Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maar met sterke drank besef ik niet meer dat ik te veel op heb... eens ik echt zat ben van sterke drank, dan blijf ik (zonder het echt te beseffen) maar door drinken tot alles eruit komt dus voor mij geen sterke drank meer, ik hou het wel bij bier"
"ja van 8 voel ik het ook wel"
"Gelegenheidsgebruiker zei: Omdat er een schijttopic was wilde ik ook wel een pistopic (een kotstopic leek me minder geslaagd) Wie gaan dr ook allemaal zo ontzettend veel pissen van bier Klik om te vergroten... haha ja ik , is echt klote ben je je goed aant amusere en moet je elke keer gaan zeiken..."
"need^weed zei: Met X heb ik tegenwoordig een trucje, :P simpel KEIHARD in je blaas duwen :P Klik om te vergroten... haha ja doe ik ook elke keer, en lukt altijd ..."
"RoyalFluSh zei: Drink gewoon een flesje water als je aankomt, geen last van kater meer! Klik om te vergroten... idd doe ik ook altijd en helpt altijd kater heb je mss nog wel hoor, maar zal wel een stuk minder zijn..."
"gewoon tegen de rand van de tafel... maar dit gebeurt niet vaak hoor, ben niet echt zo'n alcoholdrinker"
"ok dan ..."
"trippel van westmalle maar weet niet of ze die in nederland ook hebben..."
"2C-E MPDV 5-MEO-DMT DOI 5-MEO-MIPT (Moxy) Dit zijn er een paar die wel de moeite zijn om eens te proberen... Let er natuurlijk wel op dat ze nog legaal zijn, ik zag hier ergens 2C-I staan, in België is dit bv illegaal... Zorg er ook voor dat je weet waar je mee te maken hebt, sommige van deze chemicals zijn niet voor doetjes!! (bv DOI en 5-MEO-DMT) Een weegschaal die tot op de milligram weegt (een duizendste gram; 0.001 gram) is absoluut noodzakelijk, anders heb je zo een overdosis te pakken, wat zelfs dodelijk kan zijn bij bepaalde chemicals!!"
"na een halve liter sterke drank ben ik ook wel dronken na een liter komt alles er weer uit ..."