Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mario ofzo lijkt me wel leuk met truffels maar het moet iig niet te diepgaand zijn... Vorige keer bij truffels kon ik mn aandacht een kwartier na het eten al niet meer bij de film houden. Peace"
"Ik doe het het liefst voordat het inslaat, ik word namelijk nogal misselijk van truffels en paddo's... Zo heb je wat afleiding en ik word er ook minder misselijk van (heb ik het gevoel)"
"Ik wou binnenkort ook hasjmelk gaan maken, maar ik hou niet bepaald van melk , dus zoek ik een andere oplossing.Het is me niet helemaal duidelijk of dat inslikken als een bommetje nou wel of niet werkte, de een zegt hier dat hij er van 3 tot 11 op gespaced heeft en de ander zegt weer wat anders... Ik dacht zelf dat de thc pas actief was op een bepaalde temperatuur ofzo, maar hier lees ik weer dat dat een fabeltje is. Hoe zit het nou?"
"bedankt voor het zoeken ik ga het nog wel eens proberen, maar voor vanavond heb ik toch maar hasjmelk gemaakt :P"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Schwampa nog niet voorbij zien komen of anders overheen gelezen. Maar noem het eigenlijk altijd gewoon een jointje of een lekker wietje."
"Mooi geschreven zeg, ik kan bijna niet bevatten hoe je deze verschijnselen kan vertalen naar ABN... Dit zal ik zeker nog een herlezen voorafgaand aan mijn volgende trip. peace"
"Zal vast niet de enige zijn, maar als ik dit lees zou ik zo graag willen dat het nu zomer was en... Peace"
"wow mooi beschreven! Maar ik vraag me dan toch af of paddo's alleen niet genoeg zijn?"
"Was 15 toen ik paddo's at, toen ze nog legaal waren... Op m'n 16e truffels (geweldig) en halfjaartje later LSD, maar dat sloeg niet aan wat ik achteraf niet eens zo erg vind. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in tripmiddelen, en misschien een keertje mdma nemen ofzo op een goed feest. Die paddo's vind ik achteraf gezien natuurlijk veel te vroeg, ik zou het ook niemand aanraden omdat ik zelf niet echt door had dat ik er nog niet klaar voor was... Maar ja ik ben nu pas 17 dus ben er officieel nog steeds niet klaar voor, maar voor mijn gevoel wel dus ik ga binnenkort voor de 2e x aan de truffels. peace"
"gewone wiet op nr 1 truffels op 2 alcohol op 3"