Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SKy High in zwolle :) 10 euro aan Pollen hasj en 10 euro aan Diesel :)
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Happy Days, Arnhem
Goeie wietjes!
White Widdow!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
funkmaus zei:
SKy High in zwolle :) 10 euro aan Pollen hasj en 10 euro aan Diesel :)
Klik om te vergroten...
Waar zit die dan?

Ik ben net bij binnehof in zwolle geweest voor een grammetje shiva :hearteyes:

Ik zag er een bordje met daarop thaise sticks zijn dit nu gewoon voorgedraaide joints met thaise wiet ofzo?
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#4
Omigo in Arnhem :grin: 10tje K2 gehaald :hearteyes:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
net weer binnenhof grammetje moonlight

en ben der ook achter wat thaise sticks zijn :grin:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dino's @ Zwolle
WW is daar zeker goed te rookn :wave:
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pluto in Rotterdam, Silver Haze gehaald.
Ik moet zeggen dat het me heel goed beviel :P
Ik heb het gerookt in combinatie met 12 bier en ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld (ook niet onder invloed van xtc), echt héél goeie shit. Nouja, kan ook aan m'n stemming gelegen hebben of de combinatie met bier, maar toch :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De highlife in goes:P
Denk dat er weinig mensen op dit forum weleens hier komen, want de enige die ik daar vaak zie zijn fransen,belgen en polen:P

Hoewel er natuurlijk ook redelijk wat vlaamse leden zijn hier..
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
@junglist,
ik d8 dat jij gestopt was met blowen? :confused: :openmouth: :grin:


OT: Sinds ik te lui ben om helemaal om te fietsen en een vriend toch al gaat halen, betaal ik hem strakstrug. Geen idee welk soort, welke shop of ueberhaupt een shop, maar 't is iig altijd wel chille wiet als hij haalt :wink:.
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meppel: De Swaen.

Voordeeltje Nepal gekocht :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weert, Paradox
S
SKB187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben nog niet verder gegaan dan Roosendaal, ik ben van België en laatste tijd kan ik op de hoek van de straat meer krijgen dan in de shop voor de zelfde prijs klasse. Minder risico uiteraard :d
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Cosbor in Maastricht
k
kruikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Belgian Guy zei:
Ik kom net terug van de Club in Geleen. Je moet weten dat ik daar al jaren over de vloer kom. Heb al verschillende uitbaters zien komen en gaan.

Ik moest niet veel hebben, 1 grammetje brabantse witte. 8,5 euro. No problem, ik had wat klein geld in men zak zitten. Twee stukken van 2 een paar van 1 en de rest 50 cent stukken. Op zich nog niet zoveel dacht ik.
Waare het niet dat daar zo een onnozel manneke, fake biker type, met zonnebril en kaal hoofd en een aire van ik heb het warm water uitgevonden, achter de toog stond die mijn geld niet wou aannemen. Kom daar niet mee af jongen heb ik al genoeg van. Als je met dat geld wil betalen moet je in de GB zijn. Waarop ik antwoordde:"in de gb betaal ik met bankkaart, waarom kan ik hier niet betalen met bankkaart?" Blijkbaar ging zijn intelligentie niet zo ver want hij kon me geen verstaanbaar antwoord geven.

Kheb men geld van de toog gepakt, en naar de coffeeshop erlangs geweest waar ze heel vriendelijk waren.
Mij zie je niet meer in de club....
Klik om te vergroten...

Waarom spreek je hier niet de bedrijfsleider over aan, als je daar al jaren komt weet je dan toch ook wel bij wie je moet zijn, met eventuele klachten . :confused: :confused:

Kunnen ze die fake biker, erover aanspreken op zijn gedrag, en misschien uitleg geven waarom ze klein niet aannemen.

Heb zelf andere ervaringen, met Club 88.
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
canupa in heerenveen 10 euro white widow :) altijd aardige mensen daar en gezellige sfeer (Y)
F
FuwlzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cupido in Purmerend :grin: .
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
net terug van NEW WAVE in eindhoven , 5gram gruis gekocht :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#18
kronkel in nijmegen
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ewie zei:
In Hoensbroek (is dr maar een daar..) ben de naam even kwijt :wink: , maar iig best goede wiet voor die 8,50 te gram.. :grin:
Klik om te vergroten...


Happy Days.

Gast je rookt ali chemicalie.

de Happy Days verkoopt strontwiet nooit heengaan !
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Koffiedik!

In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."