heb je toch geen wetenschappelijk bewijs voor nodig om te weten dat het gewoon verkeerd is.Irezz zei:Ik denk persoonlijk niet dat blowen tijdens een zwangerschap veel schade zal aanrichten. Maar dat is ook maar een gedachte. Wetenschappelijk bewijs might prove me wrong!
juuleke zei:Dit moet je NOOIT riskeren,
Stel nu dat het wel schadelijk zou zijn, zou je het er voor over hebben?
Ik zou gewoon negen maandjes wachten tot ie is "uitgepoept", kan je daarna lekker SAFE blowen![]()
GoofyPontier zei:Uit onderzoek is gebleken dat de stof THC niet schadelijk is voor het nageslacht. Blowen (dus het roken van THC) is echter niet gezond en kan inderdaad invloed hebben op de zwangerschap. Gebruik je THC door het te eten of te drinken dan heeft dat verder geen invloed op de baby.
Precies, dat was dus ook mijn zorg. Heel veel mensen hebben iets van 'baby came out just right', maar mentale problemen pik je soms pas na 10 jaar op. Als je kind opeens schizofreen is kan je nog zeggen dat hij dr goed uit is gekomen, maar dan heb je m toch wel goed verneukt...Lood zei:misschien is het IQ van het kind wel met 10 omlaag gegaan,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."