Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste iedereen Zelf ben ik een best wel fanatiek sporter. Desalniettemin experimenteer ik heel soms (zoals in, héél soms) met drugs. Nou train ik elke zondag en best wel fanatiek. Het gaat dus niet om een half uurtje hardlopen maar echt om een paar uur lang. wel met wat pauzes hier en daar. Hoe dan ook, het is lang en veel, dat is van belang om te weten. Zaterdag is koninginnedag en mijn vrienden en ik dachten: een keer mdma proberen. Mijn vraag is nu niet zozeer hoe mijn sportprestaties de volgende dag beinvloed worden, want dat zie ik dan wel. Wat mij echter wel interesseert, hoe beinvloed het sporten mijn eventuele kater en herstel van de schade? Alvast bedankt voor het antwoorden"
"Bedankt voor de antwoorden heb besloten lekker thuis te blijven Zo veel als ik train zal een dagje missen niet veel uitmaken."
"hallo slikkers ^^ Ik ga binnenkort voor het eerste MDMA gebruiken. deze heb ik in pilvorm. De test zegt dat er 70mg in zit. nou is het zo dat ik 82kg weeg. dus zou ik tussen de 80 en 90mg willen nemen, maar dat wordt dus lastig, aangezien een hele 70mg is, en anderhalf 105mg. als ik één en een kwart doe zit dat wel ong. goed, maar da's opzich wel een gedoe. nou vroeg ik me af, als ik 70mg zou nemen, is dat minder dan 1mg per kg lichaamsgewicht, terwijl 1-1,5 wordt aanbevolen. zou ik dat alsnog kunnen doen, of is dat eigenlijk zonde omdat het effect iets te weinig is. Overigens wil ik erbij vermelden dat ik sowieso niet bij wil/ga pakken, of het nou voldoende effect heeft of niet. Pawel"
"aight, dat wordt dan maar 70mg voor mij met mijn 82 kg ^^ Sowieso wel beter voor eerste keer denk ik... kijken hoe de kater is enzo. al verwacht ik zelf dat ik er weinig last van zal hebben gezien het feit dat ik op het mdma opzich na alle overige invloeden uitsluit."
"Goededag Ik hoor vaak dat je van xtc een dip krijgt, enkele dagen later. Nou vroeg ik me af: die dip is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je neemt en hoe gevoelig je er voor bent. Vooral over dat eerste wil ik een vraag stellen. mensen die last hebben van de dip hoor je vaak van dat ze 3 pillen hebben gehad, extra namen en ook pep gebruikten. Maar als je nou één keer dropt, 1 a 1.5 mg per kg lichaamsgewicht. en dan niet wekelijks, maar eens per half jaar. Verder geen andere drugs en niet bij pakken. Kan de dip dan ook heel sterk zijn? Lijkt natuurlijk een vage vraag, maar ik neem bijv. aan dat iemand die 0.5 mg per kg lichaamsgewicht neemt bijna geen effect en ook geen dip voelt. En natuurlijk hangt het af van gevoeligheid, maar er is toch zoiets als een gemiddelde ervaring. Dus een beetje daarvanuit gaande, ben ik benieuwd of er een (sterke) dip op treedt/kan treden bij een keer 1 a 1.5mg mdma per kg lichaamsgewicht droppen, en niet bijnemen. hoop dat iemand iets weet"
"ik ga het op 5 mei wageningen doen ^^ ik lach me kriek als ze me pakken en het verbieden, tis namelijk het vrijheidsfestival waar we onze vrijheid vieren"
"Ik heb toch nog een vraagje, hoop dat 't nog beantwoord wordt voor ik weg ga ik weet niet zo goed wat er gebeurt als de mdma is uitgewerkt. de kans bestaat goed dat ik dan nog 2 uur te verdrijven heb. Wordt ik dan heel moe ofzo? of is 't wel te doen? want ik heb hier guarana liggen, en zat te denken om eventueel als mdma is uitgewerkt wat guarana te poppen. Mijn twijffel is alleen: is het nodig? (zie ik dan wel natuurlijk). is dit de moeite, vooral dat is interessant voor mij, en het belangrijkste, kan dit slechte invloeden hebben? (sterkere kater, of mss in ergste geval hartaanval, zeg maar wat )"
"Ik had gister samen met een vriend 1 pil genomen, van als 't goed is 70mg. Ongeveer na 20 minuten voelde ik een soort opluchting, maar meer was 't niet. Deze hield wel aan. Na een uur voelde die andere gast duidelijk effect, alles was zacht etc. maar drukte had hij het niet zo mee ik werd op een gegeven moment wel wat actiever, en ik had sterk de neiging om wat muren op te klimmen. Verder voelde ik er niks van. Ik had wel grote pupillen. ongeveer 2 uur na de eerste pil had ik nog een halfje genomen, maar dit leverde helaas niks op... beetje spijt van dat halfje dus mja, ik dacht, misschien slaat het nog in. Ik merkte wel af en toe dat mijn kaken wat stijver waren. Dus de pillen deden bij mij wel iets, maar niet echt heel veel. Nou hoop ik maar dat ik niet last krijg van een dip, want dat zou zonde zijn, nadat het effect weinig was wordt maar weer een andere keer proberen... over een paar maanden"
"we hadden wel iets kleins gegeten 1/1.5 uur ervoor. allebei hetzelfde. Ik zat daar ook een beetje aan te denken, hij had nog een klein beetje sterke drank (Half shotje) gedronken, misschien dat dat de vetten beter afbrak ofzo. Mja, ik neem toch maar aan dat ik voor de volgende keer genoeg pauze moet nemen, paar maanden dus. Dan zorg ik ervoor dat ik 3 uur van tevoren niets gegeten heb"
"Damesch en heren, Van vorig jaar heb ik nog anderhalve pil over. Deze heb ik op mijn kamer, is altijd wel tussen de 15 en 20 graden, in een trommeltje zitten (en daar weer in een zakje). Het is dus 'redelijk' luchtdicht en vooral volledig licht dicht. De pil was getest en de gevonden werkzame stoffen waren mdma en caffeine. Verder zaten er natuurlijk wat bindmiddelen in. Hoe lang zijn zulke pillen houdbaar? Is het verstandig na een jaar bewaren nog zulke pillen te gebruiken? Wat zijn gevolgen op mdma en/of caffeine na langere tijd bewaren? Alvast bedankt"