#1
SKy High in zwolle
10 euro aan Pollen hasj en 10 euro aan Diesel ![:)]()
Waar zit die dan?funkmaus zei:SKy High in zwolle10 euro aan Pollen hasj en 10 euro aan Diesel
![]()

Belgian Guy zei:Ik kom net terug van de Club in Geleen. Je moet weten dat ik daar al jaren over de vloer kom. Heb al verschillende uitbaters zien komen en gaan.
Ik moest niet veel hebben, 1 grammetje brabantse witte. 8,5 euro. No problem, ik had wat klein geld in men zak zitten. Twee stukken van 2 een paar van 1 en de rest 50 cent stukken. Op zich nog niet zoveel dacht ik.
Waare het niet dat daar zo een onnozel manneke, fake biker type, met zonnebril en kaal hoofd en een aire van ik heb het warm water uitgevonden, achter de toog stond die mijn geld niet wou aannemen. Kom daar niet mee af jongen heb ik al genoeg van. Als je met dat geld wil betalen moet je in de GB zijn. Waarop ik antwoordde:"in de gb betaal ik met bankkaart, waarom kan ik hier niet betalen met bankkaart?" Blijkbaar ging zijn intelligentie niet zo ver want hij kon me geen verstaanbaar antwoord geven.
Kheb men geld van de toog gepakt, en naar de coffeeshop erlangs geweest waar ze heel vriendelijk waren.
Mij zie je niet meer in de club....
Ewie zei:In Hoensbroek (is dr maar een daar..) ben de naam even kwijt, maar iig best goede wiet voor die 8,50 te gram..
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."