Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand nog een goede coffeshop in Bergen-op-zoom of in de buurt van?
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hong gisteren weer in de new wave :)
En ik kreeg er gratis de highlife mee! :) relaxxxx man :)

A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben gister in de slowmotion, maxie, kosbor en cool running geweest in Maastricht :stoned:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#4
de lachende paus das een naam waar ik goed op ga :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De lachende paus is toch niet weg?

Ik liep er langs en ze waren gesloten wegens verbouwing,

vlakbij de witte de with? op de hoek zeg maar
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Reefer, Rotterdam.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het binnenhof (zwolle) is mijn vaste shop

als ik lui ben dan ga ik naar de dino's in zwolle
M
MissJuliaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben iedere avond standaard te vinden in 't wonder (nijmegen).

rook alleen maar white widow,en drink een red bull.

heerlijk relaxed...

mensen die daar regelmatig komen,zullen mij ook wel kennen :sunglasses:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Re:

Greenlabs zei:
LSDmathXtc zei:
New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
Klik om te vergroten...

bij de new wave kwam ik vroeger ook vaak, maar sinds de zaak een half jaar dicht is geweest vond ik de qualiteit een PAK minder (super silver haze @ 12€/gram zou ik toen nog niet eens 8€ voor gegeven hebben). Ben er nog maar een keertje of 3 geweest sinds het terug open is. Kom sindsdien altijd in de Indian. Zeer chille shop, niet zo duur en heel vriendelijk personeel :). In de grasshopper hebben ze me ook een aantal keer gezien, tot er een arrogante bitch achter de toog stond die je liever buiten dan binnen had.

Favo shop: Indian (eindhoven)! However, ik ben een belg, ben lang 3x/week in die shop geweest maar koop m'n wietje nu meestal op straat, goedkoper & zelfde qualiteit + geen pakkans :). Tegenwoordig kom ik er niet zo vaak meer
Klik om te vergroten...

vrijdag toch nog eens in de new wave geweest, was terug in orde imo :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pluto, rotterdam
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowboat in Almere,
White widow was weer lekker, maar ook de Amnesia ging weer goed!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
bonne ville in helmond...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom net uit de Capricorn in Heerlen

Capri Cheese was lekker, Libanon nog lekkerder :smoke:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
PIEP
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanmiddag bij de Meetpoint in den Bosch ''Suikerbuik'' gehaald, echt een heerlijk wietje die zijn naam waar maakt(heel zoet) :stoned:
Gister bij de Pistache Hindu Kush en Jack Herrer gehaald
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
coffeeshop "de dealer" ^^, net nog geweest :)
L
Lucky_StrikeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yamama Amsterdam
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
PIEP
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aap313 zei:
Zazuu. zei:
Iemand tips voor Rotterdam?

'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade.
Klik om te vergroten...
Nemo vind ik qua qualiteit en chillmogelijkheden de beste van Rdam, Witte de With heeft ook goeie wiet, maar meer een afhaalshop. Toch jammer dat De Lachende Paus weg is, beste wiet van Rdam hadden ze daar.
Klik om te vergroten...

Paus is verplaatst :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie weet hebben we elkaar al zo veel maal gezien in de shop zonder dat we het zelfs maar weten, want hier zie je geen gezichten. DUS is mijn vraag, in welke shop ben jij juist geweest? Dan "kennen" we mekaar mss wel :)
Ook leuk om een paar nieuwe shops mee te pikken...
En wat heb je gekocht enzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."