Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwanger en wiet

Zwanger en wiet

109 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet meer dan de gemiddelde Belg
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmokeMe zei:
Niet meer dan de gemiddelde Belg
Klik om te vergroten...

Oh, didn't notice you'r a comedian...
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit moet je NOOIT riskeren,

Stel nu dat het wel schadelijk zou zijn, zou je het er voor over hebben?

Ik zou gewoon negen maandjes wachten tot ie is "uitgepoept", kan je daarna lekker SAFE blowen:wink:
p
pannesLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmokeMe zei:
Niet meer dan de gemiddelde Belg
Klik om te vergroten...
<3=+1 sommige belgen hebben een bord voor de kop niet koxbox?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
juuleke zei:
Dit moet je NOOIT riskeren,

Stel nu dat het wel schadelijk zou zijn, zou je het er voor over hebben?

Ik zou gewoon negen maandjes wachten tot ie is "uitgepoept", kan je daarna lekker SAFE blowen:wink:
Klik om te vergroten...

Tenzij je borstvoeding geeft...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zwanger.... stop met blowen aub! Voor de bestwil van je kind en jou zelf
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Tenzij je borstvoeding geeft...
Klik om te vergroten...

Mee eens. Ik zou gewoon helemaal proberen te stoppen. Als je daar toch al mee bezig was door je zwangerschap. Je hebt nu toch een goeie motivatie om te stoppen :)
Ik zou het in ieder geval echt niet chill vinden als mn moeder blowde.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies, een betere reactie dan bovenstaande is er niet!!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Extisi zei:
Wtf is dit..

Nee, dit kan geen kwaad.. iedere zwangere vrouw hoort iedere dag een grammetje of 2 te roken, dat is goed voor de ontwikkeling van de baby.
Lekker veel roken, veel thc, teer en nicotine. Hoe meer hoe beter.
Klik om te vergroten...
x2
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het kan wel, maar dan moet je er ook speed bij snuiven! Anders wordt je baby slapend geboren en denken de doktoren dat ie dood is en gebruiken ze je baby voor onderzoek.. LEVEND dus!!!

Ja sorry maar zoals al is gezegd: kom op nou! Jointjes roken als je een kind in je buik hebt.... Als je jezelf dit serieus afvraagt ben je überhaupt niet klaar voor kinderen!

Heb nu al medelijden met dat jochie, laat staan meisje!

GRRRR, als je echt niet zonder kan, overleg dan met je dokter of je af en toe wat wiet door je warme maaltijd mag gooien....

EN DAN NOG!!! TSSSS hoe oud ben je als ik vragen mag?

Bedoel dit niet gemeen, maar je geeft zelf aan dat je het beste wilt voor je kindje dus dan moet je wel tegen een beetje kritiek kunnen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."