Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Drugsgebruikers Ik heb een vraagje over mdma kristallen. Hoe zou ik het beste de kristallen kunnen verdelen, want ik wacht er eigenlijk niet zo op dat ik daalijk een dikke overdosis heb. Ik en een maat van mij gaan 1 grammetje halen. Dus hoe kunnen we het beste doseren? Gewoon in 2e verdelen en dan gewoon bommetje maken en dan ieder 1 bommetje ofwat? Het word de eerste keer trouwens voor ons beide, maar we hebben wel al wat ervaring met xtc, coke, speed, etc, etc. Dus hebben jullie nog tips? Laat het weten Alvast bedankt. LATER"
"whahahaha dan kom ik der tog bij liggen STRANQER zei: Ik zie mezelf al zwemmen in een zwembad sos Klik om te vergroten..."
"T.I --- Whatever You Like"
"Purple Haze??? Lijkt wel klein topje, Bij mijn stekken zitten er een paar haartjes bij het eerst scheutje van onder,, Heb ergens gelezen dat je daaraan kan herkennen dat het een "vrouwtje" is???"
"Als ik een avondje sos heb gehad kan ik juist niet slapen Met pille slaap ik zo maar als er iets me neus in gaat kan ik gewoonweg niet in slaap komen pff"
"Gemini zei: Ik voel me de dag na coke lusteloos, kansloos en ik heb nergens zin in. Ik voel me rot, schuldig en ik wil met niemand praten, niks doen en ik heb al helemaal geen zin om te studeren. Dit verschilt natuurlijk per persoon en het ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen en bij mij ligt het er ook aan hoelaat ik ben gaan slapen. Als ik hier de reacties boven mij lees begin ik ook te twijfelen of het niet aan mij ligt. Als je tentamens hebt en je wilt studeren de volgende dag, lijkt het mij het slimste als je helemaal niks gebruikt en je richt op tentamens ipv kort worden. Klik om te vergroten... Ik ben ook best wel beetje levenloos de dag erna. Lang niet zo erg als met pille of pep, maar gewoon nergens zin in hebben en lekker liggen luieren. Daarom doe ik ook geen pille of pep meer"
"Hallo Iedereen. Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand?? Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg. Is dit veel?? Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag. Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo. Nou ik hoor het wel! Groeten, Juuleke"
"is dat echt? Dan moet ik tog maar eens overwegen om minder te sossen. Hoevaak is dan eigenlijk ongeveer de grens?"
"hoezo klinkt het net als een junk? En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen"
"HH (HennesyHaze) Lijkt me"