#1
Altijd drum, maar op zich maakt het me niet zo super veel uit, zolang het maar shag is. Ik vind peuken echt enorm ranzig om mee te draaien
Ik draai alleen met peuken als ik geen shag meer heb en het is laat. Dan kun je nog wel sigaretten uit de automaat trekken maar geen shag.

