Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, ik wou graag hennepolie kopen van deze website: http://webwinkel.gezonder.nu/culina...?__stateless=9AE9CCC24F23896551D9B073E410FF01 hennepolie is namelijk gezond en is lekker op koud eten enzo. echter dacht ik ook dat deze olie ook kanker kon genezen enzo, bijvoorbeeld in dit filmpje te zien: [url=http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw]http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw[/url] maar daar laten ze zien dat ze olie maken van wiet in plaats van zaad. huh? zijn er twee betekenissen van hennepolie dan?"
"Ok, ik zal het hele verhaal maar vertellen: Ben sinds kort begonnen met het gebruik van wiet omdat ik een ziekte heb wat daarmee te behandelen is, ik haal het van de shop en doe het af en toe wel eens. Ik ben begonnen met een aantal keren blowen maar dit vond ik totaal niet lekker, smaakt echt naar droge olie ofzo :P en het effect vond ik ook niet zo sterk als verwacht, niet zo van dat je zegt "Hij knalllde erin zeg", zoals je hier weleens leest Dus daar ben ik maar mee gestopt en ik heb een vaporizer gekocht, dat leek mij gewoon veel lekkerder en het is gezonder. Tja als je wiet gebruikt, moet je er ook wel plezier in hebben vind ik. Na een dag school was ik best wel moe eigenlijk en nou die heb ik dus vandaag uitgeprobeerd met een beetje K2 van de coffeeshop, ik had een 1 gram zakje en heb daarvan een topje gegrind en in de vaporizer gedaan. Eerste paar keer inhaleren merkte ik niet zo heel veel, maar daarna voelde ik het wel degelijk Op dat moment belde er iemand aan, ik schrok hiervan en m'n moeder deed open. Ik was bang dat hij naar binnen zou komen zodat hij mij ziet dampen :P Ik hou er niet zo van als mensen dat van mij weten, hou het liever nog ff geheim Op dat moment nam ik nog een trekje, deze nam ik als volgt: Gewoon een klein trekje in je mond doen, en dan verder inhaleren met gewone lucht. Als ik dat doe tijdens gewoon shag/sigaret roken wordt ik daar altijd beetje duizelig van. Maar weet niet zeker of het daaraan lag, of dat ook bij vaporizen het geval is? Maargoed toen ging ik dus een beetje op de bank hangen enzo en ik begon steeds dieper weg te raken... de wereld om me heen ging heen en weer en m'n hart ging echt zo hard tekeer dat ik het overal voelde en het als klappen op m'n hoofd ervaarde. Dit ging zeker een paar uur door. Ik dacht even serieus dat ik van de wereld raakte of flauw zou vallen. Ik voel me nou wel weer normaal, maar deze eerste keer 'goed stoned' was zekers niet relaxed. Volgens mij heb ik het misschien onderschat ofzo, te snel achter elkaar :P Wat denken jullie? Komt het doordat K2 gewoon niet voor beginnende stoners is weggelegd of dat ik door die schrik van de bel gewoon omsloeg? Of komt het misschien gewoon doordat ik al moe was of misschien gewoon niet zo snel achter elkaar heb moeten doen? (de wiet zag een beetje licht bruin in ongeveer 10-15 min, heb volgens mij 5 flinke inhalaties gedaan in die tijd). Misschien gewoon volgende keer rustiger aandoen en gewoon door ervaring te weten komen wanneer je denkt genoeg binnen te hebben gekregen..."
"Ik wou misschien een vaporizer kopen, een V-Tower. Maar daar zitten dus gaasjes bij... hoevaak moet je die vervangen?"
"Ok het zal dan wel geen bad trip zijn maar wist even niet hoe ik het anders kon noemen Maar ik denk dat je als beginneling gewoon niet goed aan kunt voelen of je wel of niet genoeg hebt gehad... en dan opeens denk je WTF gebeurt er nu :P Dus volgende keer maar gewoon rustiger aan doen, ervaring leert het wel"
"Ik snap eigenlijk het probleem niet... gebruik je bong dan gewoon buiten?"
"Weet iemand in welke shop in Hengelo/Enschede ik Jack Herer kan vinden? De wietsoort dan he"
"Paffert zei: Weet iemand in welke shop in Hengelo/Enschede ik Jack Herer kan vinden? De wietsoort dan he Klik om te vergroten... iemand al antwoord hier op?"
"Launched zei: 86 is mijn thuisbasis! Word nu uitgebreid met een poolcafé echt relax. Van die Jack Herer weet ik niet maar ik zou gewoon bij de grootste shop beginnen. Waarom wil je persé die soort dan? Peace Klik om te vergroten... Gewoon, daar heb ik zeer goede dingen over gehoord en volgens velen is dat het beste spul wat er maar bestaat!"
"Ik heb de Arizer V-tower, onder de 200 euro en volgens velen is hij gewoon net zo goed zo niet beter dan die belachelijk dure vaporizers. Koop in elk geval geen vaporizers waarbij je je spul op een hete plaat legt of andere verwarming, maar koop er een die gebruikmaakt van convectie (hete lucht stroomt door de wiet, en zo wordt het verdampt, de wiet raakt geen verwarmingselement aan whatsoever)."
"dain zei: Ok, ik heb zelf geen vaporizer, maar ik heb al wel geprobeerd bij vrienden, en m'n ogen wat opengehouden op festivals (portable) sites enz. Bij een vaporizer krijg je in 99 percent van de gevallen waarvoor je betaald, kies je een supergoedkoop ding, kan het dat het zijn werk niet goed doet, of direct kapot is.... Zo dus bij die portable dingen, ze zijn grappig op een festival, maar of ze behoorlijk werken, nee. Bij een van mijn vrienden hebben we deze gebruikt: http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/ En ik moet zeggen wauw! als ik alleen woon, ik koop me sowieso een vaporizer. We hebben hier met 3 ervaren (dagelijkse) blowers een hele avond gedaan om een 2tal gram wiet weg te werken, en we waren van de kaart. Een temperatuurmeter die makkelijk in te stellen is, is een must. Wel is bij hem het slangetje kapot gegaan (waar je wel heel makkelijk een vervangstuk voor kan krijgen) En waren we het erover eens dat ballonnetjes misschien ook wel fijn waren geweest. Maar al bij al voor de "goedkopere kwaliteitsvap" was dit toch een pareltje. Ik hoop dat je hier wat aan had! Klik om te vergroten... Ja da's de v-tower waar ik het over had Wat nou goedkopere kwaliteitsvap? Met zijn 100 euro lager en zeer goede kwaliteit rockt die shit de duurdere vaporizers zoals de volcano enzo, doen eigenlijk hetzelfde... Maar heb hem nog niet met wiet geprobeerd eigenlijk, jij zegt dus dat je serieus een hele avond doet over 2 gram? Heb je wel geroerd met dat staafje ofzo want ik dacht altijd dat je er een halfuur meedoet ofzo"