#1
Niet meer dan de gemiddelde Belg
SmokeMe zei:Niet meer dan de gemiddelde Belg
<3=+1 sommige belgen hebben een bord voor de kop niet koxbox?SmokeMe zei:Niet meer dan de gemiddelde Belg
juuleke zei:Dit moet je NOOIT riskeren,
Stel nu dat het wel schadelijk zou zijn, zou je het er voor over hebben?
Ik zou gewoon negen maandjes wachten tot ie is "uitgepoept", kan je daarna lekker SAFE blowen![]()
KoxBox zei:Tenzij je borstvoeding geeft...
x2Extisi zei:Wtf is dit..
Nee, dit kan geen kwaad.. iedere zwangere vrouw hoort iedere dag een grammetje of 2 te roken, dat is goed voor de ontwikkeling van de baby.
Lekker veel roken, veel thc, teer en nicotine. Hoe meer hoe beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."