Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halo, ik lees soms wel eens op het internet dat je ook vogelzaad kan gebruiken om te wiet te kweken ? mij vraag is dus als dat kan heb je dan ook wel een beetje goeie wiet ? alvast bedankt."
"nee ik had al van die vrouwlijke power plant zaadjes bestelt. maar ik las op het internet iets over vogelzaad dus wou daar ff duidelijkheid over hebben"
"Horizon Amersfoort ff lekker haze gehaalt"
"hallo, ik ben hier nieuw. maar ik heb ook meteen een vraag. want als ik space cake of wiet met gold strike drink. dan wordt ik niet stoned maar als ik gewoon een jointje rook dan wordt ik wel stoned. het kan niet aan de wiet liggnen. want ik haal meestal power plant,crystal of zilver haze weten jullie waar het aan kan liggen ?"
"nou als die space cake niet goed was daar heb ik vreden mee maar als ik wiet in me goldstrike doe voel ik ook niks"
"caatje zei: Hoe oud ben je eigenlijk? Klik om te vergroten... ik ben 18, maar iemandt zij tegen mij als je het in alcahol gooit hoef je het niet te verwarmen. en als ik goldstrike verhit dan gaat tog ook de alcohol eruit ?"
"het is namelijk me 2e keer dat ik nisk van space cake voelt en ik wil hem ook net zo hard space als andere mensen"
"veel vrienden van mij zeggen dat het beter is als een tulp roken"
"ik leer hier wel wat op het forum"