#1
Weet iemand nog een goede coffeshop in Bergen-op-zoom of in de buurt van?

Greenlabs zei:LSDmathXtc zei:New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
bij de new wave kwam ik vroeger ook vaak, maar sinds de zaak een half jaar dicht is geweest vond ik de qualiteit een PAK minder (super silver haze @ 12€/gram zou ik toen nog niet eens 8€ voor gegeven hebben). Ben er nog maar een keertje of 3 geweest sinds het terug open is. Kom sindsdien altijd in de Indian. Zeer chille shop, niet zo duur en heel vriendelijk personeel. In de grasshopper hebben ze me ook een aantal keer gezien, tot er een arrogante bitch achter de toog stond die je liever buiten dan binnen had.
Favo shop: Indian (eindhoven)! However, ik ben een belg, ben lang 3x/week in die shop geweest maar koop m'n wietje nu meestal op straat, goedkoper & zelfde qualiteit + geen pakkans. Tegenwoordig kom ik er niet zo vaak meer

Aap313 zei:Nemo vind ik qua qualiteit en chillmogelijkheden de beste van Rdam, Witte de With heeft ook goeie wiet, maar meer een afhaalshop. Toch jammer dat De Lachende Paus weg is, beste wiet van Rdam hadden ze daar.Zazuu. zei:Iemand tips voor Rotterdam?
'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."