Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarschijnlijk!"
"Base-Coke"
"maxor zei: Hi all, Ik heb 3 weken geleden voor het eerst gesnoven. Dit was toen 1 keer een sleutelpuntje. Afgelopen zaterdag heb ik het ook gedaan alleen toen 3 sleutelpuntjes (over de hele avond). Sinds midden vorige week heb ik last van een verstopte neus. Overdag merk ik hier overigens niks van, alleen als ik ga slapen. Vreemd genoeg raakt ie alleen verstopt als ik lig. Als ik dus sta merk ik niets. - kan dit door de coke komen? - is hier een methode tegen? (neusspray, stomen met heet water, dampoo onderje neus) - Hoelang duurt 't voordat coke helemaal je lichaam uit is ? Tnx voor de antwoorden alvast Klik om te vergroten... Ik heb helemaal hetzelfde wat jij hebt. overdag geen last van verstopte neus tot je gaat slapen, dan begint het. Maar ik gebruik geen coke. alleen nog maar weed laatste tijd. Grz"
"maxor zei: Nja ben in ieder geval blij dat 't niets ernstigs is ofzo hehe.... _______// Klik om te vergroten... Ernstig is het niet, alleen ZEER vervelend."
"Nickyv zei: haha ja nu is het toevallig na dit te poste WEL een keer gelukt deze morgend,... alleen klaarkomen zat er niet in Klik om te vergroten... ken ik... uren aan een stuk doorgaan..."
"Ik rol mijn joiten altijd met roltabak met belgam 21. das is zowat de lichtste die is er is goede smaak van je jonko"
"Maximum uit de shop in ettelur, (weet de naam van shop niet meer goed) die is egt goed, mjah is ook wel duur: 12.50€/ gram! zijn ook veell goedkopere soorten ze!, kwaliteit is zeker goed daar! Aaanrader"
"Ik ben juist terug van roosendaal! shops waren daar gewoon open hoor azul, liberty, christiana waren open, yellow moon ben ik niet geweest, maar waarschijnlijk ook wel! maar even tijd voor een"
"nog nooit moeten kotsen van een joint alleen, al wel eens ineens een stevige hoestbui . Maar dat heeft hier niks mee te mken Al wel van weed en alcohol"
"Xtc Bob zei: ik heb hooikoorts en rook al bijna een jaar elke dag weed en nooit ergens last van gehad Klik om te vergroten... Hier hetzelfde! maar dan al 2jaar dagelijks Zou eigenlijk eens moeten minderen"