Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
z
zoek vervoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi hoi iedereen ik ben hier nieuw en ik wil iedereen alvast een vrolijke kerst en eenspoedig
2010 to wensen

zelf ben ik op zoek naar iemand waar mee ik geregeld naar een shop kan rijden ik ben bereid om benzine te vergoeden ik ben van regio antwerpen

mail me als je me eens wil mee nemen naar een shop is lang gelden dat ik er geraakt ben

grzt

mail; [email protected]
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
trein zal niet zoveel schelen als met de auto
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Arthur King zei:
Splif in Beverwijk, zeer chill. :grin:
Klik om te vergroten...
kom niet vaak in de shop maar dat is zeker de meest relaxte hier in de buurt idd
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PIEP
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rokade in Hengelo
w
worktillyoudropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren nog eens naar toermalijn geweest.12je Haze ice opgerookt en daarna nog naar de muze gegaan en demolition haze gerookt was weer zeer gezellig!Ik zie hier trouwens dat zeer veel mensen van tilburg zijn misschien eens een DF meeting in een coffeeshop ofzo ? :tongueout:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gister eventjes langs Inpetto gegaan (Rotterdam).

Mooi voordeelzakje p.p. gehaald :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
De toermalijn in tilburg.

Zeg mensen, die exotica die ze daar hebben; jamaica, thai. Dat moet toch echt vuile rommel zijn? Geef mij maar het prachtige nederwietje :tearsofjoy:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand onlangs nog naar de Sahara en/of Miami geweest in BOZ?
Was het een beetje goed te pruimen?
s
skunk-masterLid
01-01-2024, 00:00
#10
coffeshop t'bunkertje
j
johanzwolleLid
01-01-2024, 00:00
#11
IK ga allen ng maar naar DE TULP!! Is beste shop met beste service en kwaliteit in zwolle. Je kan er heel relaxed chillen en er komt geen tuig binnen, zoals in de andere shops (op New Balance na). De tulp is lekker vroeg op (08.30 uur!!) en altijd vrolijke, mooie meiden aan het werk. Veel verschillende ruimtes om je lekker af te zonderen. Tot in de TULP.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
psysurfer zei:
paar dagen geleden, in tilburg toermalijn, grascompany en ochtendgloren was wel chill :stoned:
Klik om te vergroten...
ochtendgloren en de toer zijn zeker relaxte shops! daar zit ik graag in mijn eentje een joint te roken...

ik kom net van de grass company af, gister nog even in de grass hopper en de bakkerij gechilled..
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voorlopig even geen coffeeshop, tenminste dat mag ik hopen want ik hoop niet dat deze dikke zak in een paar weken op is :(
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gili, drachten
Hakuna matata, drachten

meer keus hebben we hier ook niet overigens
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
gili senang in Drachten....een lekker zakje moonshine gehaald :stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
PIEP
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
ah chill, morgen krijg ik een ``tester``, en als ik die lekker vind kost wiet nog maar 50 cent per gram...
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pyramide, Bussum :stoned:
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weet iemand in welke shop in Hengelo/Enschede ik Jack Herer kan vinden?

De wietsoort dan he :tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Reefer, Roffa.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."