Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"IK ga allen ng maar naar DE TULP!! Is beste shop met beste service en kwaliteit in zwolle. Je kan er heel relaxed chillen en er komt geen tuig binnen, zoals in de andere shops (op New Balance na). De tulp is lekker vroeg op (08.30 uur!!) en altijd vrolijke, mooie meiden aan het werk. Veel verschillende ruimtes om je lekker af te zonderen. Tot in de TULP."