#1
Nee toch?Angramar Temenos zei:Nou had ik een stuk verneukter kunnen zijn
Nee toch?Angramar Temenos zei:Nou had ik een stuk verneukter kunnen zijn
spacelord zei:W.F.L. zei:Angramar Temenos zei:Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
Dat valt niet mee idd![]()
![]()
KoxBox zei:Zelfs al gebruik je 1x in de maand... Het is sowieso NOT DONE!spacelord zei:Als je niet fucking 9 maanden kan stoppen met te blowen voor het welzijn van je bloedeigen kind, kan je het beter verwijderen. Je wil het niet op je geweten hebben als er iets serieus aan scheelt door je eigen eigoïsme. Natuurlijk, als je 1 keer per maand een joint rookt zal dat geen kwalijke gevolgen hebben. Dagelijks gebruik is uit den boze lijkt me.
Komaan, het is wel een leven dat je op het spel zet!
spacelord zei:KoxBox zei:Zelfs al gebruik je 1x in de maand... Het is sowieso NOT DONE!spacelord zei:Als je niet fucking 9 maanden kan stoppen met te blowen voor het welzijn van je bloedeigen kind, kan je het beter verwijderen. Je wil het niet op je geweten hebben als er iets serieus aan scheelt door je eigen eigoïsme. Natuurlijk, als je 1 keer per maand een joint rookt zal dat geen kwalijke gevolgen hebben. Dagelijks gebruik is uit den boze lijkt me.
Komaan, het is wel een leven dat je op het spel zet!
Weet ik, ik wilde normaal de kritiek veel harder doorrammen maar verwachte (toch op dit forum) heel wat gezeik en vergoeilijkingen waar ik geen zin in had
Angramar Temenos zei:Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
W.F.L. zei:Angramar Temenos zei:Kijk maar hoe verneukt ik nu ben
Dat valt niet mee idd![]()
Wietje zei:iedereen oordeelt wel conservatief over dit onderwerp :/

HELL YEAH!!!spacelord zei:Even samenvatten van wat hier nu allemaal gezegd is: DOE HET NIET OF WE MOLESTEREN JE !

funky_skunk_junky zei:Inderdaad dus niet doen, heb gehoord dat blowen tijdens de zwangerschap of in de buurt blowen van een baby de kans op leukemie vergroot.
Lijkt me niet dat je dat je kindje aan wil doen.
Pfoeh lijkt me wel moeilijk hoor, zo ineens stoppen.
Maarja, wat mot dat mot hè.![]()
spacelord zei:funky_skunk_junky zei:Inderdaad dus niet doen, heb gehoord dat blowen tijdens de zwangerschap of in de buurt blowen van een baby de kans op leukemie vergroot.
Lijkt me niet dat je dat je kindje aan wil doen.
Pfoeh lijkt me wel moeilijk hoor, zo ineens stoppen.
Maarja, wat mot dat mot hè.![]()
Als je drugs niet opzij kan leggen voor je kinderen heb je ofwel een probleem ofwel begin je er gewoon niet aan. Die keuze moet je op voorhand maken.
Wietje zei:voor al degenen die snel oordelen zonder eingelijk feiten te weten
http://www.druglibrary.org/schaffer/hem ... babies.htm
(ookal is de OT hoogstwaarschijnlijk al bevallen :P )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."