#1
nog even in de bakkerij gezeten, maar daar was het zo zweterig dat we maar gingen toen ik mijn joint af had...
ik ga nooit naar een shop ik maak hem liever zelf dan weet je zeker dat er geen rotzooi in zitbuzzrider zei:Wie weet hebben we elkaar al zo veel maal gezien in de shop zonder dat we het zelfs maar weten, want hier zie je geen gezichten. DUS is mijn vraag, in welke shop ben jij juist geweest? Dan "kennen" we mekaar mss wel![]()
Ook leuk om een paar nieuwe shops mee te pikken...
En wat heb je gekocht enzo...

ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt

cropp zei:ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt![]()
Euhm ja ze hebben vooral een groot aanbod die niet zo snel ergens anders gaat vinden (Denk aan C5 Haze,Diamond Haze,Amnesia Ice,AK47 Ice) Van prijs valt hij goed mee het gaat er per 5je of 12je (Diamond haze is bv 12.5/gram wat niet goedkoop is maar hij is oo zo lekker :d , AK47 Ice is 30/gram maar dat is dan wel hun tophasj :d )Greenlabs zei:cropp zei:ik ben gister ook in de grasscompany geweest, en de toermalijn is zeker een aanraderworktillyoudrop zei:Gisteren naar de toermalijn , grasscompany ,shiva en de muze in tilburg ^^ lekker geshopt![]()
pas nog gehoord, vooral door de vele soorten. Is hij duurder dan een andere shop? Waarschijnlijk wel door het grote aanbod?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."