#1
hoi hoi iedereen ik ben hier nieuw en ik wil iedereen alvast een vrolijke kerst en eenspoedig
2010 to wensen
zelf ben ik op zoek naar iemand waar mee ik geregeld naar een shop kan rijden ik ben bereid om benzine te vergoeden ik ben van regio antwerpen
mail me als je me eens wil mee nemen naar een shop is lang gelden dat ik er geraakt ben
grzt
mail; [email protected]
2010 to wensen
zelf ben ik op zoek naar iemand waar mee ik geregeld naar een shop kan rijden ik ben bereid om benzine te vergoeden ik ben van regio antwerpen
mail me als je me eens wil mee nemen naar een shop is lang gelden dat ik er geraakt ben
grzt
mail; [email protected]