Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd drum, maar op zich maakt het me niet zo super veel uit, zolang het maar shag is. Ik vind peuken echt enorm ranzig om mee te draaien :( Ik draai alleen met peuken als ik geen shag meer heb en het is laat. Dan kun je nog wel sigaretten uit de automaat trekken maar geen shag.
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal tigra of marlboro
Belgam soms en met sigaretten als ik geen tabak meer heb.

Maar als ik met sigaretten rol brand de joint altijd te hard vind ik. Kan aan mijn manier van rollen hangen.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belgam 19. goed voor sigaretten en joints. Dan hoef ik maar met 1 pak rookwaar rond te lopen.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#4
half zwaare shag, duin of van nelle :smoke:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
L&M sigaretten
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#6
tigra roll tabak = voor joints
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Van Nelle stevige shag :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
meestal belgam 20, anders richmond
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geef mij toch maar een sigaretje hoor.
Dat is al lekker droog, rolt gemakkelijk en rookt gemakkelijk weg.

Ik vind persoonlijk ook dat je je wiet/hasj makkelijker kan mengen met een marlboro dan met roltabak.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar het doet zo'n pijn... :wink: Shag is zacht :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van Nelle stevige shag vind ik heel goed bij wiet gaan/smaken
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lucky strike fire leaf is gewoon de shag om je joint mee te rollen :smoke:

maar ik gooi er toch liever een peukje in :hearteyes:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Never nooit met shag...krijg je zo'n muffe smaak van imo...

L&M, nog 't liefste blauw...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lucky strike sigaret
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#15
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:
T
TowlieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dropkick_tamas zei:
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, marlboro light ofzo is het beste, dat proef je bijna niet.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#18
marlborro, of gewoon vanelle halfzwaar :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
van nelle zware shag
peuken
pall mall half zwaar
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon Lucky Strike original Red :) En dan max een halve peuk per joint :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."