Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"20mg oxazepam, en straks: DMAE, vinpocetine, tyrosine.."
"Nee, maar als ik me toch als moe en ziek voel, mag ik dat graag versterken. Nu kan ik me lekker relax voelen, en een beetje slapen hier en daar."
"Oom Klaas zei: Val je daar niet weer bijna direct van in slaap zo vroeg? Klik om te vergroten... Anders ben ik toch de hele tijd vermoeid. Ben namelijk verkouden en moe. Dan prop ik mezelf liever voel met gezond voedsel, supplementen en benzo's."
"Junkfood."
"Die een ezel neukt? Ja, natuurlijk. Dat ben ik..."
"Nee, gelukkig niet. Waarom dan?"
"Nee, ik vind het vreselijk. Mijn hele zelfbeeld is naar de klote"
"Wiet. Na 13 maanden"
"endor zei: Niets , echt helemaal niets ! Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"30mg oxazepam"