Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een normale aansteker doet het goed genoeg. Laat gewoon voor de zekerheid iemand met 2 aanstekers lighten."
"Een kwartier onder je tong leggen zou ook moeten werken. Probeer het maar zou ik zeggen, maar ik vraag me af of het net zo heftig werkt als met roken want dan knalt het echt ineens in."
"Lowlife zei: Ik heb een beetje hetzelfde als de topic opener. Ga zaterdag a.s. voor het eerst aan de paddo's maar wil inderdaad ook een beetje hard trippen. Heb redelijk vaak aan de xtc gezeten dus weet wel beetje wat trippen is (al geloof ik graag dat paddo's een totaal andere ervaring is) en zeer overmatige blower maar zit dus niet echt te wachten op een halve portie mexicaanse nemen en dan vervolgens gewoon een soort van heel erg stoned te zijn. Dat hadden vrienden van mij namelijk. Wij willen eigenlijk beginnen met een portie philosopher stone p.p. Is dit écht af te raden? Iedereen die mee doet heeft genoeg ervaringen met drank softdrugs en xtc, sommige sos. Ik weet dus niet of dat uitmaakt want misschien zijn paddo's zo anders dat je dat gewoon echt niet kan vergelijken maar vandaar dus mijn vraag. Wat zal ik doen als ik wel echt hard wil gaan? alvast bedankt Klik om te vergroten... Die ervaring die je hebt met andere drugs is niet echt te vergelijken met paddo's. 'Echt hard gaan' doe je sowieso niet met paddo's. Ik zou gewoon rustig beginnen, je kan altijd nog meer paddo's bijeten. Ik vraag me trouwens af wat je vrienden voor paddo's hadden want een stoned gevoel krijg ik niet echt van paddo's."
"Als ik echt veel ga blowen in een paddotrip ga ik veel meer nadenken.. een mindfuck komt dan ook dichterbij. Niet dat ik meteen 'dicht sla' na 1 joint, maar veel blowen heeft wel degelijk effect op je trip."
"uitjebol.net zei: Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Klik om te vergroten... Misschien was die 80mg nog te snel na die eerste shot die je op het oog had afgewogen. Er staat wel '1 uur wachten' maar dat kan ook voor ieder persoon verschillen. Mij lijkt het gewoon het beste om de volgende keer als je nog nuchter bent meteen te beginnen met 60-80mg. Ook al ziet je maat er dan 'heel heftig uit'."
"CD die ik net gedownload heb ."
"Ga je het ook spuiten? ( ik neem aan dat het vloeibaar is? )"
"DreamWeaver zei: Aap zei: Ga je het ook spuiten? ( ik neem aan dat het vloeibaar is? ) Klik om te vergroten... Als het vloeibaar is en je wilt het liever snuiven kun je het gewoon uitkoken Klik om te vergroten... Dan kan je net zo goed meteen keta in poedervorm halen toch? :P Is ook wel wat gemakkelijker aan te komen lijkt me."
"Atropa zei: Calvin Klein. Tja, 1 keer gedaan, werkt niet met elkaar, maar naast elkaar. Klik om te vergroten... Idd, dat vond ik ook. Het is wel leuk om een keer te doen, maar een geweldige combinatie is het niet vind ik. De redenen om coke te snuiven zijn heel anders dan de redenen om keta te snuiven. Dan kan je beter MDMA+keta doen dat vond ik wel een goede combo. Uit 2 onderzoeken op muizen bleek dat de coke/keta combo schadelijk is voor de hersenen, maar dat lijkt me logisch."
"Ik heb het idee dat deze term voor iedereen anders is. Dus bij deze; wanneer ben je verslaafd, of zie jij iemand als verslaafd?"