Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit vraag ik me ook af ik heb ook al meenig webshop gezien op internet, maar nooit iets besteld, aangezien de prijzen wel hoog waren, en het van ver moest komen, recent was ik in een vage american chat tegengekomen waar ik contact kreeg met een vage vent die mij behoorlijk wat aanprobeerden te smeren, ik hoop dat iemand een verassende webshop kent en die met ons wil delen,"
"Rook jij veel? of normaal? Voordat ik fulltime aan het werk ging blowde ik vrij regelmatig, Vrienden vonden dat ik teveel rookte.. ik zelf vond het toen wel meevallen, als ik nu trug denk , weet ik dat ik teveel blowde, ik rookte de klok rond als ik al niet in slaap gevallen was onder het kijken van een toffe dvd (Fear & loading in lasvegas ofso). Nou vereist mijn werk wel enige aandacht, maar toch blow ik nu nogsteeds. ben wel gestopt met het roken van peuken, Maar zit nu gemiddeld op zoon 5Jointjes per dag, Michien nog iets teveel, Ik weet het niet en jij?"
"Tof al die reacties, ik vraag me echt af waneer het teveel is.. De 1 kan toch wat beter tegen de werking van een jointje dan de ander, ik heb ook wel vrienden die bijna nooit blowen, die worden netzo stoned als ik in het begin, Maar dat effect ben ik al lang voorbij, die lachkicks en vreetkicks zijn al weg, natuurlijk houd ik nog van zoetigheid naar het blowen, maar zo als in het begin word het niet meer, ik word er rustig van, niet dat sloome maar gewoon relax. ik heb adhd niet dat ik er erg veel last van heb maar ik wil me nu toch wel fokusen op men werk aangezien dit erg goed gaat en ik wil doorgroeien, Groetjes iedereen, patje"
"idd als je niet zoveel blowt, speelt warmte en drukte best wel een grote rol, als zoiets gebeurd kun je alteid even proberen een banaan te eten, of een glas warmwater met suiker, klinkt michien raar maar bij mij werkte het altijd wel"
"ja echt een geval van outgaan, als je blowt op een lege maag kan het het verkeerd gaan, ik heb er zelf geen last van ik ga eigenlijk nooit out.. ik rook zoon 5 jointjes perdag ik begrijp dat je het niet chill vind dat je vriendje zoveel blowd, maar zoals hier boven ook staat, hij komt er wel bovenop ik denk dat als hij echt van je houd je maar even goed met hem moet praten, michien niet stoppen met blowen..michien iets minder..en beter eten"
"Hmm, Een vriend van mij die heeft na het blowen, als ie dan bvb in de bus zit, Altijd het gevoel of iedereen hem aankijkt, als hij met ons in is het geen probleem maar als hij aleen in de bus zit kan hij er erg diep in gaan.. vind ik best wel spooky, aangezien ik daar echt geen last van heb, soms blijft hij express 2bushaltes langer zitten omdat hij op een 1 of andere manier bang is??! ik denk dat je dan gewoon moet denken, dit komt door het blowen, gaat zo over.. giicee"
"inderdaad.. tis nu ook wel weer beter als voorheen hij blowt ook minder.. als hij nuchter is en we praten er over weet ie ook niet zo goed wat dat is ..hebben ook een beetje gehamerd op minder blowen, ik vind als je niet zo goed tegen blowen kan, ga dan geen 4 jointjes roken snap je? amen"
"Groningen!! Ging altijd naar de vliegende hollander die had altijd vrij goeie wietjes, nu zit ik vaker en haal ik vaker bij de deez, die zit in de papengang in gronignen, ze hebben de shop zo aangepast dat je vrijwel overal nog kan roken, en ik vind het wel goed dat je je eigen weed kan kiezen uit een map zo kun je alle soorten bekijken en pakken welke je wilt, ze zenden ook altijd live voetval wedstrijden uit en hebben zo af en toe een regea bandje, ik vind het er wel erg chill , maar kan me voorstellen dat het in andere steden wel beter is, groetjes"
"als ik al denk dat mijn joint geladen is met bbq kruiden, rook ik niet door. michien een betrouwbare dealer zoeken?? ik heb nooit problemen met de mijne."
"ik blow elke dag 4 a 5 jointjes, ik kan mijn dromen niet meer herrinderen, maar is het niet zo dat je een goede droom , vergeten bent als je wakker word? ik vind het wel fijn als een blowtje gerookt heb, in bed te gaan lichen tv aan .. sleeptimer erop.. en lekker slaapen.. die droom maakt mij persoonlijk nietzoveel uit, als ik maar lekker maf Why Drink And Drive, If u Can Smoke And Fly."