Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwanger en wiet

Zwanger en wiet

109 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Nou had ik een stuk verneukter kunnen zijn
Klik om te vergroten...
Nee toch?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacelord zei:
W.F.L. zei:
Angramar Temenos zei:
Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
Klik om te vergroten...

Dat valt niet mee idd :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
spacelord zei:
Als je niet fucking 9 maanden kan stoppen met te blowen voor het welzijn van je bloedeigen kind, kan je het beter verwijderen. Je wil het niet op je geweten hebben als er iets serieus aan scheelt door je eigen eigoïsme. Natuurlijk, als je 1 keer per maand een joint rookt zal dat geen kwalijke gevolgen hebben. Dagelijks gebruik is uit den boze lijkt me.
Klik om te vergroten...
Zelfs al gebruik je 1x in de maand... Het is sowieso NOT DONE!
Komaan, het is wel een leven dat je op het spel zet!
Klik om te vergroten...

Weet ik, ik wilde normaal de kritiek veel harder doorrammen maar verwachte (toch op dit forum) heel wat gezeik en vergoeilijkingen waar ik geen zin in had
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
KoxBox zei:
spacelord zei:
Als je niet fucking 9 maanden kan stoppen met te blowen voor het welzijn van je bloedeigen kind, kan je het beter verwijderen. Je wil het niet op je geweten hebben als er iets serieus aan scheelt door je eigen eigoïsme. Natuurlijk, als je 1 keer per maand een joint rookt zal dat geen kwalijke gevolgen hebben. Dagelijks gebruik is uit den boze lijkt me.
Klik om te vergroten...
Zelfs al gebruik je 1x in de maand... Het is sowieso NOT DONE!
Komaan, het is wel een leven dat je op het spel zet!
Klik om te vergroten...

Weet ik, ik wilde normaal de kritiek veel harder doorrammen maar verwachte (toch op dit forum) heel wat gezeik en vergoeilijkingen waar ik geen zin in had
Klik om te vergroten...
:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
Klik om te vergroten...

Dat valt niet mee idd :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zeg: deze vrouw is uberhoubt te stom om een kind op te voeden, of ze het nog nog eens half gaar blowt of niet...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Angramar Temenos zei:
Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
Klik om te vergroten...

Dat valt niet mee idd :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wietje zei:
iedereen oordeelt wel conservatief over dit onderwerp :/
Klik om te vergroten...

Dat is niet conservatief maar verstandig, volwassen en geeft weer dat deze mensen enige vorm van intelegentie bezitten.

Mensen die hier anders over denken zijn niet open minded of wat dan ook, maar gewoon weg dom en vooral onverstandig.
d
daniel3927Lid
01-01-2024, 00:00
#9
niet doen want dan wordt de baby high :smoke:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even samenvatten van wat hier nu allemaal gezegd is: DOE HET NIET OF WE MOLESTEREN JE !

zo, hiermee is de kous af en daarmee de discussie :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
Even samenvatten van wat hier nu allemaal gezegd is: DOE HET NIET OF WE MOLESTEREN JE !
Klik om te vergroten...
HELL YEAH!!! :rock:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad dus niet doen, heb gehoord dat blowen tijdens de zwangerschap of in de buurt blowen van een baby de kans op leukemie vergroot.
Lijkt me niet dat je dat je kindje aan wil doen.

Pfoeh lijkt me wel moeilijk hoor, zo ineens stoppen.
Maarja, wat mot dat mot hè. :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
funky_skunk_junky zei:
Inderdaad dus niet doen, heb gehoord dat blowen tijdens de zwangerschap of in de buurt blowen van een baby de kans op leukemie vergroot.
Lijkt me niet dat je dat je kindje aan wil doen.

Pfoeh lijkt me wel moeilijk hoor, zo ineens stoppen.
Maarja, wat mot dat mot hè. :)
Klik om te vergroten...

Als je drugs niet opzij kan leggen voor je kinderen heb je ofwel een probleem ofwel begin je er gewoon niet aan. Die keuze moet je op voorhand maken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helemaal eens met spacelord. Ik zie op mijn werk genoeg kids met problemen van verslaafde ouders, ook van veel wietmoeders. Vaak treden er psychische klachten op bij de kids, kan ook op latere leeftijd. Denk aan depressiegevoelig, autisme etc.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
funky_skunk_junky zei:
Inderdaad dus niet doen, heb gehoord dat blowen tijdens de zwangerschap of in de buurt blowen van een baby de kans op leukemie vergroot.
Lijkt me niet dat je dat je kindje aan wil doen.

Pfoeh lijkt me wel moeilijk hoor, zo ineens stoppen.
Maarja, wat mot dat mot hè. :)
Klik om te vergroten...

Als je drugs niet opzij kan leggen voor je kinderen heb je ofwel een probleem ofwel begin je er gewoon niet aan. Die keuze moet je op voorhand maken.
Klik om te vergroten...

Daar heb je 100% gelijk in, maar ik hoop dat als ik zwanger word dat ik van te voren al gestopt ben.
Want het lijkt me ook niet prettig als je net zwanger bent dan ook nog al de stress van het stoppen met blowen erbij te hebben.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zwanger en wiet
het rijmpt wel maar het hoort níét!​
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
Zwanger en wiet
het rijmpt wel maar het hoort níét!​
Klik om te vergroten...

Epic ! :tearsofjoy:
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
niet aan beginnen ! mijn moeder ookte af en toe een normale peuk terwijl ze zwanger was van mij , en kijk wat eht resultaat is! T_T jk :P
ik zou het gewoon niet doen, je kan altijd nog blowen , waarom risico nemen?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
voor al degenen die snel oordelen zonder eingelijk feiten te weten

http://www.druglibrary.org/schaffer/hem ... babies.htm

(ookal is de OT hoogstwaarschijnlijk al bevallen :P )
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wietje zei:
voor al degenen die snel oordelen zonder eingelijk feiten te weten

http://www.druglibrary.org/schaffer/hem ... babies.htm

(ookal is de OT hoogstwaarschijnlijk al bevallen :P )
Klik om te vergroten...

Pfff sjezus wat een lap tekst zeg! :openmouth: Ik word al moe als ik ernaar kijk :grin:
Lekkere lay-out ook, haha.

Maar het is gewoon beter om niet te doen, da's toch niet zo moeilijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."